Fitness Seller

Mijn Voedingschema.

Aridity

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m74
Massa
70kg
Hallo,

Ik wou graag mijn voedingschema met jullie delen,en jullie mening er over horen. Of het goed is of er wat verbeterd kan worden etc,alles is welkom.

Mijn stats

21 jaar
172 cm
70/71 kilo

thanks

FullSizeRender (2).jpg

FullSizeRender[1].jpg

FullSizeRender[2].jpg

FullSizeRender[3].jpg

• Topic Starter Topic Starter
Niemand? :D

Wat is je doel en wat is je onderhoud?

Niet veel op aan te merken denk, misschien iets hoger in eiwit en iets lager in carbs.
Ben zelf alleen niet echt voorstander van honing te veel suiker :P maar af en toe is niet zo erg haha,
Verder denk ik wel goed, als jij zegt dat je dagelijks onderhoud 2600 is, je zit er 500 onder (misschien had het 300 kunnen zijn) val je gewoon af.

• Topic Starter Topic Starter
Niet veel op aan te merken denk, misschien iets hoger in eiwit en iets lager in carbs.
Ben zelf alleen niet echt voorstander van honing te veel suiker :P maar af en toe is niet zo erg haha,
Verder denk ik wel goed, als jij zegt dat je dagelijks onderhoud 2600 is, je zit er 500 onder (misschien had het 300 kunnen zijn) val je gewoon af.
Thnks! Ja normaal zit ik rond 140 gr eiwit,alleen die dag niet gehaald. En ja honing,maakt de kwark toch iets lekkerder :p. En uhm lager in carbs,wat zal ik veranderen dan? Tip? Thankss

Thnks! Ja normaal zit ik rond 140 gr eiwit,alleen die dag niet gehaald. En ja honing,maakt de kwark toch iets lekkerder :p. En uhm lager in carbs,wat zal ik veranderen dan? Tip? Thankss
Niet echt nodig of so maar dacht als je altijd wat lager in eiwit zat. maar als je er meestal wat boven zit heb ik niks gezegd :P

Terug
Naar boven