XXL Nutrition

Mijn Voedingsschema beginner (Tips AUB)

JimmyFloyd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
79kg
Dag mensen,

Ik ben 16 jaar oud, 1.90m lang en weeg 69kg. Ik heb een ectomorph lichaam (dun), en wil erg graag breder en gespierder worden. Ik heb me erin verdiept, en ik ga bulken met dit voedingsschema.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik vraag me af of dit een beetje een goed voedingsschema is. Ik weet niet mijn vetpercentage maar dat zal rond de 9-10 zijn. In combinatie van dit voedingsschema wil ik de eerste 6 weken beginnen met een fullbody workout.

Als je de voedingsschema bekijkt, zie je dat ik erg veel eet/drink als ontbijt. Als er tips zijn om alles beter te verdelen, of tips in het algemeen hoor ik deze graag.

Alvast bedank!

Upload je voedingsschema, deze kunnen wij niet zien (tenzij we lid zijn van bodylab).

hoi jimmy ik krijg je schema niet open ? kn je het gwn posten

• Topic Starter Topic Starter
Werkt het zo wel ?

En met wat voor trainingschema zal ik dit combineren, fullbody schema aan het begin ?

Bijlagen

Je schema ziet er wel oke uit.
Misschien de banaan en de sinaasappel omwisselen zodat je de suikers uit de banaan voor je training kunt gebruiken.
Hoe ga je op dit schema?

Daarnaast is 3x per week fullbody training prima voor beginners. Denk aan een A/B schema als bijvoorbeeld Rippetoe, Stronglifts, Victor Moorens Schema voor Beginners of All Pro's Beginner Routin.

ik zou er smorgen een whey bij doen en na de training ng een whey shake
en 1uur voor de training een creatine shake

of wat jij kan proberen om dat je dun bent zeg je (mss een wheight gainer er bij gooien)

succes ermee

................................................................................................................................
suppl are good
steroids are better

Terug
Naar boven