XXL Nutrition

Mijn voedingsschema, wat denken jullie er van?

maryn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
60kg
'smorgens
6:00 4 boterhammetjes met pindakaas + banaan of appel.

8:00 1 ontbijtkoekje + muesli reep+ 1 THEElepeltje pindakaas.

10:00 4 boterhammen met kaas komkommer en tomaat, over iedere snee brood zit ook nog een snee roggebrood. 1 EETlepel pindakaas.

12:00 4 boterhammen met kaas komkommer en tomaat, over iedere snee brood zit ook nog een snee roggebrood + 450 gram halfvollekwark of een potje rijstepap.

Nog een vraagje over de kwark, moet deze mager, of halfvol zijn?

15:00 2/4 boterhammetjes met pindakaas.

19:00 wat de pot schaft, meestal krieltjes met boontjes of erwtjes, inclusief een voorgerecht wat meestal groentesoep of tomaten soep is. en het nagerecht is meestal iets van yoghurt of pudding.

20:30 kopje thee met een koekje.

22:30 meestal nog een of twee glaasjes melk. +1 EETlepel pindakaas.

wat denken jullie ervan? Ik ben net 5 weken bezig en ben nog erg smal/mager. dus wil ik nu eerst flink wat aankomen en flink trainen en dan over 2/3 jaartjes gaan cutten.

Moet ik er ook nog bijzeggen dat ik dagelijks 30 km fiets en dat ik werk in de aldi, waar ik ook nog dagelijks heel veel kilometers loop en moet tillen enzovoorts.

Gr.

Laatst bewerkt:
chocolade pasta niet doen, gwn pindakaas/kipfilet/vlees

om 8 uur wat meer nemen want er zijn geen eiwitten daar

en om 10 uur zie ik ook geen eiwitten qua beleg
kwark kan gwn mager

om 22:30 kwark nemen en half 9 ook nog iets meer

Ik ben zelf absoluut géén autoriteit op het gebied van voedingsschema's (heb net de mijne hier gepost voor advies), maar één ding weet ik wel: meer vlees/kip/vis, veel meer eiwitten. waar zijn je whey-shakes? neem magere kwark voordat je naar bed gaat (langzame eiwitten om de nacht door te komen).

enne.. thee met een koekje is geen maaltijd, vriend.. :p

• Topic Starter Topic Starter
aangepast, pindakaas bijgevoegd, ik lus helaas geen snijvlees.

Is dit al beter?

lust geen snijvlees? dan doe je maar alsof je het lust!

kun je ipv die eetlepels pindakaas niet gewoon een handje noten doen?
en ik zou als eerste maaltijd kiezen voor havermout/brinta.. het is wel erg veel brood zo

misschien een paar eieren ergens nog bij proppen?

Terug
Naar boven