tghmember
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 25%
Hallo DBF!
Ik heb al veel goeds over dit Forum gehoord, daarom besloot ik om zelf een thread te maken over mijn voornemen voor 2012.
Wie ben ik?
Ik ben Robin, ik word bijna 17 jaar.
Ik ben nieuw op Dutch Bodybuilding Forum.
Gewicht: 111.9 kilogram
Lengte: 1.83m groot.
Staat: Obesitas
Resting metabolic rate: 2300 cal.
Beroep: Student
Ik heb besloten om op 1 januari 2012 met een "soort" dieet te beginnen.
Wat houdt dit "dieet" in?
- Op mijn voeding letten: vooral tussendoortjes, non-light frisdrank en dingen zoals McDonalds weg te laten.
- Sporten
Verder toegelicht: voeding
Ik ben een blog begonnen, die ik hieronder zal vermelden. Het dient vooral als persoonlijk dagboek, maar omdat de persoon die mijn grootste inspiratie was voor mijn dieet van noorwegen is, is de blog wel in het Engels.
Ik ben niet van plan mijn ontbijt, middagmaal en avondmaal te "veranderen" aangezien ik nog thuis woon. Ik heb mijn ouders wel verteld dat ik nog maar 1 dag per week "vettig
" wil eten (Friet, kebab, ...)
Uitzondering: Zaterdag ga ik op stap. Daar hangen meestal veel pintjes aan vast en soms ook wel overbodig eten (Wat ik zal proberen te beperken)
Verder toegelicht: sporten
Sinds november doe ik 2 dagen per week volleybal. Dinsdag en Vrijdag. Beide dagen train ik 120 minuten (2 uur). Aangezien ik lang heb stilgezeten is het soms zwaar om 100% mee te doen en ben ik snel moe, maar het gaat me goed af.
Ik ben deze week ook terug begonnen met fitness. Ik heb het deze zomer al eerder gedaan (5 maanden denk ik). Mijn bedoeling is 3 dagen per week (Maandag Woensdag Donderdag) te fitnessen. Momenteel zit ik op een full body schema. +- 1 uur cario, en dan een full body schema opgedeeld in 3 spiergroepen. (Ik zit meestal aan 2 uur fitness per dag dat ik ga!)
Mijn blog: http://onebigpromise2012.blogspot.com/
Mijn vragen:
- Hoeveel zou ik per week kunnen verliezen met mijn huidige levensstijl (2 uur sport x 5 dagen) en tussendoortjes/frisdrank weglaten?
- Wat voor voedsel moet ik zeker ontwijken?
- Als je mijn blog gelezen hebt, heb je dan adviezen?
- Zijn er in het algemeen nog tips die je voor mij hebt?
PS: Als dit domme vragen zijn, sorry hiervoor. Ik kan er wel inkomen dat je geen antwoord weet op de 1ste vraag bijvoorbeeld, maar wie weet!
Ik heb al veel goeds over dit Forum gehoord, daarom besloot ik om zelf een thread te maken over mijn voornemen voor 2012.
Wie ben ik?
Ik ben Robin, ik word bijna 17 jaar.
Ik ben nieuw op Dutch Bodybuilding Forum.
Gewicht: 111.9 kilogram
Lengte: 1.83m groot.
Staat: Obesitas
Resting metabolic rate: 2300 cal.
Beroep: Student
Ik heb besloten om op 1 januari 2012 met een "soort" dieet te beginnen.
Wat houdt dit "dieet" in?
- Op mijn voeding letten: vooral tussendoortjes, non-light frisdrank en dingen zoals McDonalds weg te laten.
- Sporten
Verder toegelicht: voeding
Ik ben een blog begonnen, die ik hieronder zal vermelden. Het dient vooral als persoonlijk dagboek, maar omdat de persoon die mijn grootste inspiratie was voor mijn dieet van noorwegen is, is de blog wel in het Engels.
Ik ben niet van plan mijn ontbijt, middagmaal en avondmaal te "veranderen" aangezien ik nog thuis woon. Ik heb mijn ouders wel verteld dat ik nog maar 1 dag per week "vettig
" wil eten (Friet, kebab, ...)Uitzondering: Zaterdag ga ik op stap. Daar hangen meestal veel pintjes aan vast en soms ook wel overbodig eten (Wat ik zal proberen te beperken)
Verder toegelicht: sporten
Sinds november doe ik 2 dagen per week volleybal. Dinsdag en Vrijdag. Beide dagen train ik 120 minuten (2 uur). Aangezien ik lang heb stilgezeten is het soms zwaar om 100% mee te doen en ben ik snel moe, maar het gaat me goed af.
Ik ben deze week ook terug begonnen met fitness. Ik heb het deze zomer al eerder gedaan (5 maanden denk ik). Mijn bedoeling is 3 dagen per week (Maandag Woensdag Donderdag) te fitnessen. Momenteel zit ik op een full body schema. +- 1 uur cario, en dan een full body schema opgedeeld in 3 spiergroepen. (Ik zit meestal aan 2 uur fitness per dag dat ik ga!)
Mijn blog: http://onebigpromise2012.blogspot.com/
Mijn vragen:
- Hoeveel zou ik per week kunnen verliezen met mijn huidige levensstijl (2 uur sport x 5 dagen) en tussendoortjes/frisdrank weglaten?
- Wat voor voedsel moet ik zeker ontwijken?
- Als je mijn blog gelezen hebt, heb je dan adviezen?
- Zijn er in het algemeen nog tips die je voor mij hebt?
PS: Als dit domme vragen zijn, sorry hiervoor. Ik kan er wel inkomen dat je geen antwoord weet op de 1ste vraag bijvoorbeeld, maar wie weet!