AndroidHealthClinic

Mijn voornemen voor 2012 (Gewichtsverlies)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe goed/slecht zijn Proteineshakes in een dieet?

Wat zijn hier de risico's?

Redenen?

bij een dieet in combi met krachttraining is da zeker goed ... ma tegenwoordig maken er dietiste ook gebruik van bij proteine dieet ... check forum ff tegoei ... er bestaan heel wat topics hierover :)

Ik ben vandaag 110.9, betekent dat ik sinds 1 januari al 2.5 kilo verloren ben!

Vanochtend 109.9 :-)

Hoppaaa

het kan veel sneller lees de sticky's cutten hoe begin ik

Waarom moet het sneller? Poster zegt dat hij in 2 weken tijd toch al 3 kilo kwijt is. Als hij er tevreden mee is en hij kan het zo volhouden zou ik het eerst eens zo aankijken.

Succes! Ik was in een goede 3 maand 10.5 kilo kwijt, dit deed ik met alleen maar krachttraining, minder eten (geen schema, gewoon proberen zo veel mogelijk snoep te laten staan etc) en 2 waterpolotrainingen in de week (vrijwel alleen maar schottrainingen en nauwelijk conditie)

Succes! Ik was in een goede 3 maand 10.5 kilo kwijt, dit deed ik met alleen maar krachttraining, minder eten (geen schema, gewoon proberen zo veel mogelijk snoep te laten staan etc) en 2 waterpolotrainingen in de week (vrijwel alleen maar schottrainingen en nauwelijk conditie)

Ongeveer hetzelfde wat ik doe, krachttraining, volleybal en kleine aanpassingen aan voeding! Ik hoop op hetzelfde resultaat :))

Update:

Momenteel doe ik 5-6 dagen per week Krachttraining & Cardio ivm Scheenbeenvliesontsteking, ik begin binnenkort weer met Volleybal.

108.5 kg, vanochtend 109. Gaat lekker tot nu toe. Dit weekend een beetje gezondigt :'(

Spiermassa wordt wel aanzienelijk beter!

Nice, gewoon zo doorgaan..

ik ben ook 15 kilo kwijt in 4 maandjes, 5x pw kracht + cardio. en goed op voeding letten.. Niet echt strak schema..

Ben nu bijgekomen, ondanks het zondigen vraag ik me toch af of er nog andere factoren meespelen. Kan iemand eventueel nog eens mijn blog bekijken en commentaar geven (Constructieve commentaar :cool:)?

Ik weeg terug 109.7 ~

PS: Ik doe nu 5 dagen KT, heb ook whey aangeschaft.

Alvast bedankt!

Je eet nog steeds erg slecht. Als je nou eens al het advies op volgt.. Stickys lezen etc

Niet alleen naar gewicht kijken he, ook vetpercentage.

rannicks is niet erg tactvol...
maar hij heeft wel op bijna alle punten gelijk ;)

wil 1ding zeggen..
**** "dieet" onzin voor jouw in dit stadium
jij heb geen behoefte om op dieet tegaan
jij zou je hele levensstijl moeten aanpassen
en daar bedoel ik mee.... er aan wennen ieder 2/3 uur te eten, leren wat! je moet eten. (leren ja)
meestal wordt overgewicht (en dit lijkt me bij jouw het geval na je blog gelezen te hebben) door grotere porties troep te eten
en niet een vast patroon aan te houden en gezonder te eten..
dit zal MISSCHIEN!! in het begin niet zo snel gaan qua kilos per week
maar op een lange termijn zal je veel meer baat hebben met je levensstijl te veranderen dan elke keer een ander dieet te volgen.
houd er rekening dat je lichaam 6-12maanden nodig heeft om te wennen aan je nieuwe manier van eten en leven om de volle potentie te bereiken.
laat dit je niet tegenhouden of afschrikken ikzelf woog 113kg, en ben in 7maanden tijd naar 80kg gegaan...nu 5maanden later weeg ik 90kg en heb gewoon mn 6packie deze zomer ;)

succes!! en geloof in je zelf en heb geduld... ';)

Laatst bewerkt:
tgh..

Ik ben sinds 2 januari ook bezig met mijn gewicht..
Ik was 124,4 kilo, en vanochtend, 5 weken later, 114.9kg..

Ik kan je zeer zeker de dexaprine pillen aanraden..
Wanneer ik nu de snoep kast los trek heb ik niet het idee van goh dat wil ik graag hebben..

Kap met al die pannekoeken sowieso...

Eet om de 3 uur ongeveer (7:00 uur 10:00uur 12:00uur 15:00uur 18:00uur en voor slapen gaan) en vermijd sowieso na je avond eten koolhydraten..

Momenteel sport ik 3 a 4 keer per week.
Doe dan gewoon warming up van 10 min op de fiets of wat je maar wil.
Dan ongeveer 45min kracht training en tot slot minimaal 45 minuten cardio.

Zullen vast dingen zijn die ik hier niet goed zeg, maar zo doe ik het een beetje..
Goed vol te houden..

En tipje, appelazijn...
Hoef je verder niks meer of minder voor te doen maar het laat je wel afslanken.
En wat ik ook nog doe is zelf groene thee maken, en dan ijsthee laten worden.
Gewoon rond de maaltijden een paar slokken..
Heb dagen dat ik dan in 6 uur tijd 8 a 9 keer moet plassen..

Succes met alles, en hoop voor je dat je volhoud en je doelen bereikt!

Hoi FRHgv,

Bedankt voor de reactie, met afslankpillen of andere "middelen om af te vallen" buiten op mn eten te letten doe ik niet aan mee!

Appelazijn zal ik proberen! Net opgezocht, kan geen kwaad en bevordert vetverbranding lichtjes.

Regelmatig eten is redelijk problematisch i.v.m. school, ik drink tegenwoordig op school wel een proteineshake om 10u. Dan zit ik aan 5 x per dag eten.

Snoep weglaten is zowieso geen probleem, tenzij het verbonden is aan sociale dingen, zoals uitgaan / feestjes! Maar meestal dan nog laat ik het staan en drink ik light/spa rood.

45 minuten cardio is erg indrukwekkend, maar dit is niet altijd mogelijk op weekdagen voor mij, school + huiswerk, eten en eventuele randactiveiten zoals momenteel Theorie lessen voor autorijbewijs.

Wel indrukwekkend dat je al 10kg kwijt bent! Proficiat! Bedankt voor het advies!

Je hebt op school toch wel om de 2-3 uur pauze? :).

ontbijt, 10 uur, 12 uur, 2 uur, thuis 4 uur, 6 uur en savonds nog een maaltijd

Terug
Naar boven