hey tghmember ik was 3 jaar geleden 115 kg, dan ben ik met bodybuilding begonnen ... nu weeg ik 95 kg en ben op 18%, hier zn mijn tips
drink alleen water, probeer 6x per dag te eten ... schrijf alles op ! breng wat variatie in wat je eet ... volkoren brood is een must bij uw ontbijt ,
bv 3 sneedjes volkoren brood met 2 eieren ... 1 met eigeel en ene zonder ...
10 uurtje een fruit da je graag eet, banaan ofzo da is zoet en krijg je minder zin in junk ...
smiddags een blikje tonijn gemengd met mais ( gewone, geen zoete) gemengd met wat chili saus ( niet overdrijven, gwn genoeg om wat smaak in te krijgen, beter als mayonaise of andere sausen ...)
als je na de middag zin krijgt om iets te eten pak wat nootjes mee , 15 stuks cashews bv lekker en gezond ( vetten heb je namelijk ook nodig om af te vallen)
als je zin krijgt in een dessertje pak een pot magere kwark ( zeer rijk aan proteine) meng het met een natuurlijke fruitconfituur ( zie dat het echt alleen uit vruchten gemaakt is en niet uit suikerbronnen etc)
probeer goed en vroeg te slapen ... belangrijk voor uw metabolisme : voor 12 uur slapen en zeker 7 uur per dag slapen ... versneld uw vetafbraak
eet niets wat je niet lekker vind ! probeer echt alle junk te vervangen door dingen da geen kwaad kan voor uw vetverlies , ipv 3 broodjes met nutella eet je beter 300 gram gegrilde kipfillet ...

snap je
je mag dit niet als een dieet zien maar een levensstijl !
http://www.fit2fat2fit.com/ hier een blog van een personal trainer , je kan er veel uit leren !!!
succes ermee