Gisteravond feestje gehad. Plaatselijke stamkroeg was afgehuurd en het was op zich supergezellig tot in de late uurtjes.
Maar wat me gewoon opvalt en me gisteren af en toe wat irriteerde is dat mensen de hele avond met je willen praten over spieren, bodybuilding en sterkste-man....pfffff

Er is mij een keer of 10 gevraagd hoeveel ik kan bankdrukken....(t*ring, lekker belangrijk). Ik zeg dan wel eens uit zeikerigheid, 100kg! Dan nog staan ze te ooowen wat zwaar! ......fl**ker toch op man!
-Is dat wel gezond al die spieren?
"Nee, ik ga er waarschijnlijk ook aan dood!" Is nu een standaard antwoord van mij aan het worden.
-Jij zult vast wel anabolen en amfebieën gebruiken hè? (amfebieën

).
"Ik gebruik net zoveel anabolen als dat jij coke snuift"

En dan staan ze je aan te kijken van...hoe durf je dat nou te zeggen? Ook hier.... opt**fen trut!
-Ben jij sterker dan de sterkste man van Nederland?
"JA!"
-Echt waar joh?
"JA!" ...... sjeezus vraag eens wat anders, simpele doos......
-Ik heb wel eens gehoord (jaja) dat je van al die spieren een kleine derde been krijgt. (damn!)

"Ik moet zo toch even pissen, dan mag jij hem eventjes voor mij vasthouden. Weet je meteen of dit ook echt zo is."
Staan ze je een beetje aan te gapen alsof ze water zien branden.... Wat wil je nu? Stomme doos met die stomme vragen van je?
-Als ik zou trainen en al die anabolen zou gebruiken, dan kon ik dat ook...
"Gvd vent, donder toch op, lulhannes! Als ik nooit zou trainen en jij zou dit allemaal wel doen, dan nog donderde ik je alle hoeken van deze kroeg in. Wat wil je nu, pennenlikker?"
-Mag ik je armen eens voelen?
"Voel maar aan je man (voetballer) zijn been, dat voelt ongeveer hetzelfde....optokken!"
-Ik vind kerels met spieren maar vies.
"Mooi, ik vind jou een lelijke doos....opt**fen ook!"
En toen kwam er een jong tandartsje naar me toe, die vond het verschrikkelijk knap, mannen die zo intensief aan krachtsport deden. Daar konden andere sporters een voorbeeld aan nemen. Ze had niet gedacht dat er zo hard voor gewerkt moest worden. Ze had er verder niets mee, maar vond dat er best in de media ook wel meer aandacht en waardering voor uitgetrokken mocht worden.
Kijk, dat....dat.... ik .... ja, ik vind jou heel lief.
Het is vaak ook een beetje de toon die de muziek maakt. Zo van oh ik zal die brede wel eventjes vertellen wat ik van hem en zijn sport vind. Direkt opdonderen! Want ik reageer soms verrekte scherp.
Verder was het wel gezellig en me kameraden weten dat ze bij mij niet de hele avond over KT enzo moeten hebben, want er is zoveel meer om over te praten.