MuscleMeat

Mike's log/biograafje

Sterk ! :)

Gisteren weer wat gym-werk.

Frontsquat
5x60kg
5x100kg
3x140kg (ietswat irritatie in me rechterknie :mad:)
1x180kg
1x200kg

Ik vind reppen met de fr-squat zwaar klote. Puur doordat ik weer erg moet wennen aan die stang die steeds van je schouder af will rollen. Maargoed de 200kg ging soepeler (muv wat pijnscheutjes) dan de 190kg van vorige week. Dus progressie!

Pushpress
8x60kg
8x100kg
17x100kg (PR... Denk ik, want ben nog nooit zo hoog in de reps gegaan ;))

Legpress
20x350kg
20x450kg
20x550kg

Kuiten op legpress
15x250kg
15x350kg

Lattspulldown
15x107kg
10x177kg!!! (mooi meisje van +/- 50kg op de stack en reppen maar :rolleyes: :cool: ) Ik had moeite met concentreren omdat haar billen steeds langs me gezicht gingen....damn....dit ga ik vaker vragen....;) :D

Hammercurl (zittend)
12x28kg
12x32kg (langzaam, BB-style)

Op zich lekkere training. Ik merk wel dat overal pijntjes zitten. Knieën, ellebogen, schouders ook wat vermoeid. Even id gaten houden. Je kan ook niet het hele jaar door zwaar.
Dat lattpullen was meer uit gein, omdat de extra blokjes (2,5kg) die ik normaal gebruik weggehaald zijn, dus vandaar maar even de patser uithangen....hihi :cool:

Als je nou wat lichter was geweest had je jezelf omhoog getrokken en kon je met je lul langs haar billetjes schuren :P

Vreselijke gewichten weer man!

Inderdaad heel sterk :eek:...hmm...bij nader inzien kun je mijn uitnodiging om mee te doen bij het NK vrachtwagentrekken als niet geschreven beschouwen...je bent veel te sterk...;)...ik zie liever doodordinaire gymratten met een gemiddelde power meedoen :D

Het is al een workout op zich om alle halterschijven bij b.v. een legpress erop te doen en weer ervan af te halen...of heb je daar een hulpje voor?
In mijn vorige gym trainde er een :gay: die me altijd spontaan zijn hulp aanbood met het "laden & lossen" van halterschijven. Eigenlijk best wel zielig dat ik daar een beetje misbruik van heb gemaakt, zonder hem "tegenmoet" te willen komen :D.

Inderdaad heel sterk :eek:...hmm...bij nader inzien kun je mijn uitnodiging om mee te doen bij het NK vrachtwagentrekken als niet geschreven beschouwen...je bent veel te sterk...;)...ik zie liever doodordinaire gymratten met een gemiddelde power meedoen :D

Het is al een workout op zich om alle halterschijven bij b.v. een legpress erop te doen en weer ervan af te halen...of heb je daar een hulpje voor?
In mijn vorige gym trainde er een :gay: die me altijd spontaan zijn hulp aanbood met het "laden & lossen" van halterschijven. Eigenlijk best wel zielig dat ik daar een beetje misbruik van heb gemaakt, zonder hem "tegenmoet" te willen komen :D.
Je had 'm toch wel een beetje tegemoet kunnen komen..? :roflol:

Goeie training, maar het allerbelangrijkste: was het een lekker wijf?

met zulke stats moet je toch mee mogen doen op de sterkste man van nederland .
maar nee arno en simon mogen heen. had het jou gegund.

Idd, en dan vooral de reden. Ja arno heeft een moeilijke tijd achter de rug oid met blessures. Ja dat heet jarno ook maar die staat er toch ook niet met een rolstoel. Je moet je plek verdienen en niet krijgen uit medelijden.

dat bedoel ik. het is mooi voor hem dat ie mee mag doen ,maar je moet ook kijken wat een beetje een mooie competitie bied. en simon jah, blessure op 3de onderdeel? welke dit keer, is toch ook niet leuk voor het publiek, had mike er beter kunnen staan

dat bedoel ik. het is mooi voor hem dat ie mee mag doen ,maar je moet ook kijken wat een beetje een mooie competitie bied. en simon jah, blessure op 3de onderdeel? welke dit keer, is toch ook niet leuk voor het publiek, had mike er beter kunnen staan
Ik had het wel willen zien, "Monster Mike" op tv! ;)

dat zijn mooie trainingen mike. hoe oud ben je en hoe lang train je eigenlijk? want als ik je stats zo bekijk zou je zowel met strongman kunnen doorbreken als met powerliften

• Topic Starter Topic Starter
Als je nou wat lichter was geweest had je jezelf omhoog getrokken en kon je met je lul langs haar billetjes schuren :P

Vreselijke gewichten weer man!

Hehe, ondeugend....:p

Ja, gelukkig zijn het 25kg schijven dat scheelt al weer iets natuurlijk. En hoogstwaarschijnlijk gaat het NK truckpull het niet worden voor mij. Zoals je al zei, genoeg andere zaken te regelen voor de vakantie.....hmmmm. :rolleyes:

Goeie training, maar het allerbelangrijkste: was het een lekker wijf?

Het was een heel lief mooi meisje van zo'n 17 à 18 jaar. ;)

met zulke stats moet je toch mee mogen doen op de sterkste man van nederland .
maar nee arno en simon mogen heen. had het jou gegund.

Idd, en dan vooral de reden. Ja arno heeft een moeilijke tijd achter de rug oid met blessures. Ja dat heet jarno ook maar die staat er toch ook niet met een rolstoel. Je moet je plek verdienen en niet krijgen uit medelijden.

Tjaa. Kijk ik kan het enerzijds wel begrijpen hoor. Ik ben een nieuweling en heb nog wat te bewijzen. Ik had me gewoon moeten kwalificeren in Eindhoven. Dat is dus helaas met vette pech net niet gelukt. Dan is zo'n wildcard toch altijd iets subjectiefs.

Ik kan uit sportief oogpunt niets anders zeggen dan dat Arno wel iemand is die een resultaat neer kan zetten. Elke atleet heeft zijn plus en min-puntjes. Arno gaat zowiezo veel punten pakken op de truckpull en herculeshold. Medley zal een beetje afhankelijk zijn hoe sterk hij gegroeid is in zijn benen (Yoke), want wheelflippen kan ie ook heel erg goed. Dus ja, hij zal nu wel moeten laten zien dat ie beter is dan vorig jaar. Dat wel.

Tja en Simon is wel wat meer een allrounder die natuurlijk zijn sporen al wel verdiend heeft. Ik kan me wel vinden in de beredenering van de organisatie, al vind ik het wel heel leuk dat jullie mij (en ikzelf natuurlijk ook) daar graag had zien strijden.

Ik had het wel willen zien, "Monster Mike" op tv! ;)

Ja, dank je. Ik had het zelf ook graag gewild hoor. Maar anderzijds hoef ik liever niet via de achterdeur (blessure Jarno) daar te staan. Niks ten nadele van anderen hoor. Als ze mij hadden benaderd had ik gelijk volmondig "JA" gezegd! Maar beter is Gewoon kwalificeren, einde discussie....;) :D

dat zijn mooie trainingen mike. hoe oud ben je en hoe lang train je eigenlijk? want als ik je stats zo bekijk zou je zowel met strongman kunnen doorbreken als met powerliften

34 jaar en 10 netto aantal trainingsjaren (ben er 3 keer voor langere tijd tussenuit geweest).
Het trainen botst helaas nog wel eens met werk en privé (veel in en om huis te doen), wat me gewoon af en toe opbreekt. :(
Ik zal de top hierdoor simpelweg niet kunnen bereiken, zo realistisch moet ik wel zijn. Maar doe gewoon me best en probeer er steeds het beste van te maken. Zolang ik me ding maar kan blijven doen en er nog enigzins iets van progressie in zit, ben ik een blij mens....:D

Vandaag onderdelen getraint in Ommen. Alex Moonen (wat is die kerel ook bruut sterk trouwens, mooi.) en Jules Bremer, waren helemaal vanuit Zuid-Europa :p deze kant op komen rijden.

Training viel me zwaar. Ik heb overal last van pijntjes. De spanning is een beetje van de spieren af, maargoed ik blijf odd trainen om wel nivo te houden.

Verder ben ik sterk a/h nadenken over een (macro)schema voor volgend seizoen. De bedoeling is om meer conditie i.c.m. kracht te krijgen.
Doelstellingen.
* Basiskracht met 7,5% verhogen!
* BW tussen de 135-140kg houden (klinkt misschien raar, maar ik ben zo 145-150kg zwaar :eek:)
* Meer spierconditie en meer uithoudingsvermogen.
* Beter worden in de onderdelen... (Ja nogal wiedes idd.)
* Een keertje blessure en ongeluk vrij blijven....:mad: :( ;)
* Kwalificeren voor de Sterkste Man van Nederland 2010!

Kwalificatie zal volgend jaar nog zwaarder worden dan dit jaar, omdat ik in september een nieuwe functie krijg op me werk en ga studeren. Dus nog meer hooi op me toch al zo volle vorkje. Maar ja, we zien wel. Probeer er iig het beste van te maken.

Hey Mike, was erg gezellig vanmiddag!
Vind het heel goed van je dat je ondanks je drukke schema toch probeerd odd te blijven trainen! Je bent een sterke beer en als je iets meer routine krijgt in de odd ga je je vast en zeker plaatsen voor de NK volgend jaar!

Hey Mike, was erg gezellig vanmiddag!
Vind het heel goed van je dat je ondanks je drukke schema toch probeerd odd te blijven trainen! Je bent een sterke beer en als je iets meer routine krijgt in de odd ga je je vast en zeker plaatsen voor de NK volgend jaar!

Dank je, ik ga iig me stinkende best doen. ;)

Je hoort er gewoon, hier ben je voor in de wieg gelegt.

Afgelopen woensdag wat getraint, maar mijn lijf protesteert hevig. Zit nu met een griep, flinke koorts en verschrikkelijk moe.
Het is me allemaal ff teveel op het moment. En ik ga luisteren naar mijn lijf, anders blijf het maar sukkelen. Net wel, net niet. Dat is ook niet de bedoeling.

Maargoed de training:

Frontsquat
8x 60kg
8x 60kg (ik haat reps met fsq......:grumble: )
4x100kg
2x140kg
1x170kg
1x200kg (fail :mad:)
1x190kg (weer fail, wat is dit? gdv$#@! :mad:)

Legpress
15x300kg
15x350kg (pffff, ik had echt geen zin meer, wat een k*t training)

Kuiten op legpress
15x250kg
15x300kg

Schuin Bankdrukken (smalle greep, maar geen smal drukken....snap je het nog? :spaz:)
12x90kg
10x110kg
10x130kg (laatste 2 had ik dus spot nodig, zo beroerd gesteld, zelden zo meegemaakt....:eek: )

Lattpulldown
15x107kg
12x127kg

Chin-up
11x BW (nu dus +/- 138kg)

Hammercurl (strict!)
12x28kg
10x32kg
8x40kg (he..he.. nou das tenminste iets.)

Machine-curl (Jaa, ik weet het...mag ik ook es een keertje? :p )
15x rechts (fullstack)
15x links (fullstack)

Vandaag was het eigenlijk de bedoeling om odd's in Ommen te gaan trainen, maar dat zat er echt niet in. Totaal verrot en dat knaagt wel aan me, maar het is ff niet anders. Overal pijn en moe...:oud:

Maar I'll be back! :cyborg: :cool:

Het aftakelen is begonnen Mike, hehe.. Dat je zoveel chins kan doen met jouw gewicht is wel heel vet!

Waarop faalde je met FSQ? Vond je het gewoon wel lekker daar beneden.. :p

Terug
Naar boven