wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook niet mogelijk natuurlijk, dus wees gerust.![]()
Jij weet niet wat mogelijk is voor mensen met een myostatine afwijking.

Hoe reageert je lichaam daar eigenlijk op op die groei? Stel dat je drie kg spieren bent bijgekomen op twee weken, dat is toch redelijk snel voor een menselijk lichaam?
Hahahaha, oerbeest! Ik heb met veel plezier dit log gelezen![]()

Nou vanavond was training één weer aan de beurt. Was benieuwd of het al iets beter zou gaan dan vorige week.
Legext---squat
25xfullstack om en om---6x100kg
25xfullstack " " ---6x120kg
25xfullstack " " ---6x140kg
25xfullstack " " ---6x160kg (Doooooood!!!)
Side raise---pushpress
15x14kg---6x90kg
15x14kg---6x95kg
15x14kg---6x100kg
15x14kg---6x105kg (Echt ik blijf dit loeizwaar vinden. Gewoon steeds na 2 reps alle lucht kwijt en dan op tandvlees doorduwen. Maar ging al beter dan vorige week)
Strictbarbellcurl
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg (Laatste twee reps waren niet strict meer, wat zwaai....)
Wristcurl
20x30kg
16x35kg
12x40kg (pfffff....VOL!)
Gevoelsmatig ging deze training me beduidend beter af als vorige week. Kon ook zwaardere gewichten gebruiken en heb dioe gok ook gewaagd, ondanks dat ik wist hoe ongelooflijk naar de klote ik vorige week ben gegaan. Heb een voldaan gevoel. Mooie training ondanks dat het tyfusdruk was in de sportschool, wat me voor de biceps deed besluiten om maar 5-jes te gaan maken ipv pre-exhaust supersets.... Nou ja volgende keer maar weer.![]()

Aaah ok, ik begrijp de reactie van Gijs, je lijkt wel een bodybuilder!
Wel een pittige training, wordt al moe als ik het lees

Strictbarbellcurl
5x50kg
5x60kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
holy ****..

Eigenlijk ben je gewoon een grote sterke BB'er éh..?![]()

Legext---squat .. ziekelijkik ben benieuwd hoe jij vandaag kan lopen
![]()
whehe, zie het al voor me. Zo'n beest van +130kg kei pissed op de halterstang..
Volgende keer pak je gewoon weer die lekkere gewichten Michael!
Vergeet niet dat je lichaam tijden lang gewend is anders te trainen. Het is maar een manier om te protesteren. Vandaag heb jij eruit gehaald wat er in zat en dat is dus een prima! Jij bent vandaag een aantal maal tot het gaatje gegaan. Prima dus. Eigenlijk moeten we dan niet zo fixeren op oude (mooiere) resultaten, maar goed dat kan ikzelf ook niet negeren.
Als jij straks weer wat zwaarder gaat, dan gaan we nog wat beleven. Super sexy atleet, erg explosief, uber stark![]()