AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Hoi.
Even update. zit heel krap in de tijd, vandaar dat ik niet zo actief log. Ik train rustig en in gestaag tempo door. Gemiddeld nu zo'n twee keer per week, soms 3. Vaker komt het er niet van...helaas.
Kreeg een sms van Jarno dat hij mij voor alle voorrondes had ingeschreven... de rakker! Ik moest met me luie donder als de mieter dinsdag odd komen trainen.... pfff. :(

Maargoed de trainingen van deze week waren als volgt.

Maandag

Militarypress
6*90kg
6*110kg
3*120kg
3*130kg (Easy, alleen bij 3e rep heel iets hupje per ongeluk....:o..)

Fullsquat
10*130kg
8*150kg
6*170kg
5*190kg
4*210kg (Moest me voor de laatste twee setjes even flink opladen. Sfeertje was iets te relax en dat komt bij zware squats nooit ten goede, dus na wat flink gevloek en getier en homo geroep, kon ik er weer tegen aan ;) )

Lattpulldown (heel wijd)
8*107kg
8*127kg
8*147kg (extra blokjes waren op en had geen zin in rep-out...tjsah...)

Seated Row (wijde pronated-grip)
8*107kg
8*147kg
8*147kg (Yates style. Heel intensief....maximaal branden in ruggetje)

Bankdrukken
8*90kg
8*120kg
5*150kg
5*170kg (Oef deze was met moeite. Wilde eigenlijk niet zwaarder gaan dan 150, maar die voelde zo makkelijk en licht dat ik d8, ga wel zwaarder. 160kg was een verstandigere keuze geweest.)

Buik crunches
3*30 reps

Heavy grippers
2*12 met #150
2*5 met #200
2*1 met #250
3* fail met #300
4e keer #300 dicht!!! (Eerste keer knooien met grippers op een keertje zo'n twee jaar terug na...) Overigens #300 was alleen met rechts, links geen schijn van kans.

Dat was em voor maandag weer. Ik weeg nu zo'n 135kg. Ben iets droger geworden en heb ietsjes spiermassa gewonnen. Heb lucht en conditie en kracht beginnen nu te komen. Fijn gevoel. Ik blijf lekker zo door gaan. :)

Hoi.
Even update. zit heel krap in de tijd, vandaar dat ik niet zo actief log. Ik train rustig en in gestaag tempo door. Gemiddeld nu zo'n twee keer per week, soms 3. Vaker komt het er niet van...helaas.
Kreeg een sms van Jarno dat hij mij voor alle voorrondes had ingeschreven... de rakker! Ik moest met me luie donder als de mieter dinsdag odd komen trainen.... pfff. :(

Maargoed de trainingen van deze week waren als volgt.

Maandag

Militarypress
6*90kg
6*110kg
3*120kg
3*130kg (Easy, alleen bij 3e rep heel iets hupje per ongeluk....:o..)

Fullsquat
10*130kg
8*150kg
6*170kg
5*190kg
4*210kg (Moest me voor de laatste twee setjes even flink opladen. Sfeertje was iets te relax en dat komt bij zware squats nooit ten goede, dus na wat flink gevloek en getier en homo geroep, kon ik er weer tegen aan ;) )

Lattpulldown (heel wijd)
8*107kg
8*127kg
8*147kg (extra blokjes waren op en had geen zin in rep-out...tjsah...)

Seated Row (wijde pronated-grip)
8*107kg
8*147kg
8*147kg (Yates style. Heel intensief....maximaal branden in ruggetje)

Bankdrukken
8*90kg
8*120kg
5*150kg
5*170kg (Oef deze was met moeite. Wilde eigenlijk niet zwaarder gaan dan 150, maar die voelde zo makkelijk en licht dat ik d8, ga wel zwaarder. 160kg was een verstandigere keuze geweest.)

Buik crunches
3*30 reps

Heavy grippers
2*12 met #150
2*5 met #200
2*1 met #250
3* fail met #300
4e keer #300 dicht!!! (Eerste keer knooien met grippers op een keertje zo'n twee jaar terug na...) Overigens #300 was alleen met rechts, links geen schijn van kans.

Dat was em voor maandag weer. Ik weeg nu zo'n 135kg. Ben iets droger geworden en heb ietsjes spiermassa gewonnen. Heb lucht en conditie en kracht beginnen nu te komen. Fijn gevoel. Ik blijf lekker zo door gaan. :)

Fijn dat je tijd gevonden hebt om weer eens een training te loggen!
Mike traind rustig en gestaag en drukt effies 5x170kg op de bank en 3x130 militarypress :eek:
Suc6 kerel met je voorbereiding op de voorrondes van de SM van NL! :)

• #1.203
Dinsdag dus odd op programma. Niet echt zin en moest iets met werk regelen om eerder naar huis te kunnen.

Apollon's Axle (steeds met terugleggen)
6*80kg
6*100kg
6*120kg
7*120kg (Wilde net als Jarno voor die 8e rep gaan, alleen glipte hij me bij het voorslaan uit me vingers en vond het wel best zo voor de 1e keer.)

Farmerswalk (110kg)
1*30m
1*60m

Wheelflip
2*4 flips (behoorlijk soepel en snel)

Squat in machine van StMvN2005
Diep (onder parallel) oppakken (soort pinsquat)
3*6*180kg

Lekkere training. Vooral apollonsaxle was ik blij mee. Had em nog nooit gedaan en moet wat werken aan voorslaan. Uitstoten was ondanks het banken en pressen dag ervoor geen probleem.

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Fijn dat je tijd gevonden hebt om weer eens een training te loggen!
Mike traind rustig en gestaag en drukt effies 5x170kg op de bank en 3x130 militarypress :eek:
Suc6 kerel met je voorbereiding op de voorrondes van de SM van NL! :)

Haha thnx! Zie het als het vat niet steeds leeg drinken en er blijft steeds meer over...zoiets. Denk dat dat het mechanisme is voor mij! :D

Haha goede actie van Jarno, maar ja nu ben ik natuurlijk wel een superconcurrent rijker.

Maar ja jij bent gewoon geboren voor deze sport Mikail. Echter kun je het niet op je laten zitten natuurlijk dat ik nu even boven je sta met OH press he in de record lijst. Ik verwacht dan ook dat je de volgende training even laat zien wie de baas is!

• #1.205
Haha goede actie van Jarno, maar ja nu ben ik natuurlijk wel een superconcurrent rijker.

Maar ja jij bent gewoon geboren voor deze sport Mikail. Echter kun je het niet op je laten zitten natuurlijk dat ik nu even boven je sta met OH press he in de record lijst. Ik verwacht dan ook dat je de volgende training even laat zien wie de baas is!

Ja, ik hou wel even een slag om de arm hoor. Plezier in trainen is voor mij no.1 alles wat er bijkomt enz. enz. is mooi meegnomen als het gaat. :)

Maaruh, welke recordlijst dan?

Haha of heeft Jarno jou daar ook zomaar in gezet?

haha die jarno :roflol: vet goeie actie! ... beestige trainingen weer trouwens

Haha, vet man! Nu kun je niet meer terug he :)

Maar mooi om te lezen dat 't de goede kant op gaat qua training Maikel! Verder ook weer wat beter in je vel?

Damn Maikel, verrekte sterk weer. :bow:

Idd.. ziekelijk sterk weer

Hoest met d'n Mike..?

• #1.214

Hey Hummer, Leuk dat je het vraagt.
Ja op zich gaat het aardig. Ik train niet zo heel veel intensief, maar wel regelmatig en het gaat lekker.
Ben erg druk op het werk (psssst zit nu ook op het werk...och..:rolleyes:..) en privé moet er nog het één en ander geregeld worden.

Wedstrijden zit er denk ik voor mij dit jaar niet meer in. Daarvoor ben ik nog wat te ver van mn vorm af die ik zou willen hebben om te gaan strijden.

Wel heb ik gisteren soepele 6-jes gefullsquat met 220kg, maar gaat het deadliften niet helemaal naar wens (1*310kg....wel raw), daar waar ik van 340kg afkom dus ach... ik voel geen druk met trainen en wil dat ook niet voelen.

Banken wijd doe ik 1x per 2 weken en gaat best aardig (setjes met 160kg). Pushpress ben ik bijna op mn oude nivo. Heb laatst soepel 155kg geduwd en ben tevreden, ga het niet forceren.

Ik train geen onderdelen daar waar ik dat het liefst wel iig 2x per maand zou willen doen is het alleen al voor de fun en gezelligheid.
Maargoed. Trek een plan voor volgend jaar en zien we wel weer. Nu eerst de boel op de rails krijgen en dicht bij een redelijke vorm blijven is belangrijker.

;)

We willen weer af en toe een training hier zien beest!

Houd ons gemotiveerd!

• #1.216
We willen weer af en toe een training hier zien beest!

Houd ons gemotiveerd!

Ok. :D

Vanavond getraint. 3e training vd week; Borst , schouders, rug en buik stonden op het program.

Bankdrukken wijd
8*80kg
8*90kg
8*100kg
8*110kg

Bankdrukken normaal
3*110kg
2*130kg
2*160kg
2*180kg (zo easy dat ik d8 wat the heck...zwaarder!)
2*200kg (een single met 210 had er zeker in gezeten, maar ga nix forceren... goed zo) :)

Bent Over Row
8*90kg
8*110kg
8*130kg
8*150kg
8*170kg (laatste twee waren niet echt mooi meer, maar ... ach...:rolleyes: )

Dumbbell nekpress
6*32kg
6*40kg
6*48kg
6*52kg (Erg pittig, armen en schouders waren moe v/h banken)

Seated Row
12*87kg
10*107kg
8*127kg
8*147kg (te easy ;))

Lattspulldown
12*87kg
12*97kg
12*107kg (gewoon lekker en langzaam...pompen...)

Powercrunch
15*56kg
15*63kg
15*70kg
15*72,5kg (met blokje....pittig wel die laatste)

Biceps barbellcurl
10*50kg
8*70kg
6*90kg (de t*ring totaal geen puf in de armen, gewoon moe en op)

Nog wat geklooid met grippers (heavy grippers) links en rechts.
20*HG150
12*HG200
6*HG250
2*HG300 (geen puf meer in de vingers....leeg)

Na de training nog even gewogen en schaaltje gaf 136,4kg aan. Ben merkbaar een stuk droger geworden en krijg in de sportschool veel complimenten. Leuk en geeft een goed gevoel al is het uiterlijke aspect natuurlijk niet het allerbelangrijkste voor mij.

Erg sterke training weer Mike! Jezus zeg, effe 2 reps met 200 banken.

Wat ben je toch ook een oermens. En toch nog zo sterk bij 136kg. Mooi man!

Enorm sterk. :bow:

Wat een verspilling van talent! ;)
Nou ja, misschien volgend jaar..?

Je laat weer even een training zien waar "gewone" mensen alleen maar van durven dromen man.
Goed te lezen dat het goed gaat met je.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Na de training nog even gewogen en schaaltje gaf 136,4kg aan. Ben merkbaar een stuk droger geworden en krijg in de sportschool veel complimenten. Leuk en geeft een goed gevoel al is het uiterlijke aspect natuurlijk niet het allerbelangrijkste voor mij.
:roflol:

BEEST!

Als je niet meedoet kom je wel eens kijken dan Mikail?

• #1.220
Enorm sterk. :bow:

Wat een verspilling van talent! ;)
Nou ja, misschien volgend jaar..?

Je laat weer even een training zien waar "gewone" mensen alleen maar van durven dromen man.
Goed te lezen dat het goed gaat met je.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

:roflol:

BEEST!

Dank je. Ja dat is wel mijn insteek. Kan ik in een wat rustiger vaarwater gewoon es een keertje een voorbereiding doen die wel ergens op slaat en de tijd nemen.
;)

p.s. Ben jij dat op je avatar?

Als je niet meedoet kom je wel eens kijken dan Mikail?

Jazeker Gijs. Ik zal niet bij alle wedstrijden kunnen kijken, maar een aantal wil ik zeker niet missen.
:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven