Fitness Seller

Mike's log/biograafje

Man man man, wat sterk weer... :bow:

Levithian Press waar is dat mee te vergelijken; kon op youtube en google niks erover vinden.

Verder is alles weer erg brutaal !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
Apart dat je laatst stuk ging op 6x210 deadlift en er nu 6x190 bors uit knalt.
Hoop voor je dat je gezondheid vaker trainingen zoals deze toelaat, 't ziet er goed uit!

Is op zich niet zo apart. Deadliften op reps is veel zwaarder dan BOR's en dan komt er nog bij dat het deadliften in superset combinatie is. Dat is iets wat gruwelijk zwaar is. Probeer het is zou ik zeggen....;)

Man man man, wat sterk weer... :bow:

Levithian Press waar is dat mee te vergelijken; kon op youtube en google niks erover vinden.

Verder is alles weer erg brutaal !

Een paar pagina's terug is er een youtubefilmpje geplaatst van een levithian logpress. Vroeger een odd op StM-wedstrijden. Alleen deden ze em hier met hupje en hij dient geheel strict te worden uitgevoerd. Wat natuurlijk ook weer wat zwaarder is. Je doet em dus zittend en duwt de halter vanaf een positie waar je geen momentum kunt gebruiken. Je kunt em uitvoeren op ongeveer een 70-75% van je pushpress qua gewicht.
Echt een killer voor schouders en triceps. Ik voel em iig in allebij goed. :)

Laatst bewerkt:
  • #1.185
Hoi. Even een tijdje niet gelogt. Excuses. Heb in dezelfde trend doorgetraint tot vorige week. Ben overgestapt op een tandje lager.

Door druk..druk vorige week maar één echte training kunnen doen. Vandaag pas weer de eerste training van deze week.

Pushpress
6x70kg
6x90kg
6x110kg
3x130kg
3x140kg (Ging easy. Duwkracht is weer op de weg terug, alleen bovenin neig ik iets controle te verliezen steeds. kracht begint nu wel terug te komen.)

Smalbankdrukken
8x90kg
8x110kg
8x130kg
8x140kg (goed onder controle, lekker explosief)

Bankdrukken wijd (1 min. na laatste set smalbanken)
15x100kg (Pooooomp!)

Pendlay Rows
8x70kg
8x130kg
8x160kg (laatste twee waren niet helemaal pendlay meer....was het ritme een beetje kwijt)

Seated cable-row
15x107kg
12x147kg

Lattpulldown (heel wijd)
10x127kg (pittig, had ik niet verwacht)

Triceps pully touwerdetouw
22x35kg
17x42kg

Cablecrunch
15x42kg
15x63kg
22x63kg

Klaar. Lekkere training, Focus op bovenlijf beetje agonisten antagonisten of push-pull idee. Ben tevreden. :)

• Like
Waarderingen: Sigi
Hoi. Even een tijdje niet gelogt. Excuses. Heb in dezelfde trend doorgetraint tot vorige week. Ben overgestapt op een tandje lager.

Door druk..druk vorige week maar één echte training kunnen doen. Vandaag pas weer de eerste training van deze week.

Pushpress
6x70kg
6x90kg
6x110kg
3x130kg
3x140kg (Ging easy. Duwkracht is weer op de weg terug, alleen bovenin neig ik iets controle te verliezen steeds. kracht begint nu wel terug te komen.)

Smalbankdrukken
8x90kg
8x110kg
8x130kg
8x140kg (goed onder controle, lekker explosief)

Bankdrukken wijd (1 min. na laatste set smalbanken)
15x100kg (Pooooomp!)

Pendlay Rows
8x70kg
8x130kg
8x160kg (laatste twee waren niet helemaal pendlay meer....was het ritme een beetje kwijt)

Seated cable-row
15x107kg
12x147kg

Lattpulldown (heel wijd)
10x127kg (pittig, had ik niet verwacht)

Triceps pully touwerdetouw
22x35kg
17x42kg

Cablecrunch
15x42kg
15x63kg
22x63kg

Klaar. Lekkere training, Focus op bovenlijf beetje agonisten antagonisten of push-pull idee. Ben tevreden. :)

Fijn om weer een training van je te lezen...ziet er zoals altijd indrukwekkend uit! :)

Ik denk dat je geen goede genen hebt als je met 1x per week dit soort trainingen kunt doen!

Bijna onmenselijk sterk weer... :bow:

Leuk om weer wat van je te horen, Mike. :)

Gelukkig is dit een periode die je het beste als off-season kunt omschrijven, zodat het niet zo erg is dat je - door omstandigheden - slechts eens in de week traint: maar wat een brute gewichten!

Flinke training weer Mike! Pushpress en rows zijn weer goed zwaar! Nice!

goede gewichten én leuk volume. Is de lichamelijke ellende wellicht een beetje op z'n retour?
hope so!

• #1.192
Fijn om weer een training van je te lezen...ziet er zoals altijd indrukwekkend uit! :)

Dank je Renée. :)

Ik denk dat je geen goede genen hebt als je met 1x per week dit soort trainingen kunt doen!

Nope, gewoon hard werken...hihi ;)

Bijna onmenselijk sterk weer... :bow:

Bijna, maar nog niet helemaal. Komt wel..... hopelijk.....:)

Leuk om weer wat van je te horen, Mike. :)

Gelukkig is dit een periode die je het beste als off-season kunt omschrijven, zodat het niet zo erg is dat je - door omstandigheden - slechts eens in de week traint: maar wat een brute gewichten!

Ja, bruut is het niet echt, maar er is weer wat licht aan het eind vd tunnel.

Flinke training weer Mike! Pushpress en rows zijn weer goed zwaar! Nice!

Ben altijd sterk in rows geweest, zelfs zonder te trainen. Heb al een hele tijd geen vorm van roeien gedaan en dat is toch een gemis. Ook roeien is basis, dus foei! naar mezelf toe.... :)

goede gewichten én leuk volume. Is de lichamelijke ellende wellicht een beetje op z'n retour?
hope so!

Thanks.
Wellicht. Op papier ziet het er aardig uit, de praktijk is anders. nog net even teveel hersteltijd nodig al is er nu wel duidelijk weer vooruitgang zichtbaar. :cool:

• #1.193
Gisteren zowaar wat tijd over dus direkt naar de gym natuurlijk!

Deadliften
4x140kg
2x190kg
1x240kg
1x290kg FAIL! Waaaaaaat the fuk
1x290kg pfeeww
1x300kg FAIL! Grrrrrrrrr....
1x300kg FAIL! Oh jaaaa....
1x300kg Nou hehe, kwam uit me wimpers sokken en linkeroorlel, maar ik had em.... DAMN! ;)

Ik wilde dus makkelijk 300 trekken en dan zien waar ik stond, maar dat pakte dus ff anders uit. Ik denk niet echt zwakte, maar een combi van het missen van spanning op de spieren en tijdje niet echt zwaar deadliften. Ga even nadenken hoe dit te benaderen.

Legpress
15x300kg
15x350kg
15x400kg

Kuiten op legpress
15x250kg
15x300kg

Ik had geen zin in squatten meer. Deadliften had me gesloopt. Ja, ik weet het... kom maar.......;)

Zittend dumbelpress ( 3à4halve en 3à4 hele reps)
8x32kg
6x42kg
4x50kg (3 halve en 1 hele rep) Schouder zat vol en nog best moe vh pushpressen.

Biceps Barbellcurl
6x50kg
6x70kg
6x85kg
6x95kg (evenaring van PR, alleen was deze niet strict meer)

Was wel een aardige training. iets teveel gepraat tussendoor, dat stoort me wel es. Deadliften ging errug moeizaam. Miste gewoon gevoel ipv kracht. Het voelde niet zwaar, maar op de één of andere manier had ik geen macht over het gewicht, dus maak me hierover nog niet echt zorgen. ;)

Totaal geen schande volgens mij, als je al een tijd geen Deadlifts gedaan heb !

• #1.195
Totaal geen schande volgens mij, als je al een tijd geen Deadlifts gedaan heb !

Nee, nou op zich ook niet. Maar ik had iets anders in gedachte. hoopte zelf stiekum ergens op 315 - 320 uit te komen. Maar nu ik er zo over nadenk, nee prima zo. Als het nu echt het ontbreken van kracht was, dan had ik er een ander gevoel bij gehad. Maar nu heb ik zoiets van...ach de volgende keer wel weer hoor. ;)

mooi doorzettingsvermogen :o

na 3 fails gewoon toch nog pakken..

maar maar Mike, met moeite 300 trekken. Wat moet het worden met jou?

j/k! 300 is natuurlijk super na zo'n lange tijd geen zware deads te hebben gedaan! Buffel!

Woow.. lang geen deadlifts en dan toch 300kg trekken :eek: wat trok je dan in je actieve periode ?

• #1.200
mooi doorzettingsvermogen :o

na 3 fails gewoon toch nog pakken..

Ja ik kon niet weg gaan zonder die 300 te grazen te nemen, al had ik er de hele avond over gedaan..... :D

maar maar Mike, met moeite 300 trekken. Wat moet het worden met jou?

j/k! 300 is natuurlijk super na zo'n lange tijd geen zware deads te hebben gedaan! Buffel!

Ach ja, misschien moet ik ook de lat niet al te hoog leggen steeds. Maar zat in me koppie echt ergens rond de 315 ofzo en dan begin je te liften....meeeuwwp.... geen agressie, geen drive in de lifts. Te sloompjes. Maar kracht zat er wel. Als ik merkte dat het daar aan schorte dan was ik er wel ziek van geweest hoor. ;)

Woow.. lang geen deadlifts en dan toch 300kg trekken :eek: wat trok je dan in je actieve periode ?

Toplifts
1x340kg suited (wel easy trouwens ik had nog zwaarder gekund....maar heb me toen ingehouden)
3x310kg RAW
1x325kg RAW (heeeeel oud PR...damned!)

Tssss wel barbell curlen maar geen squats. FOEI!

Aaah gelukkig een reactie hierop. En natuurlijk van jou had ik niet anders verwacht....;) Haha.

Maar je heb gelijk....shame on me! :o

Terug
Naar boven