- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Apart dat je laatst stuk ging op 6x210 deadlift en er nu 6x190 bors uit knalt.
Hoop voor je dat je gezondheid vaker trainingen zoals deze toelaat, 't ziet er goed uit!

Levithian Press waar is dat mee te vergelijken; kon op youtube en google niks erover vinden.
Verder is alles weer erg brutaal !

Hoi. Even een tijdje niet gelogt. Excuses. Heb in dezelfde trend doorgetraint tot vorige week. Ben overgestapt op een tandje lager.
Door druk..druk vorige week maar één echte training kunnen doen. Vandaag pas weer de eerste training van deze week.
Pushpress
6x70kg
6x90kg
6x110kg
3x130kg
3x140kg (Ging easy. Duwkracht is weer op de weg terug, alleen bovenin neig ik iets controle te verliezen steeds. kracht begint nu wel terug te komen.)
Smalbankdrukken
8x90kg
8x110kg
8x130kg
8x140kg (goed onder controle, lekker explosief)
Bankdrukken wijd (1 min. na laatste set smalbanken)
15x100kg (Pooooomp!)
Pendlay Rows
8x70kg
8x130kg
8x160kg (laatste twee waren niet helemaal pendlay meer....was het ritme een beetje kwijt)
Seated cable-row
15x107kg
12x147kg
Lattpulldown (heel wijd)
10x127kg (pittig, had ik niet verwacht)
Triceps pully touwerdetouw
22x35kg
17x42kg
Cablecrunch
15x42kg
15x63kg
22x63kg
Klaar. Lekkere training, Focus op bovenlijf beetje agonisten antagonisten of push-pull idee. Ben tevreden.![]()

Fijn om weer een training van je te lezen...ziet er zoals altijd indrukwekkend uit!![]()

Ik denk dat je geen goede genen hebt als je met 1x per week dit soort trainingen kunt doen!

Leuk om weer wat van je te horen, Mike.
Gelukkig is dit een periode die je het beste als off-season kunt omschrijven, zodat het niet zo erg is dat je - door omstandigheden - slechts eens in de week traint: maar wat een brute gewichten!
Flinke training weer Mike! Pushpress en rows zijn weer goed zwaar! Nice!

goede gewichten én leuk volume. Is de lichamelijke ellende wellicht een beetje op z'n retour?
hope so!

Totaal geen schande volgens mij, als je al een tijd geen Deadlifts gedaan heb !

Gisteren zowaar wat tijd over dus direkt naar de gym natuurlijk!
Ik had geen zin in squatten meer. Deadliften had me gesloopt. Ja, ik weet het... kom maar.......![]()
mooi doorzettingsvermogen
na 3 fails gewoon toch nog pakken..

maar maar Mike, met moeite 300 trekken. Wat moet het worden met jou?
j/k! 300 is natuurlijk super na zo'n lange tijd geen zware deads te hebben gedaan! Buffel!

Woow.. lang geen deadlifts en dan toch 300kg trekkenwat trok je dan in je actieve periode ?
Haha.