- Waardering
- 1.504
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Nee, Ryan Kennelly, de sterkste bankdrukker op dit moment.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, Ryan Kennelly, de sterkste bankdrukker op dit moment.

Nee, Ryan Kennelly, de sterkste bankdrukker op dit moment.![]()

)
)
)

Leuk dat er wat jongens af en toe een beetje dromen, maar werkelijk beter kijken naar de tweede plek, is het hoogst haalbare voor de rest.
Mss Mikail, maar er zijn altijd jongens zoals jij en Alex die van nature ook die kracht hebben.

Ach, we weten toch al lang dat Jarno nummer 1 met de boom is in Nederland?
Gelukkig zijn er ook andere onderdelen, maar als ik even de vergelijking trek met Big Z denk ik toch dat je gelijk hebt, Mike ...
Leuk om te zien dat je weer goed en stevig bezig bent!![]()

Crap, was is die gast toch sterk he, niet normaal meer
Maar over jou Maikel.. Waarom geen kwalificaties? Met 3x130 ben je nu al finale-materiaal, laat staan als je er echt vol voor zou gaan!
Ok, het is niet enkel log dat telt, maar de rest zit toch ook niet meer ver van het vereiste niveau lijkt me.
Ja, klopt op zich wel en dat zeggen die andere jongens daar ook wel. Maar ik weet dat ik meer kan als ik maar de tijd heb en kan nemen om ervoor te gaan. Ik wil niet op 80-85% van mn absolute kunnen op wedstrijden staan. Dan train ik liever lekker zonder die druk wetende dat je toch net niet dat ervoor kan doen wat je eigenlijk zou willen doen.
Ja ok, daar zit natuurlijk ook wat in. Op een finale wil je er natuurlijk ook het maximale uithalen.
Maarre.. Volgend jaar large and in charge, op weg naar het podium?

We gaan het in elk geval proberen. Es een keer rustig de tijd om te gaan bouwen en niks gehaast. Beter...![]()
Klinkt goed! Denk ook dat als de rest van je leven weer helemaal op orde is, je een goede kans maakt.
Succes iig en keep us posted!

)
)

Wat een deadlift zeg ! onbeschoft monster dat je der bent

sterke training man!
jammer dat je dit jaar niet mee doet.je wordt er niet jonger op![]()
(en mn vriendinnetje)