MuscleMeat

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Nee, Ryan Kennelly, de sterkste bankdrukker op dit moment. ;)

Ok haha, nou ja het had gekund natuurlijk. Volgens je stats ben je een grote massieve kerel, vandaar... ;) :)

Gisteren training #4 vd week :eek:

Boxsquat parallel (RAW en 3 sec spanning los)
8*100kg
8*130kg
6*160kg
3*190kg
3*220kg
3*250kg ( Laatste rep was even schrikken, ik klapte bijna voorover en moest alle macht gebruiken om de juiste spanning en balans te vinden. Maar adrenaline doet veel ken ik je zeggen...hihi....)

Legpress
12*350kg
12*400kg
12*450kg
12*500kg
12*550kg
8*630kg (Werd wat overmoedig en benen waren knap naar de klote..maar zonder riem en bandages, eerste keer zo zwaar legpressen na twee hele pittige squatsessies vd week. Dus tevreden. :))

Hamstringcurl
15*fullstack (toen gelijk maar naar de freeweightsmachine gelopen ;))
15*60kg
15*80kg (zeurend branderig gevoel, ben maar gestopt...)

Seated Calf
3x15*60kg

Hammercurl (dmbs)
10*32kg
10*38kg
8*44kg

Boxsquatten was erg lang geleden en voelde even wat onwennig, vooral laatste setje was erg pittig...
Gedurende de training kwam ik lekker in een bepaalde trance, lang geleden dat ik dat zo ervaarde. Voor mijn gevoel een toptraining ook al was ik heel moe aan het begin vd training. (Iets te weinig gegeten en geslapen gedurende de week... maar ach... beetje gedoe hou je toch? ;) )

Laatst bewerkt:
Monsterlijk sterk!!!

• #1.224
Vanavond maar weer es wat onderdelen bij Jarno getraint. Was weer even geleden en best benieuwd hoe zwaar het mij zou vallen.

Eerst warmdrukken op de vikingpress met 80 en 90kg.

Loglift (IFSA)
3*100kg
3*110kg
3*120kg
3*130kg (ik had nog wat over, maar vond het welletjes zo de 1e keer weer). Jarno duwde 14*120kg, dus we stonden erbij en keken ernaar. Jammer voor de rest, maar ik denk op zn houtjes dit jaar weer StMvNederland. :cool:

Wheelflip (360kg)
2*4 flips. (2e run ging beter, maar voelde erg onwennig)

Wheelflip (400kg)
1*6 flips (gemartel van heb ik jou daar, onding... 3 flips goed, 3 flips waardeloos)

Yoke (+/-25m)
1x230kg (wu)
1x280kg (ik waggelde en schommelde wat heen en weer, maar lag aan de juiste ritme niet echt vinden)
1x330kg (Ging al een stuk beter en snel!)

Fijne training, alles voelde goed, soms weer even wat onwennig. En wat is die k*tboom toch zwaar steeds als je em de eerste keer in de handen pakt. En onze grote vriend draaide nergens zijn handen voor om, beetje spielerij. De rest heeft geen schijn van kans. Leuk dat er wat jongens af en toe een beetje dromen, maar werkelijk beter kijken naar de tweede plek, is het hoogst haalbare voor de rest.
Daarna nog even gezellig wat ouwehoeren en huplakkee naar huus! :)

• #1.226
Mss Mikail, maar er zijn altijd jongens zoals jij en Alex die van nature ook die kracht hebben.

Nou werkelijk als je ziet hoe iemand loopt te spelen, want dat was het vanavond gewoon, met gewichten waar de rest op loopt te zwoegen en je ziet vervolgens effe 14 reps met 120kg op de ifsa log je neus voorbij komen. Nou geef mijn porsie dan maar aan fikkie. En niks ten nadele van Alex sterke en supersympathieke beer als hij ook is. Geen schijn van kans...:(

Ach, we weten toch al lang dat Jarno nummer 1 met de boom is in Nederland? ;)

Gelukkig zijn er ook andere onderdelen, maar als ik even de vergelijking trek met Big Z denk ik toch dat je gelijk hebt, Mike ...

Leuk om te zien dat je weer goed en stevig bezig bent! :D

• #1.228
Ach, we weten toch al lang dat Jarno nummer 1 met de boom is in Nederland? ;)

Gelukkig zijn er ook andere onderdelen, maar als ik even de vergelijking trek met Big Z denk ik toch dat je gelijk hebt, Mike ...

Leuk om te zien dat je weer goed en stevig bezig bent! :D

Dank je. Het was niet alleen de boom hoor, alles was easy... voor hem, niet voor mij...pfff nee dat niet. ;)

Crap, was is die gast toch sterk he, niet normaal meer :eek:

Maar over jou Maikel.. Waarom geen kwalificaties? Met 3x130 ben je nu al finale-materiaal, laat staan als je er echt vol voor zou gaan!
Ok, het is niet enkel log dat telt, maar de rest zit toch ook niet meer ver van het vereiste niveau lijkt me.

• #1.230
Crap, was is die gast toch sterk he, niet normaal meer :eek:

Maar over jou Maikel.. Waarom geen kwalificaties? Met 3x130 ben je nu al finale-materiaal, laat staan als je er echt vol voor zou gaan!
Ok, het is niet enkel log dat telt, maar de rest zit toch ook niet meer ver van het vereiste niveau lijkt me.

Ja, klopt op zich wel en dat zeggen die andere jongens daar ook wel. Maar ik weet dat ik meer kan als ik maar de tijd heb en kan nemen om ervoor te gaan. Ik wil niet op 80-85% van mn absolute kunnen op wedstrijden staan. Dan train ik liever lekker zonder die druk wetende dat je toch net niet dat ervoor kan doen wat je eigenlijk zou willen doen.

Ja, klopt op zich wel en dat zeggen die andere jongens daar ook wel. Maar ik weet dat ik meer kan als ik maar de tijd heb en kan nemen om ervoor te gaan. Ik wil niet op 80-85% van mn absolute kunnen op wedstrijden staan. Dan train ik liever lekker zonder die druk wetende dat je toch net niet dat ervoor kan doen wat je eigenlijk zou willen doen.

Ja ok, daar zit natuurlijk ook wat in. Op een finale wil je er natuurlijk ook het maximale uithalen.

Maarre.. Volgend jaar large and in charge, op weg naar het podium?

• #1.232
Ja ok, daar zit natuurlijk ook wat in. Op een finale wil je er natuurlijk ook het maximale uithalen.

Maarre.. Volgend jaar large and in charge, op weg naar het podium?

We gaan het in elk geval proberen. Es een keer rustig de tijd om te gaan bouwen en niks gehaast. Beter... :)

Het zou eeuwig zonde zijn als je niet minstens één keer helemaal voorbereid mee zou doen Mike.
Laat Jarno dan maar eens echt werken voor zijn geld! ;)

• #1.236
Afgelopen vrijdag sportschooltraining. Was goed uitgerust, veel voldoende gegeten, dus supergemotiveerd en verwachtingsvol naar de gym.

Deadlift
4*140kg
4*190kg
3*240kg
3*290kg (vrij vlot achter elkaar, geen riem en geen straps. Die 290 voelde lekker, merkte wel dat ik geen snelheid kon maken in de lift ...mmmm..)
1*310kg Fail (waaaaat godverdegodver:mad:)
1*310kg (sjeesus, ging totaal niet van harte. Wat ik bij de 290 al voelde, kwam bij 310 helemaal tot uiting. Tot net over de knieën vlotjes en dan een gemartel van heb ik jou daar. Zal even uitpluizen wat er fout gaat, want ik wil dit jaar wel een PR op de deadlift zetten.....)

Smal bankdrukken
6*90kg
6*110kg
6*130kg
6*150kg (laatste set was zwaar.... ook weer zwaarder dan ik d8)

Bent Over Row (pendlay)
6*100kg
6*130kg
6*150kg
12*100kg

Lattpulldown
12*107kg
10*127kg
8*147kg (pfff ook moeizaam hoor....:mad:)

Wristcurls (olymp.halterstang)
15*35kg
15*40kg
15*45kg
15*50kg
15*55kg

HG gripper
2x25*#150
2x20*#200

Direkt na de training de bijna standaard 2 tosties met ketchup en een 750ml wheyproteïne shake gemengd met vitargo, hmmm heerlijk... :D

Deadlift zat me wat dwars, ging überslecht. ga denk ik rackpulls maken om weer sterker in het laatste stukje te worden. Gevoelsmatig moet ik 340kg (RAW) vlot kunnen trekken en daar zit ik nu te ver vanaf om het een off-day te kunnen noemen.

Laatst bewerkt:
Wat een deadlift zeg ! onbeschoft monster dat je der bent

sterke training man!
jammer dat je dit jaar niet mee doet.je wordt er niet jonger op ;)

• #1.240

Thanks! Was zelf niet echt blij met de deadlift trouwens, rest wel tevreden... :)

Wat een deadlift zeg ! onbeschoft monster dat je der bent

Haha, ok dank je. Tjah, was niet echt blij met de deadlift, maar op zich is alles boven de 300 natuurlijk niet echt verkeerd... :rolleyes:

sterke training man!
jammer dat je dit jaar niet mee doet.je wordt er niet jonger op ;)

Maar wel knapper vind ik zelf! :p ;) (en mn vriendinnetje)

Terug
Naar boven