MuscleMeat

Mike's log/biograafje

1klap zul je wel niet voelen dus gelijk 2 ga ik toch vanuit:D

Afgelopen vrijdag sportschooltraining. Was goed uitgerust, veel voldoende gegeten, dus supergemotiveerd en verwachtingsvol naar de gym.

Deadlift
4*140kg
4*190kg
3*240kg
3*290kg (vrij vlot achter elkaar, geen riem en geen straps. Die 290 voelde lekker, merkte wel dat ik geen snelheid kon maken in de lift ...mmmm..)
1*310kg Fail (waaaaat godverdegodver:mad:)
1*310kg (sjeesus, ging totaal niet van harte. Wat ik bij de 290 al voelde, kwam bij 310 helemaal tot uiting. Tot net over de knieën vlotjes en dan een gemartel van heb ik jou daar. Zal even uitpluizen wat er fout gaat, want ik wil dit jaar wel een PR op de deadlift zetten.....)

Was idd jammer van die eerste 310 maik... Al moet ik wel zeggen dat je die laatste vrij snel alweer probeerde..

En weer aan de vrouw kerel :) nice..

Spreek je snel weer.

Laatst bewerkt:
Who cares hoe die 310 ging..? :D
Je bent weer aan de vrouw! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.246
1klap zul je wel niet voelen dus gelijk 2 ga ik toch vanuit:D

Hihi, zoiets ja. :D

Was idd jammer van die eerste 310 maik... Al moet ik wel zeggen dat je die laatste vrij snel alweer probeerde..

En weer aan de vrouw kerel :) nice..

Spreek je snel weer.

Is goed, ging idd te snel!

En ja zomaar patsboem, weer in de wolken. Had ik totaal niet verwacht en stond er ook niet voor open om eerlijk te zijn. Kun je zien, wil je graag vind je niks. Wil je niks moet je ze bijna van je afslaan. Rare wezens zijn het toch.... :rolleyes:

Who cares hoe die 310 ging..? :D
Je bent weer aan de vrouw! :thumb:

Haha, jepjep.... een heel mooi pittig exemplaar ook. ;)

• #1.248
  • #1.249
Vandaag weer een keer naar Ommen. Effe koppie leeg, want gezeur bereikt weer een piek...pfff.

Squat (Machine van finale StMvN 2005)
6*180kg
6*180kg
6*220kg
6*260kg (vanaf hier met kniebandages en riem, GEEN suit!)
3*280kg Vrij makkelijk, maar train benen iets te weinig om zwaarder te gaan. Wel tevreden gezien het feit dat de meeste atleten op de finale echt moeite hadden met dit ONding!

Deadlift
6*140kg
6*200kg
6*250kg
4*300kg (suited, pak van Metalgear. Was bij de 4e rep lucht compleet kwijt. Wel jammer want voor mn gevoel had ik iets over. Het is even wennen zo'n pak op reps.)

Was tevreden zo. Lekkere training. Benen en rug waren gaar, dus het hier bij gelaten.

erg nice mike. is het gewicht van die squatmachine vergelijkbaar met een normale squat? of wat moet ik me er bij voorstellen?

• #1.251
erg nice mike. is het gewicht van die squatmachine vergelijkbaar met een normale squat? of wat moet ik me er bij voorstellen?

Ik vind em iets lastiger, maar dat is per persoon verschillend. De zwaarste squat is destijds door Jarno gedaan in dezelfde en dat was met 320kg, suited, banden en riem. Goed voor een 1e plek op de squat in 2005. Maargoed we zijn nu 5 jaar verder en de meesten 5 jaar sterker... dus. ;)

Ik ben bang voor een 0 repper bij de volgende kwali voor mij als ik dit zo lees Mike. Zal deze gebruikt worden of heeft Simon nu een eigen?

ok dan... dan wordt die wedstrijd met 300kg op reps op dat ding dus wel erg pittig!

• #1.255
Ik ben bang voor een 0 repper bij de volgende kwali voor mij als ik dit zo lees Mike. Zal deze gebruikt worden of heeft Simon nu een eigen?

Ik had van Jarno begrepen dat 300kg bij Simon overeenkomt met 220kg van de squatter in Ommen. Dus daar ga jij zeker reps mee maken half mens, half machine dat je er bent.

En nooit meer zulke uitspraken doen idd.... ;) :)

Laatst bewerkt:
Hoe is het hier?

Jezus Mike wat ben jij sterk zeg :D Dave Mossing deed het ook wel goed in die squat machine geloof ik, doet die kerel nog steeds STM?

• #1.258

Hey Leon. Ja op zich heel goed.
Zwaar trainen is er niet bij, maar ik train wel regelmatig. Meer bodybuilding style.
Bevalt me goed, me lijf ook trouwens. Ik weeg nu 132kg :eek: (hehe I know) maar ben een stuk droger en voel me superfit. Soms train ik bij Jarno in ommen om het gevoel in de odd niet te verliezen en op het wheelflippen na kan ik goed bijblijven. (5x120kg IFSA log is in me huidige toestand niet slecht, toch?)

Jezus Mike wat ben jij sterk zeg :D Dave Mossing deed het ook wel goed in die squat machine geloof ik, doet die kerel nog steeds STM?

Weet ik niet. Dacht dat hij gestopt was met wedstrijden, maar ben niet zeker. Mijn benen zijn idd goed in vorm. Ik squat in de sportschool niet zwaarder dan 220kg. Dat doe ik express. Doe 6-jes of 4-jes net hoeveel ik zin heb en wil na de squat altijd overhouden om helemaal los te gaan op de legpress... killing!

Goed om te lezen dat het goed gaat Mike.

• #1.260
Terug
Naar boven