iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Maar wel knapper vind ik zelf!![]()
(en mn vriendinnetje)
Dat zijn jouw woorden

nu alweer aan de vrouw?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel knapper vind ik zelf!![]()
(en mn vriendinnetje)

Afgelopen vrijdag sportschooltraining. Was goed uitgerust, veel voldoende gegeten, dus supergemotiveerd en verwachtingsvol naar de gym.
Deadlift
4*140kg
4*190kg
3*240kg
3*290kg (vrij vlot achter elkaar, geen riem en geen straps. Die 290 voelde lekker, merkte wel dat ik geen snelheid kon maken in de lift ...mmmm..)
1*310kg Fail (waaaaat godverdegodver)
1*310kg (sjeesus, ging totaal niet van harte. Wat ik bij de 290 al voelde, kwam bij 310 helemaal tot uiting. Tot net over de knieën vlotjes en dan een gemartel van heb ik jou daar. Zal even uitpluizen wat er fout gaat, want ik wil dit jaar wel een PR op de deadlift zetten.....)
nice..1klap zul je wel niet voelen dus gelijk 2 ga ik toch vanuit![]()

Was idd jammer van die eerste 310 maik... Al moet ik wel zeggen dat je die laatste vrij snel alweer probeerde..
En weer aan de vrouw kerelnice..
Spreek je snel weer.

Who cares hoe die 310 ging..?
Je bent weer aan de vrouw!![]()

Jep, moest ze van me af slaan. Eéntje sloeg terug en dat is nu m'n vriendinnetje...![]()
![]()

vrouwtjes boosten je testosteron dus je gaat flink sterk worden de komende tijd![]()

erg nice mike. is het gewicht van die squatmachine vergelijkbaar met een normale squat? of wat moet ik me er bij voorstellen?

Ik ben bang voor een 0 repper bij de volgende kwali voor mij als ik dit zo lees Mike. Zal deze gebruikt worden of heeft Simon nu een eigen?
Ik ben bang voor een 0 repper bij de volgende kwali voor mij als ik dit zo lees Mike. Zal deze gebruikt worden of heeft Simon nu een eigen?

(hehe I know) maar ben een stuk droger en voel me superfit. Soms train ik bij Jarno in ommen om het gevoel in de odd niet te verliezen en op het wheelflippen na kan ik goed bijblijven. (5x120kg IFSA log is in me huidige toestand niet slecht, toch?)Jezus Mike wat ben jij sterk zegDave Mossing deed het ook wel goed in die squat machine geloof ik, doet die kerel nog steeds STM?