MuscleMeat

Mike's log/biograafje

haha, lijkt me ook wel lachen Mike. Kijken wat oldtimer Berend nog teweeg kan brengen. Zou eigenlijk wel een leuke stunt zijn als Wout nu ook weer aan de slag ging en dat ze samen volgend jaar meedoen!! :D

Is het niet alleen die teamwedstrijd in het najaar waar Berend aan wil meedoen?

Bij de SM van Groningen gaf Wout aan dat zowel Berend als Peter weer mee wouden doen!

Lachen. Zullen die ouwe bonken wel gemotiveert zijn!
Ik ben erg benieuwt wat ze neer gaan zetten!

Hoe ist trouwens met jou Mike?
Kom je nog een keer trainen in Arnhem?

Groeten Wim

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.305
Donderdag benen getraint. Was een beetje koortsig en vrijdag al helemaal ellendig. Begin vandaag weer een beetje op te knappen. Maar toch donderdagavond getraint.

Squat
8*100kg
6*130kg
6*160kg
6*190kg
2x6*220kg (Gaar. Gewicht was redelijk easy, maar effe dat laatste stukje onderin was telkens zoeken en best pittig. Wilde aanvankelijk 1 setje doen, maar moest in me eerste set teveel naar de diepte zoeken, vandaar de 2e erbij....)

Calf raise met halter
15*100kg
15*130kg
15*150kg

Ik voelde me licht in me kop worden en later thuis bleek ik 38,7 te hebben. Dus wijze beslissing, stoppen. Onderweg in de auto naar huis voelde ik me ook vaag, alsof ik zwaar stoned was ofzo...heel gek... hahaha. :D

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Is het niet alleen die teamwedstrijd in het najaar waar Berend aan wil meedoen?

Nee, ik had echt begrepen de StMvN 2011!
Eerst kwalificeren natuurlijk. Denk dat Berend dat al vies tegen gaat vallen. ;)

Bij de SM van Groningen gaf Wout aan dat zowel Berend als Peter weer mee wouden doen!

Echt? Dat zou wel gaaf zijn zeg. En mooi voor Peter als hij weer op zijn oude nivo kan komen. Want dat was er één hoor. :cool:

Lachen. Zullen die ouwe bonken wel gemotiveert zijn!
Ik ben erg benieuwt wat ze neer gaan zetten!

Hoe ist trouwens met jou Mike?
Kom je nog een keer trainen in Arnhem?

Groeten Wim

Hahaha, ja heb ik ooit wel een keertje gezegd hè?
Nou we zullen zien. Voorlopig even lekker in me eigen ritme komen.

• #1.306
Gisteravond laat thuis, weinig tijd. Toch naar de gym, even de basis doen.

Pushpress
6*60kg
6*90kg
6*110kg
4x4*130kg

Deadlift
6*140kg
6*190kg
4*240kg
3x3*265kg
6*265kg (poging tot repout, maar ik was eigenlijk helemaal beurs van voorgaande setjes....... ut ging nie helemaal van harte zeg maar... pffff)

Nette deads man!
wat zal je max zijn denk je?

• #1.308
Nette deads man!
wat zal je max zijn denk je?

Dank je!

Om het mezelf niet te moeilijk te maken ben ik in de berekening uitgegaan van 310kg max.

Deadlifts zijn trouwens zonder suit en zonder riem!

Bedoeling is om in Februari/Maart volgend jaar 350kg te pakken (Belt, straps en suit)... :)

350 is dat boven of onder je alltime PR?

• #1.310
350 is dat boven of onder je alltime PR?

Boven. PR is 340kg (suited).
Ik heb in 2003 een ernstige rugblessure gehad. Ik was net het deadliften een beetje fatsoenlijk aan het trainen en trok simpel 325kg RAW. Na mn rugblessure is deadliften bloed, zweet en tranen voor mij. Ik moet heel gedoseerd mn rug trainen. Een tikkie te veel en ik zak gelijk weer terug.

Heel frustrerend, want de gedachte speelt wel es, wat als ik nu nooit met die blessure te kampen had gehad, wat zou ik dan nu kunnen trekken. Maarja zo moet je niet denken.... :o

Dank je!

Om het mezelf niet te moeilijk te maken ben ik in de berekening uitgegaan van 310kg max.

Deadlifts zijn trouwens zonder suit en zonder riem!

Bedoeling is om in Februari/Maart volgend jaar 350kg te pakken (Belt, straps en suit)... :)

Ik doe met je mee, beertje! Zit nu op 3*300 in de blote kont, heb nog wat over. 350 is ook mijn doel!

Succes met groeien!

Alex

• #1.312
Ik doe met je mee, beertje! Zit nu op 3*300 in de blote kont, heb nog wat over. 350 is ook mijn doel!

Succes met groeien!

Alex

Hey nog grotere beer,

Is goed.

Maarruh... ik probeer nu wanhopig dat beeld van die 3x300 in je blote kont van mn netvlies te krijgen.
Bedankt daarvoor! Hahaha.... ;)

• #1.313
Gisteren support training.

Smal Bankdrukken
6*90kg
6*110kg
6*130kg
6*150kg

Pendlay Row
6*100kg
6*130kg
6*150kg
6*170kg (niet echt strict meer....)

Lattpulldown
10*107kg
10*127kg
8*147kg
8*155kg (+dumbbell van 8kg)

Crunches (machine)
20*+5kg
20*+20kg
20*+25kg

Dumbbell Curl
8*30kg
8*34kg
8*38kg (niet fijn, flink pijn in aanhechting biceps onderarm)

Biceps barbell curl (superstrict en langzaam)
15*60kg (lang nastrekken ivm blessure rechterarm, lekker...)

Triceps pushdown (touw)
15*35kg
2x15*42kg

Was em weer. Lekker hoog tempo doorrammen. Biceps blijft aanklooien..

What happened met de biceps kerel??

Verder lekkere training! Nice pompwerk!

Misschien een dom idee, maarja ik probeer mee te denken. Zijn Fatgripz of fat dumbbells niks voor je.. heb gehoord dat de aanhectingen daarmee wat ontzien worden.

• #1.316
Vandaag druk dagje gehad. Veel vergaderen, weinig eten, veels te weinig eten zelfs. Laat thuis door chaos op de weg...
Toch maar eventjes wat doen in de sportschool.

Leg Extension
25*fullstack
6*fullstack één been om en om. (1 minuut na eerste set)
En dit dan in totaal 3x.

Squat
6*100kg
6*140kg
6*180kg
4*220kg (veels te gehaast, geen concentratie, voelde me opgejaagd...stom!)
8*220kg (Nog zo'n idioot idee, ach dan maar repout.... ja jammer dan .. pijpje leeg) :mad:

Kuiten op legpress
15*250kg
15*300kg

Ik was ut zat. Blij toch nog effe wat gedaan te hebben. Had een paar stevige mokken koffie nodig om op gang te komen zeg maar...pfff. Gauw vergeten.. :o

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

What happened met de biceps kerel??

Verder lekkere training! Nice pompwerk!

Geen flauw idee, schoot er voor een paar weken terug zo ineens in. Weet niet eens met wat. Maar de pijn is verrekte irritant. Begin het met pushpressen zelfs al te voelen... das nie goe hè? :(

Misschien een dom idee, maarja ik probeer mee te denken. Zijn Fatgripz of fat dumbbells niks voor je.. heb gehoord dat de aanhectingen daarmee wat ontzien worden.

Nee, dat maakt niet uit, maar dank je voor het meedenken. ;)

:roflol:
wtf man, ik verbaas me er telkens over hoe achterlijk sterk jij bent. en blijkbaar nog niet eens voluit aan het trainen... damn

• #1.318
  • #1.319
Deze week staat in het teken van hoger volume en lagere intensiteit. Dit doe ik puur gevoelsmatig. Luister nauw naar mn lijf en aangezien ik vele pijntjes (li-schouder, re-biceps, re-knie en onderrug) heb, wissel ik zware weken af met lichter.
Ik ben op het moment ook erg geïnteresseerd in wat verhoogde cortisolspiegels met je lijf doen. Vooral omdat ik nu ietsie ouder wordt en merk dat mn herstel steeds langer duurt. Om in een bepaalde tijd toch de nodige progressie te boeken, is het zaak om de katabole processen in je lichaam zo laag als mogelijk te houden. Mijn voorkeur gaat uit naar lichter trainen ipv rusten.

Goed, de training van gisteravond.

Military press (superstrict!)
2x6*60kg
2x6*80kg
6*100kg

Bankdrukken
14*90kg
12*110kg
10*130kg
8*150kg
6*170kg

Zittend kabelroeien
12*97kg
10*117kg
8*147kg

Lattpulldown
15*107kg
12*127kg

Zittend dumbbellpress
6*32kg
6*34kg
6*38kg

Triceps pulldown
15*35kg
15*40kg
15*42kg

Gewoon een lekkere training. Alleen banken was iets pittiger geworden. Wilde aanvankelijk bij 150kg stoppen, maar ging zo lekker dat ik dacht, "ahh, what the hell!" :D

Oud nou nou! Jonge goden zijn wij 30ers.

Terug
Naar boven