XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Even over andere boeg.

Door familiedrama even niet getraint. Ga het schema toch weer om gooien de komende tijd. Koppie er niet helemaal bij en dan hebben zware sleursessie's bij mij geen nut. Gewoon lekker trainen, bezig zijn en lijf de rust geven die het nodig heeft. Heb ook nog steeds de nodige pijntjes en lijk er maar lastig af te komen. Heb al een sessie bij de fysio gehad en die heeft ook wat vraagtekens over waar de pijn weg kan komen.
Maargoed gisteren getraint volgens nieuwe plan.

Squat
6*100kg
6*100kg
6*130kg
6*160kg
8*190kg
6*160kg (30 secs rust)
6*130kg (30 secs rust) De beentjes zaten goed vol! Lekker.

Kuiten op legpress
15*250kg
15*280kg
15*310kg Voelde sterk en kuitjes zaten vol.

Powercrunch
15*56kg
15*63kg
15*70kg

Was em weer. Basisoefeningen gaan in pyramide sT op en dan zonder rust weer neer. :cool:

Sterkte ermee goos... May the force be with you!

sterkte maikel

blijft toch jammer dat dat talent van jou altijd gepaard gaat met problemen op prive/trainingsgebied:(

groetjes prosteenstoter (naam zegt je genoeg denk ik;))

• #1.326
Gisteren upperbody (soort van) antagonisten.

Militarypress (strict)
2x6*60kg
6*80kg
8*100kg Kuuuut die was uit me teentjes, das nie bes want had de 110 in gedachten, maar deze voelde al zwaar aan.
6*80kg
12*60kg Vanaf de 100 gelijk door naar 80 en gelijk door naar 60. Rust was alleen het weghalen schijven. Heeelemaal vol en leeg.

Lattpulldown
8*107kg
8*127kg
8*155kg (147+ dbb van 8kg) Daarna weer zonder rust (nou ja 20 sec hooguit) afbouwen.
8*117kg
8*92kg

Bankdrukken
6*90kg
6*110kg
6*130kg
9*150kg (eerste 4 moeizaam en heel strict, daarna lichte bounce op de vensterbank zeg maar...)
6*110kg
6*90kg (damn die was pittig, maar echt een pomp in borst niet normaal)

Pendlay Row
6*100kg
6*130kg
6*150kg
10*100kg Pfff, pijp begon aardig leeg te trekken.

Was een fijne training, veel pomp. Das ook wel geinig om te zien. Aderen komen behoorlijk tevoorschijn dan. Maargoed ben geen BB-er al begint het hier en daar wel wat op te lijken... :o ;)

tovch weer bezig geweest maikel

• #1.328
beachboy training

Vanavond laat weer uit werk, even familiebezoek en toch op de valreep tas gepakt en naar de sportschool.

Barbellcurl
12*50kg
8*50kg
6*50kg
6*70kg (pijn in rechterbiceps is niet te harden gewoon. Wordt dan echt pissig... goed heeft geen nut)

Frenchpress
12*50kg
10*60kg
8*70kg

Dumbbell Hammercurl
8*32kg
6*36kg
6*38kg (Bij deze oefening gaat het wel iets beter, maar ook hier voelbaar.)

Side raise dbb
15*16kg
15*18kg
15*20kg (Schouders nokkievol...pfff)

Tricepcoïtustension (touwerdetouw)
15*35kg
15*42kg
12*44,5kg

Crunches
3x25*BW +15kg

Haastige spoed zelden goed, maar toch binnen een half uur (vanwege sluitingstijd sportschool) een redelijke training eruit weten te persen.

---------- Toegevoegd om 23:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:40 ----------

sterkte maikel

blijft toch jammer dat dat talent van jou altijd gepaard gaat met problemen op prive/trainingsgebied:(

groetjes prosteenstoter (naam zegt je genoeg denk ik;))

Amen! Story of my life, maar ik klaag niet hoor. Heb ook niets te klagen ben happy zo.

tovch weer bezig geweest maikel

Dank je. Daar gaat het me nu ook om. Mind op andere dingen en toch relatief nuttig bezig zijn. Zware squat en deadliftsessies hebben nu geen nut voor mij. ;)

• #1.329
Wilde eigenlijk gisteravond trainen maar was pas laat weer thuis van werk. Dus vanavond lekker naar de gym. Beentjes waren weer aan de beurt.

Squat
6*100kg
6*100kg
6*130kg
6*160kg
6*190kg
6*210kg
6*220kg Laatste twee reps gingen niet van harte. Ohw en geen pyramide ... hoezo inconsequent? :rolleyes:

Legpress
6*300kg
6*400kg
6*500kg
17*350kg Pfff... damn direct na setje met 500, fukkeduk!

Kuiten op legpress
15*250kg
15*280kg
15*310kg Voelde goed, had nog wel iets zwaarder gekund, maar ach...

Leg extension (free-weight)
25*70kg
25*90kg
25*110kg Aiai! Pomp! haha...BB-er...:o

Was em weer voor vanavond. Morgen en overmorgen gegarandeerd spierpijn...yes yes. :cool:

Beastly!!! Ben benieuwd wat voor een topgewicht in die pootjes van je zit!

Niet volledige focus is altijd inconsequenties in je trainingen. Dat boeit ook helemaal niet het gaat erom dat je je gedachten lekker verzet!

• #1.332
Beastly!!! Ben benieuwd wat voor een topgewicht in die pootjes van je zit!

Nu op dit moment? Zou geen idee hebben eigenlijk. Gevoelsmatig een RAW-squat (zonder riem en kniebandages) met 270 zou moeten lukken, maar zoek die grens nu zeker niet op.

Niet volledige focus is altijd inconsequenties in je trainingen. Dat boeit ook helemaal niet het gaat erom dat je je gedachten lekker verzet!

Nee dat klopt ook wel. Doe alles op gevoel, alleen probeer er wel weer regel in te krijgen. Echt loeizwaar en tot spierfalen gaan heeft voor mij zeker nu totaal geen nut.

• #1.333
Een avondje lekker aanklooien

Gisteravond na een lange dag toch op het nippertje naar de sportschool.

Militarypress
6*60kg
6*80kg
6*100kg
5*110kg (laatste 6e rep was fail :mad:) Daarna gelijk door weer naar beneden...
6*90kg
12*70kg Och mn arme schoudertjes helemaal op. Toch behoorlijk tot spierfalen want die laatste paar reps waren pushpresses... :o

Lattpulldown
6*107kg
6*127kg
6*152kg (5 blokjes van 2,5 + dumbbell van 12kg) En gelijk weer door naar beneden...
6*117kg
13*87kg Sssshaker de shake... haha.

Powercrunch (touw)
15*63kg
20*63kg
25*63kg Oei! ;)

Dumbbell Hammercurl
6*32kg
6*36kg
6*40kg
11*30kg Daaamnn!!! in de fik met die bende. Blessure aan biceps lijkt heel zoetjes aan te gaan herstellen.

Side raise
15*16kg
15*18kg Pfff fut was er een beetje uit, was er wel klaar mee eerlijkheidshalve...

Ik zal even uitleggen wat ik aan het doen (poog te doen) ben. Train pyramide stijl. Met 6-jes en aardig wat rust op naar een relatief zwaar gewicht en daarna in principe zonder rust gelijk door terug. Dit bevalt me goed. Is mentaal leuk om te doen en ook als je je effe nie zo sterk voeld, heb je een heel voldaan gevoel na je training. En natuurlijk een goede prikkel, ook niet geheel onbelangrijk.

nou nou een 5x110 kg gaat weer goed. en zo te lezen ben je nu weer met enige regelmaat aan t trainen?

• #1.335
nou nou een 5x110 kg gaat weer goed. en zo te lezen ben je nu weer met enige regelmaat aan t trainen?

Ja nou om heel eerlijk te zijn waren er 4 strict de 5e was met iets hupje en bij de 6e was het bijna een pushpress, heb em wel gemaakt maar das dan een fail op MP. :o

Ik moet me er nog wel een beetje toe zetten, maar ben altijd wel heel blij als ik eenmaal ah trainen ben. Wat dan niet echt meehelpt is dat het 35min met de auto rijden is naar de sportschool. ;)

OMG, het was weer even geleden dat ik in je logje had gekeken, en ik geloof dat ik was vergeten hoe belachelijk sterk jij bent... :bow:
Ik hoop echt dat je er eens wat mee gaat doen Mike. :D ;)

• #1.337
OMG, het was weer even geleden dat ik in je logje had gekeken, en ik geloof dat ik was vergeten hoe belachelijk sterk jij bent... :bow:
Ik hoop echt dat je er eens wat mee gaat doen Mike. :D ;)

Thanks!

't Is natuurlijk niet zo dat ik er helemaal niets mee doe, maar heb zoiets van .. ach we zien wel. Heb mezelf de tijd gegeven om een evaluatiemoment te pakken in Februari. Als ik daar niet op het nivo zit wat ik in me hoofd heb, begin ik er niet meer aan. Veel werk aan de winkel, maar geen overhaaste routes uitstippelen. Niet vandaag dan morgen... toch? ;)

Thanks!

't Is natuurlijk niet zo dat ik er helemaal niets mee doe, maar heb zoiets van .. ach we zien wel. Heb mezelf de tijd gegeven om een evaluatiemoment te pakken in Februari. Als ik daar niet op het nivo zit wat ik in me hoofd heb, begin ik er niet meer aan. Veel werk aan de winkel, maar geen overhaaste routes uitstippelen. Niet vandaag dan morgen... toch? ;)

zoveel morgens in de piek van je leven heb jij niet meer :p
Ga nou gewoon es 1 jaar volgas,dan kan je vast op podium komen in finale!

• #1.339
zoveel morgens in de piek van je leven heb jij niet meer :p
Ga nou gewoon es 1 jaar volgas,dan kan je vast op podium komen in finale!

Is de bedoeling, maar je kent het met gemak met mij wel hè? Altijd als het lekker gaat, komt er weer de klad in. Maar geen smoesjes, ik wil ervoor gaan op de juiste manier. Dus niet me lijf voor die ene keer naar de donder helpen, want dat is het me niet waard. ;)

Is de bedoeling, maar je kent het met gemak met mij wel hè? Altijd als het lekker gaat, komt er weer de klad in. Maar geen smoesjes, ik wil ervoor gaan op de juiste manier. Dus niet me lijf voor die ene keer naar de donder helpen, want dat is het me niet waard. ;)

gehe nee zkr niet alles naar de klote helpen.
Maar met een goed program en regelmatige training moet je ver kunnen komen denk ik!

Terug
Naar boven