ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als huurling bij een organisatie als Blackwater beur je in ieder geval prima. De meeste jongens daar verdienen rond ton heb ik wel eens gehoord, in dollars uiteraard. Maar goed, dan moet je ook heel wat militaire ervaring hebben.

En blijkbaar zit de helft van al die blackwaters enzo zwaar aan de drank.Ja idd maarja die gasten worden allemaal uitgekozen uit commandoteams arrestatieteams etc. Mja donders gaaf als je daar bij zit
Echte eliten zijn het![]()

.Ligt aan mijn bui, soms ben ik de scoper, andere keer ben ik de rusher.
Meestal pak ik de AK-74u. Chill wapen hoor.

En blijkbaar zit de helft van al die blackwaters enzo zwaar aan de drank.![]()
Ik heb toch liever de MP5 met silencer en UAV jammer![]()

.
. Sommige konden echt hun veters niet strikken of 30min hardlopen)Zijn er eigenlijk militairen op Dbb? zo ja wat is je eenheid/rang?
Ze krijgen dorst van het zware werk..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---Ik was Jack Sparrow
nee,
Korps Mariniers
Weggestuurd door die k*t psycholoog, nadat ik de ,MAST, en alle voorgaande keuringen had gehaald als een van de weinige. Sommige konden echt hun veters niet strikken of 30min hardlopen)
Maar ja wel lullig, Ik had van tevoren al aangegeven dat ik een strafblad had. Hij heeft hij me eerst wel door laten gaan omdat ik met goede argumenten kwam voor mijn daad en hem goed kon manipuleren. Gaat hij vervolgens even naar een andere psycholoog om hem dat te laten zien, vond die het niet kunnen. Hebben ze op het uitslag papiertje waarop stond dat ik door was een cijfertje weg getypext en veranderd. Nu was ik dus niet door.
Wat een lul was dat, maar mocht het achter 2 jaar wel weer es proberen. Hahaha, alsof ik dan wel wordt aangenomen.
we hebben hier ook huursoldaten/blackwater!
nee zonder gekheid ik zou wel graag een huursoldaat willen zijn
http://nl.wikipedia.org/wiki/Blackwater_Worldwide