- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
we zullen jullie warm ontvangen ...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de bulk wat in de opleiding voor officier der mariniers zit is veelal gewoon spijkerbroek naast de paar jongens die al bij andere eenheden hebben gezeten of legeronderdelen.
maar je zult heus geen interne sergeanten meer zien in die opleiding buiten een enkele uitzondering, de rest stroomt zelf wel door als ze de ambitie hebben.
sterker nog die opleiding (potom; praktische opleiding tot officier de mariniers, +-12maanden)
is een opleiding die er vanuit gaat dat je spijkerbroek bent aangezien ze compleet bij 0 beginnen.
daarnaast is t een meerjaren traject oa periode aan t kim e/d.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat de kans om meteen van uit de burgermaatschappij officier der mariniers te worden erg klein is, en dat je eerst een soldaat of onder officiers functie gedaan moet hebben wil je een grote kans hebben om wel officier der mariniers te worden.
oftewel, de weg ernaar is erg lang.
---je moet aardig debiel zijn wil je tegenwoordig soldaat worden
Leg uit? En ben je ook debiel als je oof of officier wilt worden?
----je loopt het risico je leven te verliezen, goed ze denken allemaal "dat overkomt mij niet"
alle kinders worden naar de zandbak gestuurd voor belangen die onbelangrijk zijn voor jij en ik, laat die ouwe rukkers zelf maar vechten
je loopt het risico je leven te verliezen, goed ze denken allemaal "dat overkomt mij niet"
alle kinders worden naar de zandbak gestuurd voor belangen die onbelangrijk zijn voor jij en ik, laat die ouwe rukkers zelf maar vechten

-----
laat mij maar lekker in de zandbak spelen voor mijn geld, vindt het een stuk leuker dan elke andere baan.
Gelukkig dachten de Amerikanen/Canadezen/Britten er ook zo over 60 jaar geleden.
De Amerikanen, Engelsen en Canadezen hebben wel degelijk bijgedragen aan onze bevrijding in 1944/1945. Hij is alleen de Polen vergeten

---De Amerikanen, Engelsen en Canadezen hebben wel degelijk bijgedragen aan onze bevrijding in 1944/1945. Hij is alleen de Polen vergeten![]()
Ligt aan mijn bui, soms ben ik de scoper, andere keer ben ik de rusher.