AndroidHealthClinic

Militairen

Zonder gekheid...ik kan je mischien wel aan zo'n baan helpen. Echter is het dan alleen voor anti piraterij op koopvaardijschepen.

Lijkt me zo vet! Beter dan mijn 40u/week op kantoor. :p Alleen wil ze bij dat soort dingen vast ex-mariniers enzo, of gaan ze je nog opleiden?

maarschalk.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ze gaan je opleiden, maar ik denk dat je het met alleen mariniers niet gaat redden. Waarschijnlijk heb je toch wel Dienst speciale Interventies (voormalige BBE), Unit Interventie Mariniers (voormalige Mariniers BBE) of KCT nodig ofzo.

Nee ,lang niet altijd. Voor veel klussen vragen ze inderdaad alleen ervaren mensen uit bijzondere overheidseenheden maar ze hebben ook genoeg klussen waarbij het niet vereist is.

Ik wil officier v/d mariniers worden, of BBE, maar dat duurt nog wat jaartjes.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
meestal met carnaval ben ik diverse rangen tegelijk met een dikke plastig gun!
geef dan de voorkeur aan rambo :D

rest van het jaar doe ik het rustig aan;)

En Basiclove, de kans dat je meteen vanuit spijkerbroek officier der mariniers kunt worden is erg klein, ze kiezen daar over het algemeen toch meestal hun eigen sergeanten.

de bulk wat in de opleiding voor officier der mariniers zit is veelal gewoon spijkerbroek naast de paar jongens die al bij andere eenheden hebben gezeten of legeronderdelen.

maar je zult heus geen interne sergeanten meer zien in die opleiding buiten een enkele uitzondering, de rest stroomt zelf wel door als ze de ambitie hebben.

sterker nog die opleiding (potom; praktische opleiding tot officier de mariniers, +-12maanden)
is een opleiding die er vanuit gaat dat je spijkerbroek bent aangezien ze compleet bij 0 beginnen.
daarnaast is t een meerjaren traject oa periode aan t kim e/d.

ik aarsgeneraal.

• Topic Starter Topic Starter
de bulk wat in de opleiding voor officier der mariniers zit is veelal gewoon spijkerbroek naast de paar jongens die al bij andere eenheden hebben gezeten of legeronderdelen.

maar je zult heus geen interne sergeanten meer zien in die opleiding buiten een enkele uitzondering, de rest stroomt zelf wel door als ze de ambitie hebben.

sterker nog die opleiding (potom; praktische opleiding tot officier de mariniers, +-12maanden)
is een opleiding die er vanuit gaat dat je spijkerbroek bent aangezien ze compleet bij 0 beginnen.
daarnaast is t een meerjaren traject oa periode aan t kim e/d.
---

Laatst bewerkt:
Ok maar in vergelijking met bijvoorbeeld de kma zijn er bij de kim veel minder spijkerbroeken.

dat zou ik niet weten verder maar wel heb ik veelvuldig gezien dat er bakken binnenkomen met zon 30man met maar 2-3 non spijkerbroeken.

ik denk gewoon dat het er maar net aan ligt hoe het uitkomt eigenlijk.

Terug
Naar boven