- Waardering
- 54
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ziet er naar uit dat ik een nieuwe trainingspartner moet gaan zoeken
Vaarwel tiger, dedicated zijn is 1, maar dedicated blijven is heel wat anders...
Yo Loo misschien kan ik je wel gebruiken, mijn trainingspartner valt bijna uit elkaar. Wel moet je minimaal 1x per week mee truckpullen. Deal?Het ziet er naar uit dat ik een nieuwe trainingspartner moet gaan zoeken
Vaarwel tiger, dedicated zijn is 1, maar dedicated blijven is heel wat anders...
vroeg of laat keer je toch weer terug.
Je kan niet leven met een "average joe" fysiek, je bent al een ****ing nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer.
Onderscheidt jezelf en train, ****ing p*ssy.
Zie m'n sig.
Morgenochtend borst-biceps, 8-reppers week 1.
10.00 @ the gym.
Yo Loo misschien kan ik je wel gebruiken, mijn trainingspartner valt bijna uit elkaar. Wel moet je minimaal 1x per week mee truckpullen. Deal?
Helaas is je overtuigende magie al enige tijd op me uitgewerkt. Morgen moet ik mijn angsten overwinnen betreffend de achtbaan, dus dat word denk ik 9 uur ochtends.
Ik wil die gasten hun stikstofbalans eens opmeten na 6-7 uur werken zonder eten.Gewoon inftermittent fasten; met een kleine maaltijd voor je training kun je direct vanuit je stage gaan trainen en na je training eet je jezelf vol. Nothing to it, but to do it!
Eten smaakt me totaal niet meer. Ik eet nog wel tussen de 8 en 10 x per dag, ik heb wel enorme moeite om gezond te eten.
In trainen heb ik nog wel heel veel plezier.
Trainen is nooit het probleem, het is die ziekelijke voeding vanaf het moment dat je opstaat tot je naar bed gaat.
Maargoed, je kan het ook niet doen; dan blijf je maar een matige fysiek houden.
Keuze die je maakt...
Euhm eerlijk? Buitenstaanders hebben het er altijd over als je stopt met trainen zak je in; dus ik heb dat even getest en ze hadden gelijk. Maar even zonder ongein, zie die bodybuilding levensstijl niet meer zo zitten. Even een tandje lager.
Maar niemand die hetzelfde heeft als ik wat ik zojuist beschreef?
Gewoon inftermittent fasten; met een kleine maaltijd voor je training kun je direct vanuit je stage gaan trainen en na je training eet je jezelf vol. Nothing to it, but to do it!

Uhm, hoe kan ik dat een keer voor je doen? Ik heb nu nog 23 dagen vrij, en ik kan dan elke dag het 1 en ander voor je opmeten. Alleen ben ik geen bodybuilder, maar een hardloper die soms wat oefeningen doet met gewichten.Ik wil die gasten hun stikstofbalans eens opmeten na 6-7 uur werken zonder eten.