Fitness Seller

Minder dedicated dan voorheen?

Gewoon inftermittent fasten; met een kleine maaltijd voor je training kun je direct vanuit je stage gaan trainen en na je training eet je jezelf vol. Nothing to it, but to do it!

Het ziet er naar uit dat ik een nieuwe trainingspartner moet gaan zoeken :(

Vaarwel tiger :aai:, dedicated zijn is 1, maar dedicated blijven is heel wat anders...

Deze reactie ziet er verdacht uit. Hier is volgens mij sprake van fraude. De spuit zit er genadeloos in bij Tiger.

vroeg of laat keer je toch weer terug.
Je kan niet leven met een "average joe" fysiek, je bent al een ****ing nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer.

Onderscheidt jezelf en train, ****ing p*ssy.

Zie m'n sig.

Morgenochtend borst-biceps, 8-reppers week 1.

10.00 @ the gym.

Jullie moeten niet zoveel drugs gebruiken.

Het ziet er naar uit dat ik een nieuwe trainingspartner moet gaan zoeken :(

Vaarwel tiger :aai:, dedicated zijn is 1, maar dedicated blijven is heel wat anders...
Yo Loo misschien kan ik je wel gebruiken, mijn trainingspartner valt bijna uit elkaar. Wel moet je minimaal 1x per week mee truckpullen. Deal?

• Topic Starter Topic Starter
vroeg of laat keer je toch weer terug.
Je kan niet leven met een "average joe" fysiek, je bent al een ****ing nobody in deze wereld, en met een ecto-fysiek ben je dat nog veel meer.

Onderscheidt jezelf en train, ****ing p*ssy.

Zie m'n sig.

Morgenochtend borst-biceps, 8-reppers week 1.

10.00 @ the gym.

Helaas is je overtuigende magie al enige tijd op me uitgewerkt. Morgen moet ik mijn angsten overwinnen betreffend de achtbaan, dus dat word denk ik 9 uur ochtends.

Yo Loo misschien kan ik je wel gebruiken, mijn trainingspartner valt bijna uit elkaar. Wel moet je minimaal 1x per week mee truckpullen. Deal?

Tiger zit nog in de pubertijd, rond deze leeftijd krijg je vragen over wat belangrijk is in het leven.
Ik heb die periode al gehad.

Volgende week denkt hij er weer heel anders over, en dan is het de wonden likken in de gym. Maakt niet uit ik sta klaar om hem mentaal nog meer te breken dan.

Komt goed met tiger, volgende zomer 110kg op 8 %.

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Helaas is je overtuigende magie al enige tijd op me uitgewerkt. Morgen moet ik mijn angsten overwinnen betreffend de achtbaan, dus dat word denk ik 9 uur ochtends.

Weet je wat jij moet doen....

Je moet snel tot over je oren verliefd worden op een meisje, en dan ga ik na een tijdje wel vreemd met haar. Ik offer me op.
De haat zal je leven vervullen, en een stormvloed van ongekende PR's zal volgen.

Succes gegarandeerd.

(ps; svp uitsluitend blonde meisjes vriend)

Gewoon inftermittent fasten; met een kleine maaltijd voor je training kun je direct vanuit je stage gaan trainen en na je training eet je jezelf vol. Nothing to it, but to do it!
Ik wil die gasten hun stikstofbalans eens opmeten na 6-7 uur werken zonder eten.

Eten smaakt me totaal niet meer. Ik eet nog wel tussen de 8 en 10 x per dag, ik heb wel enorme moeite om gezond te eten.
In trainen heb ik nog wel heel veel plezier.

Ik train nog 2/3x per week, maar echt op me voeding letten doe ik niet meer. Wel 6x per dag eten, maar dan vooral waar ik zin in heb.

Eten smaakt me totaal niet meer. Ik eet nog wel tussen de 8 en 10 x per dag, ik heb wel enorme moeite om gezond te eten.
In trainen heb ik nog wel heel veel plezier.

Trainen is nooit het probleem, het is die ziekelijke voeding vanaf het moment dat je opstaat tot je naar bed gaat.

Maargoed, je kan het ook niet doen; dan blijf je maar een matige fysiek houden.

Keuze die je maakt...

Trainen is nooit het probleem, het is die ziekelijke voeding vanaf het moment dat je opstaat tot je naar bed gaat.

Maargoed, je kan het ook niet doen; dan blijf je maar een matige fysiek houden.

Keuze die je maakt...

Ook zonder extreem dedicated te eten kun je behoorlijke gains maken hoor. Het gaat allemaal wel wat langzamer, dat is wel zo.

Maar goed, voeding blijft enorm belangrijk.

Toewijding in voeding is wat bodybuilders scheidt van de wannabees.

Idd Tiger is gewoon een wannabee.

eet maar 6 x per dag max.

Ik ga niet obsessief bezig zijn, dan wordt je een NO lifer.

Euhm eerlijk? Buitenstaanders hebben het er altijd over als je stopt met trainen zak je in; dus ik heb dat even getest en ze hadden gelijk. Maar even zonder ongein, zie die bodybuilding levensstijl niet meer zo zitten. Even een tandje lager.

Maar niemand die hetzelfde heeft als ik wat ik zojuist beschreef?

heel soms even.....
maar dan denk ik aan mezelf en weet van binnen dat ik het wil,
ik kan niet leven zonder ooit die echte grizzly te zijn

wel jammer van jezelf dat je jezelf soort van weggooit(natuurlijk wil je genieten enzo maar ja)...en dat is juist het enige dat echt van jou is...

aan de andere kant dit is maar een dip...binnenkort ..of anders over jaren zul je weer gedisciplineerd eten trainen en rustten... en dan denken van ****kkkk was ik maar doorgegaan.....en dan weet je ohja
ohja

ohja
ik leef maar een keer, diezelfde kans krijg ik dus nooit meer..
tja
kies wat je wilt

Motivatie: dat ben jezelf

vind de belans, bereid jezelf voor op de volgende dag.
zet de spullen klaar geef jezelf een doel ! go for it.

snap niet hoe je het erg kan vinden, je heb mensen die leven om te eten, en mensen die eten om te leven.
ik leef om te eten :D

topics met zulke bekentenissen zouden toch minstens bestraft moeten worden met een DBB-weekban :slap:

Yeps, zo doe ik het dus ook, alleen ben ik geen kalebodybuilder, maar een kalehardloper:p

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

Ik wil die gasten hun stikstofbalans eens opmeten na 6-7 uur werken zonder eten.
Uhm, hoe kan ik dat een keer voor je doen? Ik heb nu nog 23 dagen vrij, en ik kan dan elke dag het 1 en ander voor je opmeten. Alleen ben ik geen bodybuilder, maar een hardloper die soms wat oefeningen doet met gewichten.

Vrij herkenbaar dit.

Terug
Naar boven