XXL Nutrition

Minder dedicated dan voorheen?

yup, het trainen is geen probleem. Het eten is gewoon ****ed up, wanneer ik mijn eten klaarmaak heb ik iets van pff nie weer. Ben er mee gekapt jongens 2 tot 3x per dag MAX dan moet het maar iets langer duren eer dat mijn lichaam op punt is.

Euhm eerlijk? Buitenstaanders hebben het er altijd over als je stopt met trainen zak je in; dus ik heb dat even getest en ze hadden gelijk. Maar even zonder ongein, zie die bodybuilding levensstijl niet meer zo zitten. Even een tandje lager.

Maar niemand die hetzelfde heeft als ik wat ik zojuist beschreef?

ik heb een beetje hetzelfde, al is het meer omdat ik gewoon niet kan trainen op het moment, doe zodanig veel uren en soms dubbele shiften dat ik gewoon echt te moe ben om nog te trainen, en daardoor is dan ook de motivatie om goed te eten wat minder ... al bij al behoud ik goed men massa, al begin ik na 2 maanden nu toch ook voelbaar te verliezen ... maarja, ff een mindere periode... daar kom je (ik toch alleszins) altijd beter uit, als je dan weer alles op alles zet groei je eens zo snel ;)

• Topic Starter Topic Starter
Back to business, vandaag de spuit erin gezet op advies van Jesaja & Strongman.

Ja, ik heb hetzelfde beetje.

mja tiger4evah die kuurkilootjes vliegen er altijd af als je minder dedicated wordt, doorbikkelen of gaan fitnessen

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Ben ook 2maanden gestopt met trainen Ivm werk Ben 5 kilo afgevallen (spier en vet) biceps van 40 naar 38 cm. kga na de Ramadan weer aan de slag

je werkt? :eek:

Euhm eerlijk? Buitenstaanders hebben het er altijd over als je stopt met trainen zak je in; dus ik heb dat even getest en ze hadden gelijk. Maar even zonder ongein, zie die bodybuilding levensstijl niet meer zo zitten. Even een tandje lager.

Maar niemand die hetzelfde heeft als ik wat ik zojuist beschreef?

Ik heb het afentoe welis, als je weer is zit te zuchten om die bak kwark oid.
Of als je naar huis loopt met trillende benen en bij jezelf denkt: Waarde**** doe ik dit eigenlijk voor? Voor dat perfecte lichaam natuurlijk.;) Maarja, ik kan me voorstellen dat als je al veel groter bent dan de gemiddelde mens je er niet meer echt zin in hebt.

HET IS ZOMER: GENIET!

ik ben ook 10 kg kwijt, 11,5 zelfs :rolleyes:

In elke sport heb je motivatie problemen. Het gaat erom dat je gewoon blijft gaan ook al zit je in een dip. Ik at eerst 8 x per dag vaste maaltijden.
Nu eet ik er 6 daarvan meestal 1 shake(havermout,banaan,whey,melk) en 1 daarvan magere kwark. Dus ik heb de duimschroeven iets losser moeten draaien om het vol te houden. Ik heb ook regelmatig dipjes en geen zin maar als ik eenmaal geweest ben in de gym en heerlijk heb getraind weet ik waarvoor ik het doe.

Maar je hebt gelijk het is een ondankbare sport want zodra je stopt of gaat minderen zal je altijd massa moeten inleveren. Probeer in ieder geval 5 a 6 maaltijden pakken en ga dan even op Fullbody training zitten 3 x per week als je werkelijk motivatie problemen hebt.

Altijd gewoon blijven trainen...

(lol @ de opmerking van jesaja :roflol: over die ijzergod!)

Het eten wilt niet elke dag evengoed lukken (thank God for chocomelk op mindere dagen) maar qua training word ik met de tijd meer en meer dedicated

--

Laatst bewerkt:
Zijn er hier mensen die minder dedicated eten/trainen dan voorheen maar alsnog gains maken en er een goed fysiek aan over houden? Dus gewoon hoog in eiwitten maar 4 a 5 maaltijden per dag.

Ben namelijk al 2 maanden nauwelijks meer in de gym geweest, en ben weer gaan eten als ieder normaal mens ( 2x per week pizza bestellen etc ). Zie het niet meer zitten om 8x per dag te eten en wakker te worden met de gedachte wat ging ik vandaag ook alweer trainen. En dit is geen motivatie dip of whatever;)

edit; Oja ben 10 kg afgevallen.

idem hierzo ;)

is geen ramp, dat komt allemaal wel weer terug :thumbs: op het moment iets intensiever bezig met boksen ...ook lekker knallen :D

Zijn er hier mensen die minder dedicated eten/trainen dan voorheen maar alsnog gains maken en er een goed fysiek aan over houden? Dus gewoon hoog in eiwitten maar 4 a 5 maaltijden per dag.

dit is voor mij doen al heel erg dedicated bezig zijn:eek:

Ik ken het. Heb een poos terug ook een keer een soortgelijk topic geopent. At toen ook nog maar 4 keer per dag (waarvan zker 1 shake). Viel ook flink terug, maar dat is juist goed. Na zo'n k*tperiode krijg je opeens weer motivatie omdat je denkt wat ben ik facking smal aan het worden. Je gaat dan vanzelf wel weer knallen.
Af en toe beetje rustig aan doen en met een paar kilo vvm minder door het leven gaan is helemaal niet erg....

Ik ken het. Heb een poos terug ook een keer een soortgelijk topic geopent. At toen ook nog maar 4 keer per dag (waarvan zker 1 shake). Viel ook flink terug, maar dat is juist goed. Na zo'n k*tperiode krijg je opeens weer motivatie omdat je denkt wat ben ik facking smal aan het worden. Je gaat dan vanzelf wel weer knallen.
Af en toe beetje rustig aan doen en met een paar kilo vvm minder door het leven gaan is helemaal niet erg....

Gaat het zo hard achteruit dan?? Zal bij jou wel sneller gaan, je hebt meer VVM dan mij maar toch.. Als je voldoende eiwitten binnenkrijgt..

Qua gewicht viel ik niet veel terug. Bleef steeds net onder de 100kg. Maar werd toch wel flink snel wat dikker...at toen ook bijna elke dag wel wat van de pizzeria, mac of friture :D

Qua gewicht viel ik niet veel terug. Bleef steeds net onder de 100kg. Maar werd toch wel flink snel wat dikker...at toen ook bijna elke dag wel wat van de pizzeria, mac of friture :D

Hehe ja dan kan k me het ook wel voorstellen..

Terug
Naar boven