AndroidHealthClinic

Minder dedicated dan voorheen?

ben al 2 volle weken niet in de gym geweest, om over mijn voeding maar te zwijgen..

Het ergste is nog dat ik het totaal niet mis :o hoop wel dat ik binnenkort weer genoeg motivatie heb. ga iig maandag weer sporten, voeding komt later wel.

Damnnn ik zou geld geven om terug te kunnen trainen :)
hou het echt niet lang meer vol

yup, het trainen is geen probleem. Het eten is gewoon ****ed up, wanneer ik mijn eten klaarmaak heb ik iets van pff nie weer. Ben er mee gekapt jongens 2 tot 3x per dag MAX dan moet het maar iets langer duren eer dat mijn lichaam op punt is.

Ik heb echt de hele dag honger, zou het echt niet redden met 2 tot 3x, zelf zonder BB.

Welcome to my world. Ik mag van geluk spreken dat ik snel massa aanzet, want ik heb nooit dedicated gegeten en getraind. Al 3 maal een halfjaar gestopt op 3,5 jaar. Telkens 8-9kg verloren op dat halfjaar. Binnen 1,5 maand zat die er dan weer op. Ik eet wel genoeg per dag en train als een animal, als ik train.

Ik zit gewoon nog aan me cutschema de hele zomer door, trainen gaat ook erg goed. Heb met mensen in de gym gesproken die vonden het trainen en eten k*t gaan vanwege de zomer, in de winter zouden ze weer gaan knallen. Je moet gewoon een doel stellen, bij mij is het bijvoorbeeld zaterdag eten wat ik wil alleen het moet wel een beetje goed blijven. Ik koop bijvoorbeeld lekkere kippenpootjes lekker gemarineerd met wat saus IPV kipfilet licht gekruid met een beetje heinz balanz. En als avond eten een pizzatje met vlees of kaas bij de pizzeria en wellicht savonds nog een zakje nootjes of M&M's ofzo.

Het enige dat ik niet eet zijn te veel verzadigde vetten en transvet. Dus geen frituur, gebak enzo.

Nee,
nadat ik dit forum gevonden had, ben ik weer begonnen.. na velen jaren niet getraint te hebben..

Ik wordt alleen maar fanatieker :cool:
nog bedankt :D

Ja ik train zowat niet meer en krijg niks meer door m'n strot. Elke dag val ik huilend in slaap, omdat mijn lichaam me weg houd van het zoete ijzer.

Ben de laatste tijd veel meer bezig met atletiek dan met bodybuilding. Ik zie krachttraining nu ook meer als een onderdeel van atletiektraining...
Maar je kunt in ieder geval niet zeggen dat ik stil zit :D

Het echte leven vergt nou eenmaal veel aandacht en energie.
Ik ken geen enkele Bodybuilder die jaar in, jaar uit 24/7 dedicated is. Dat is een tijdje vol te houden maar studie, werk, relaties, sociale contacten, ziekte etc.etc. vergen nou eenmaal veel tijd en energie.
En yep, dat merk je aan je fysiek. Zolang je maar je gezondheid in de gaten blijft houden zijn armen van 50 en 4 lagen blokjes slechts een grote bonus.;)

Terug
Naar boven