- Waardering
- 34.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen moet zelf weten wat ie wel en niet eet en vegetarisch eten omwille van dierenwelzijn en/of klimaat is zeker wat voor te zeggen
Maar deze docu is echt pure aids dus doe het niet daarom gr.
side note: ik ben geen tegenstander of voorstander, wil slechts wat leren.
@Bert, zou mits hier niet beter zijn geweerst?Tenzij je een gestoorde waistratio wil dan kan @Kathlinoo je vast wel helpen met je dieet
[QUOTE="Camelus, post: 10375718, member: 145487" side note: ik ben geen tegenstander of voorstander, wil slechts wat leren.
Heb hem zelf niet gezien, maar iedereen in mijn omgeving zegt that het cherry-picking at its finest is en totaal niet objectief.
Tenzij je een gestoorde waistratio wil dan kan @Kathlinoo je vast wel helpen met je dieet

Je bent gewoon soft geworden Papa kameel.
Die oerwouden die ze kappen is voor de sojateelt voor veedieren. Voor vlees dus.Kies bio.
Voor de Sojateelt kappen ze hele oerwouden dus niet echt game changend vind ik.
Typische mediahype. Wat men ziet eet men
Kies bio.
Voor de Sojateelt kappen ze hele oerwouden dus niet echt game changend vind ik.
Grootste deel van de soja komt in de veevoerindustrie terecht. Dan zou minder dieren eten ook minder kap betekenen van oerwoud.....
Die oerwouden die ze kappen is voor de sojateelt voor veedieren. Voor vlees dus.
Soja voor menselijke consumptie komt veelal uit Europa en Canada.
Maar I'm out.
Nee dat denk ik zelf ook, maar aan de andere kant als iedereen zo denkt komt die verandering er zeker niet.Maar als jij minder vlees gaat eten, kan ik meer vlees eten..
Zo gaat het een beetje toch? Zolang we niet solidair zijn op welk front dan ook, gaat er geen verandering tot stand komen wereldwijd.
#wezijnverdoemd
Ben benieuwd, toon het maar.Ik zou wat meer uit de mainstream media stappen kwa info.
Want dit is ondertussen achterhaald,bewezen.
Even los van dat je zonder of met minder dierlijke producten waarschijnlijk prima je ding kan doen, is die film wetenschappelijk gezien nogal gammel. Ik vond het geen beste film als het gaat om een gebalanceerde en eerlijke voorstelling van zaken. Ik was ook niet de enige die dat vond: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Game_Changers (check bijvoorbeeld deze link, die in dat artikel wordt genoemd)Afgelopen weekend de docu Game Changers gekeken.
Best interessant om te zien.