MuscleMeat

Misdaad Topic

Bezoekers in dit topic

Morgen eens luisteren
 
Zonde van z'n tijd.

Op hun koelbloedigheid na heb ik het nooit echt interessant gevonden. De theorie van extreemrechtse groeperingen, waarvan criminelen wellicht ook deel van uitmaakten of omheen hingen, verweven met de Rijkswacht lijkt me het meest plausibel.
 

tymboo Arminius


Goeie wel. Het lijkt op deze manier misschien wel voor eeuwig een mysterie te blijven, ondanks de veroordeling. Het is interessant hoe je met een bepaalde vooringenomenheid beide kanten op kan in dit verhaal. Zowel vanuit schuld als onschuld van Jos B. beredeneerd kun je met dezelfde bewijsstukken je argument prima rondbreien.

Jammer wel dat die Roethof aan 't einde nog even langs moet komen en weer eens blijk geeft van zijn gigantische ego door aan te geven dat 'ie 't hele onderzoek niet relevant genoeg vond voor de rechtszaak. Ik kan die man echt niet uitstaan.
 
Onschuldig ben je nooit als je een lijkje ziet liggen en denkt nog even lekker in het broekje te kunnen voelen om vervolgens weer verder te fietsen. Die gestoordheid verdient al een straf.

Iets 100% bewijzen is zeer lastig daarom zou ik nooit voor een doodstraf kunnen zijn. Maar dat Jos b. hier 0% mee te maken heeft lijkt me ook niet meer hard te maken.
 
Verhaal in de podcast was dat de bulk van brechs dna aan de onderbroekrand zat. Dat zou kunnen komen door het omdraaien van het lichaam, om te checken of het jongetje nog leefde. Dat dna kan in de rest van de onderbroek terecht zijn gekomen door slecht met forensisch bewijs om te gaan.

Ik weet niet in hoeverre dat waar is maar het klinkt plausibel
 

:roflol:

Hij is die zaak wel keihard aan het winnen momenteel.
 
Is het ook duidelijk wat voor dna er is gevonden in het onderbroekje? Sperma of huidschilfers?
 
Geen bloed of sperma in elk geval, dacht ik
 
Overshadowed All His Life

Zijn vader is niet te benijden.

Broer: Vermoord
Zoon 1: Seriemoordenaar
Zoon 2: Gekidnapt / Verongelukt

:scratch:
Captive Audience (2022)

Follows the life of Steven Stayner and his family, diving into the family's 50-year journey to unravel the tale of two brothers, one deemed a villain and the other a hero.

 
Laatst bewerkt:





Screenshot_20220529-175528_Chrome.jpg
ziek hoofd
 
De nieuwe Jos b?
 
Ons Joske loopt alweer zowat weer rond in de Limburgse heuvels
 
Back
Naar boven