AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Van die clip van runaway train met die vermisten ben ik wel benieuwd of er mensen van terug gevonden zijn. Kreeg er altijd een depri gevoel van.

't Is toch ook een extreem eng kantje aan 'murica dat mensen er zo gemakkelijk verdwenen/verdwijnen. De polizei lijkt soms ook amper moeite te doen.

• #2.766
Vermist kan ook moedwillig jezelf laten vermissen. Niet zo moeilijk lijkt me met al die jurisdicties en staten. Moet wel zeggen dat die clip me vroeger de creeps gaf. Was jaar of 10 toen ie uitkwam en had heavy airplay.

• #2.767

• #2.768

Zoektocht naar ontsnapte tbs'ers: 'Ze zijn gevaarlijk'​

• #2.773

Ook wel vermeldenswaardig dat de zon ook eens geinterviewd wordt

Ik werd toch een beetje opgewonden van mevrouw Vasquez.

thumbnail_image0.jpg

Do it, Johnny! ❤️

De roof mislukte. Op videobeelden die inmiddels rondgaan op WhatsApp is te zien hoe de overvaller zijn slachtoffer een paar keer op het hoofd slaat. In de worsteling die daarop ontstond, wist de ondernemer zich los te rukken. Hij gooide daarop een stoel naar de vluchtende overvaller. Die kwam terecht in het gezicht van een vrouw die ook op het terras zat. Ze brak twee voortanden en moest haar kin laten hechten in het ziekenhuis.

:roflol: fucked up

Peter van Koppen geeft ook acte de presénce
Ging hij de Bende van Nijvel zaak niet oplossen? :o
Weinig nieuws na de aankondiging in dec 2017
Zonde van z'n tijd.

Op hun koelbloedigheid na heb ik het nooit echt interessant gevonden. De theorie van extreemrechtse groeperingen, waarvan criminelen wellicht ook deel van uitmaakten of omheen hingen, verweven met de Rijkswacht lijkt me het meest plausibel.
Onder het mom van geruchten:

Een voormalige Rijkswachter, die na alle hervormingen nog even reguliere politieagent was, had het over de Rijkswacht (enkel als wapenleverancier volgens hem), Westland New Post en Voorpost. Laatstgenoemde is nog steeds actief.

thumbnail_image0.jpg

Tot zover de stand van zaken in het privéonderzoek van Pedrominius R. De Vries

Laatst bewerkt:
  • #2.777
Prima. We verdienen allemaal een tweede kans.

laughing-gifs-98ls3x.gif

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • #2.779

• #2.780

Terug
Naar boven