Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.881
Allofs, Netzer, Fischer

Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.883
Netzer was goede analyst vroeger. Gedistingeerde man

Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.885
Netzer ziet er nog hetzelfde uit als in 74 😅

Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.887
Breitner was ook goede speler. Scoorde zelfs nog in finale '86 wat ik me kan herinneren

Offtopic

Laatst bewerkt:
Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.890
Gerd had ook een bizar laag zwaartepunt waardoor die vliegensvlug kon draaien. Beetje zelfde bouw als Messi.

Benieuwd waar Haaland over 10 jaar zal staan in de eeuwige topscorerslijstjes

Offtopic

Laatst bewerkt:

Als voetbalhistoricus moet ik bekennen dat ik alleen Schumacher en Rummenigge ken. De Duitse generatie in de 70s had ontegensprekelijk veel meer grootheden. Maier, Hoeneß, Vogts, Der Kaiser, Müller (één van de beste spitsen aller tijden)

Bekijk bijlage 581340

Op papier had NL één van de beste elftallen allertijden. Alleen blijft het intriest dat spelers zoals Jan van Beveren, Willy van der Kuijlen en Willi Lippens werden weggepest door Cruijff, Hanegem en Israël. Voor zover ik weet werden de desbetreffende heren nooit geconfronteerd met hun euveldaad. (stel je voor dat Cruijff kritiek kreeg...)

Jan van Beveren was misschien wel de beste doelman van de wereld én en de allerbeste Nederlandse doelman allertijden. Willy Kuijlen had dan weer een absurd scoringsgemiddelde.

Man, Belgie zad normaal in die eindronde van 1974 in plaats van Nederland, je moest eens weten...

Laatst bewerkt:
Als voetbalhistoricus moet ik bekennen dat ik alleen Schumacher en Rummenigge ken. De Duitse generatie in de 70s had ontegensprekelijk veel meer grootheden. Maier, Hoeneß, Vogts, Der Kaiser, Müller (één van de beste spitsen aller tijden)

Als je Bernd Schüster niet kent ben je geen voetbalhistoricus... (Barcelona in de tijden dat elke club slechts 2 buitenlanders mocht hebben)

• Like
Waarderingen: Boca
Offtopic

Laatst bewerkt:
Offtopic

Laatst bewerkt:
Ik lees hier over Gerd Müller, maar deze was volgens mij straffer.. Er zijn wel weinig beelden van. Ik weet wel dat het verschillende tijden zijn, maar toch..
Check zijn stats op Wikipedia: Ferenc Puskas !
Check aantal gespeelde wedstrijden en aantal doelpunten en dat tot zijn 40e.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven