MuscleMeat

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
Die zal zich er vast wel uit lullen

Offtopic

Laatst bewerkt:
Offtopic

Laatst bewerkt:
Offtopic

Laatst bewerkt:
In de jaren 80 had België eigenlijk helemaal geen onaardige lichting voetballers. Veel mensen zien ook over het hoofd dat ze de EK Finale van 1980 bereikten.

(als ik me niet vergis waren het ook nog eens vooral Vlamingen 🤭)
Eerste helft jaren 70 ook

• #2.871
In de jaren 80 had België eigenlijk helemaal geen onaardige lichting voetballers. Veel mensen zien ook over het hoofd dat ze de EK Finale van 1980 bereikten.

(als ik me niet vergis waren het ook nog eens vooral Vlamingen 🤭)
Lol, had ik nog aan jou medegedeeld. Koning voetbal wist t niet eens. (Is vindbaar in de search)

Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.873
Op eindrondes tegen NL heeft B betere resultaten :thinking:

Offtopic

Laatst bewerkt:
  • #2.876
Mn girl komt uit Cali. Ligt toch beetje gevoelig om over die era te beginnen kan ik aanvoelen :roflol:

Waaaaat? Ik vind het onbegrijpelijk dat de Vlaamse media geen aandacht besteed aan de EK Finale van 1980, terwijl ze de vierde plaats in 1986 als een wereldprestatie neerzetten.
EK 1972 halve finale ook. Van Himst, piot, Nico Dewalque en Van Moer waren toen wereldtop

Ja, het leeuwendeel speelde de EK Finale van 1980. (Pfaff, Gerets, Ceulemans, Vandereycken, Cools, F. Van der Els, enzovoorts, enzoverder)

Bekijk bijlage 581335

1980 Squad

De bankzitters waren ook niet min. (Erwin Vandenbergh, Michel Preud'homme,...)
Nou, Briegel, Stielike, Karl-Heinz Förster en Mani Kaltz !!! Wat en verdediging....

Briegel stond bekend als de hardste speler van die tijd. Vandereycken vroeg aan Millecamps voor de wedstrijd in welke minuut hij Briegel er moest aftrappen... en deed dat vervolgens dan ook..

• #2.879
Ben altijd in de war met Franky en Francois

Offtopic

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven