- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk
Ludo Coeck?Wat een tijden !! De 80"s.. Patrick Haemers en Jean-Marie Pfaff waren toen toch wel mijn grote voorbeelden...
Deze serie zou verplichte kost moeten zijn in de geschiedenislessen op school.

Eerste helft jaren 70 ookIn de jaren 80 had België eigenlijk helemaal geen onaardige lichting voetballers. Veel mensen zien ook over het hoofd dat ze de EK Finale van 1980 bereikten.
(als ik me niet vergis waren het ook nog eens vooral Vlamingen 🤭)
Lol, had ik nog aan jou medegedeeld. Koning voetbal wist t niet eens. (Is vindbaar in de search)In de jaren 80 had België eigenlijk helemaal geen onaardige lichting voetballers. Veel mensen zien ook over het hoofd dat ze de EK Finale van 1980 bereikten.
(als ik me niet vergis waren het ook nog eens vooral Vlamingen 🤭)
In de heyday van Escobar was 50+ wellicht geeneens ongewoon. Ze schoten op alles wat bewoog. (rivalen, getuigen, agenten, politici...)In India en Colombia lopen ook moordenaars met een kill count van 20+ vrij rond na een straf. Iets wat in VS onmogelijk is.
EK 1972 halve finale ook. Van Himst, piot, Nico Dewalque en Van Moer waren toen wereldtopWaaaaat? Ik vind het onbegrijpelijk dat de Vlaamse media geen aandacht besteed aan de EK Finale van 1980, terwijl ze de vierde plaats in 1986 als een wereldprestatie neerzetten.
Nou, Briegel, Stielike, Karl-Heinz Förster en Mani Kaltz !!! Wat en verdediging....Ja, het leeuwendeel speelde de EK Finale van 1980. (Pfaff, Gerets, Ceulemans, Vandereycken, Cools, F. Van der Els, enzovoorts, enzoverder)
Bekijk bijlage 581335
1980 Squad
De bankzitters waren ook niet min. (Erwin Vandenbergh, Michel Preud'homme,...)