- Waardering
- 27.779
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee Steks, ik ben het voor nu met Hell eens. De verantwoordelijke is al veroordeeld. Dat is niet wat ik of zij vind, dat is een feit.
Jij blaat alleen maar over bekende acteur die er toevallig bij betrokken is, en draait het zo dat de nabestaanden hem willen zien hangen, toch ?
Dan zouden ze pas vrede hebben met wat hen is aangedaan. Dus dat is iets wat jij denkt..
Het lijkt er eerder op dat de aanklager, zo te werk is gegaan en bewijs heeft achtergehouden dat Alec Baldwin wel veroordeeld zou moeten worden
Nee. Jij kunt dat niet beslissen.
Zijn naam is gezuiverd en zijn carrière is weer vertrokken. Johnny Depps (61) ster is weer rijzende na een lange publieke rechtszaak tegen zijn ex-vrouw, Amber Heard. Nu krijgt de acteur ook bijstand uit onverwachte hoek. Want de privédetective die Heard inhuurde om bezwarende informatie over hem te achterhalen, heeft een boek geschreven waarin hij gek genoeg niets dan goeds te zeggen heeft over Depp. “Deze kerel is bijna te mooi om waar te zijn.”

Zoiets heb ik van dichtbij meegemaakt. 'k Mocht gaat getuigen tijdens het assisenproces.
wil je vertellen?Goed verhaalZoiets heb ik van dichtbij meegemaakt. 'k Mocht gaat getuigen tijdens het assisenproces.
Zie PM, Hellemans.
Hearsay!