Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

Nee Steks, ik ben het voor nu met Hell eens. De verantwoordelijke is al veroordeeld. Dat is niet wat ik of zij vind, dat is een feit.

Jij blaat alleen maar over bekende acteur die er toevallig bij betrokken is, en draait het zo dat de nabestaanden hem willen zien hangen, toch ?
Dan zouden ze pas vrede hebben met wat hen is aangedaan. Dus dat is iets wat jij denkt..

Het lijkt er eerder op dat de aanklager, zo te werk is gegaan en bewijs heeft achtergehouden dat Alec Baldwin wel veroordeeld zou moeten worden

Precies dit inderdaad, dankjewel.

Zijn naam is gezuiverd en zijn carrière is weer vertrokken. Johnny Depps (61) ster is weer rijzende na een lange publieke rechtszaak tegen zijn ex-vrouw, Amber Heard. Nu krijgt de acteur ook bijstand uit onverwachte hoek. Want de privédetective die Heard inhuurde om bezwarende informatie over hem te achterhalen, heeft een boek geschreven waarin hij gek genoeg niets dan goeds te zeggen heeft over Depp. “Deze kerel is bijna te mooi om waar te zijn.”
:hahaha:

Bored Johnny Depp GIF

Johnny Depp’s Accidental Fixer

Benedict Cumberbatch Nod GIF

Over Amber;

"Her search for privacy in Europe has reportedly made her go by a different name while residing in Mallorca: Martha Jane Cannary, the real name of American frontierswoman and sharpshooter Calamity Jane."

Ze kan niet eens een naam aannemen die niet al van iemand is :eyes:

Ojee, natuurlijk een feministische insteek.

‘t Is ook wel weer overdreven dramatisch. Alsof je in de VS niet in privacy kan leven als beroemdheid.

De Spaanse pers kan er nochtans ook wat van.

Wait what.

ANYWAY

Screenshot_20240718_184212_Instagram.jpg

Zoiets heb ik van dichtbij meegemaakt. 'k Mocht gaan getuigen tijdens het assisenproces.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik doe straks wel iets nuttigs. :(

Terug
Naar boven