Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

Wie zei dat? Ik namelijk niet.
Er is geen zaak.

Jij mag prima aan de nabestaanden denken, maar óf je was sarcastisch en dat is dan gewoon lomp, als je wilt denken aan de nabestaanden, óf je was serieus en is dat ook lomp :)
Of jij verschuilt je nu maar weer gewoon achter je veel gebruike excuus, of je had mijn opmerking niet moeten aangrijpen voor een overloze discussie waar jij je vastlult in je eigen fractale denkpatronen.

Of jij verschuilt je nu maar weer gewoon achter je veel gebruike excuus, of je had mijn opmerking niet moeten aangrijpen voor een overloze discussie waar jij je vastlult in je eigen fractale denkpatronen.

Met andere woorden; je denkt helemaal niet aan de familie en je wilde gewoon een punt maken, die je niet kan maken.

Volgende keer beter Steks.

Als hij nu meer geen journalisten meer fysiek aanvalt. 🤭

Zou je alsjeblieft de strekking van je post kunnen uitleggen Steks?
Dat het seponeren van de zaak op vormfouten niets waar je als nabestaande op zit te wachten.

En nu niet gaan zeiken als ik “seponeren” of “vormfouten” juridisch gezien niet helemaal correct hebt gebruikt.

Dat het seponeren van de zaak op vormfouten niets waar je als nabestaande op zit te wachten.

En nu niet gaan zeiken als ik “seponeren” of “vormfouten” juridisch gezien niet helemaal correct hebt gebruikt.

Ok. Waarom denk je dat ik niet wist dat je dat bedoelde?

De nabestaanden hebben al rechtvaardigheid gehad mbt de dood van hun geliefde.

Dat is wat ik met mijn opmerking bedoelde.
DE verantwoordelijke voor haar dood is al veroordeeld.

Dus jij bent degene die mij niet snapte denk ik :)

Ok. Waarom denk je dat ik niet wist dat je dat bedoelde?

De nabestaanden hebben al rechtvaardigheid gehad mbt de dood van hun geliefde.

Dat is wat ik met mijn opmerking bedoelde.
DE verantwoordelijke voor haar dood is al veroordeeld.
Wederom, dat vind jij, ik denk dat nabestaanden daar (in elk geval gevoelsmatig) anders over denken.

Wederom, dat vind jij, ik denk dat nabestaanden daar (in elk geval gevoelsmatig) anders over denken.

Ja tuurlijk, de nabestaanden willen dat iedereen die er ook maar een deeltje van uitmaakte gestraft worden zonder na te denken over wie er werkelijk verantwoordelijk is.

Jammer voor hun (jou), zo werkt het niet.

Jij bent degene die weer nodeloos iemand moest quoten en een discussie ging voeren vanuit je eigen gelijk.

Jij bent degene die zichzelf erin moest mengen ondanks dat je niemand citeerde zonder dat je bereid bent inhoudelijk erover te praten en enkel op de persoon moest spelen.
Rot toch op man.

Waarom denk je dat ik dat vind?

Ik stop er nu trouwens mee, want je wilt of kan mijn opmerking niet begrijpen.

Ik snap jouw opmerking wel, ik zeg gewoon dat het zo niet werkt en dat als JIJ DENKT dat de nabestaanden zich klote voelen dat iemand die NIET VERANTWOORDELIJK was geen rechtzaak meer heeft, moet jij dat maar lekker met HUN bespreken, maar hier kun je geen puntjes halen bij die mensen want ze lezen jouw gejank toch niet.

Ta ta

Ik snap jouw opmerking wel, ik zeg gewoon dat het zo niet werkt en dat als JIJ DENKT dat de nabestaanden zich klote voelen dat iemand die NIET VERANTWOORDELIJK was geen rechtzaak meer heeft, moet jij dat maar lekker met HUN bespreken, maar hier kun je geen puntjes halen bij die mensen want ze lezen jouw gejank toch niet.

Ta ta
Prima

Jullie zijn gewoon beiden verschrikkelijk.

:trollfacex:

Terug
Naar boven