XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
Charles Manson over het lijden heen.

We zullen hem missen..

Niet?

Jammer dat ze Polansky ook niet naar een andere wereld gestuurd hebben.

Is er geen sk die pen pal wilt zijn? Lijkt me wel grappig met Bittaker te filosoferen over het leven. :D

Is er geen sk die pen pal wilt zijn?
Als jij iets te bieden hebt wat zo'n figuur wilt maak je wellicht kans. Je hebt geen p*ssy, woont niet in de buurt dus bezoek zal niet voor de hand liggen. Geld zal dan aan bod komen, het sturen van goederen etc.

Zie het al, idd.

Waar zie je dat?
Als je dat er voor over hebt en/ of voor open staat kan je het proberen. Ik heb er ooit, jaren terug, eens naar gekeken (geen sk overigens gewoon lang gestraften/ death row figuren). Ging toen om een stichting in USA die mensen uit de gevangenis in contact brengt met briefschrijvers. Velen zijn eenzaam of krijgen dan zelden bezoek. Dan selecteren ze een beetje met degene waarvan ze denken dat een match kan zijn. Op jouw idee terug te komen; zullen er niet veel zijn uit NL. Zal vast niet gaan om honderden dollars. Maar ik heb het idee en weet niet of dit klopt, dat die figuren aardig wat post krijgen dus de vraag is of je echt een persoonlijke reactie krijgt of een semi-automatische. Bij de minder bekende wellicht meer kans.

Laatst bewerkt:
Robert Bardo schrijven lijkt me verloren moeite. Dat ventje is zo gek als een achterdeur.

Is er geen sk die pen pal wilt zijn? Lijkt me wel grappig met Bittaker te filosoferen over het leven. :D

maak je daarover maar niet al teveel illusies,

je bent dan gewoon niet meer als een 50+jarige dikke vrouw met kortgeknipt grijs haar op het strand in Gambia met een gespierde tienerneger......

just another b*ch who pays the bills :hahaha:

Die in Jo'burg is wel een van me favos van Theroux. Nog de echte!

Bad Boyz kan je wel beetje vergelijken met De Neus. Hij is toch ook begonnen met geweld krakers verwijderen uit gebouwen? :D

Terug
Naar boven