Fitness Seller

Sticky Misdaad Topic

Wel grappig dat hij z'n broek liet zakken in de rechtszaal. :hahaha:

• Topic Starter Topic Starter
:kiss: grapje

On topic

'I've got a roast in the oven' :roflol: was het enige dat hij zei toen politie kwam

Jammer, ik had gehoopt dat hij nu met trots alles uit de doeken zou gaan doen. De doodstraf kunnen ze niet tegen hem gebruiken, want in Californië bestaat ze (momenteel) enkel nog op papier. (en er is een wachtlijst van 700+)

Jammer, ik had gehoopt dat hij nu met trots alles uit de doeken zou gaan doen. De doodstraf kunnen ze niet tegen hem gebruiken, want in Californië bestaat ze (momenteel) enkel nog op papier. (en er is een wachtlijst van 700+)
Ik ben benieuwd wat ze nog meer gaan vinden. Of als hij werkelijk niet te linken is aan andere misdrijven dat ze het waarom vinden dat hij "plotseling" stopte.
Zou hij echt gestopt zijn uit angst om gepakt te worden? Veranderde er iets in hem of zijn omgeving? Is nu 72, kan wel een tijd duren voor hij terecht moet staan en hoelang leeft hij dan nog. Sowieso ontloopt hij vanwege zijn leeftijd al een behoorlijk deel van zijn verdiende loon.

Voorlopig denk ik dat het door z'n gezinsleven kwam. (dat was bij BTK ook het geval) Wellicht zat er daarom een gat van vijf jaar tussen zijn laatste en voorlaatste slachtoffer.

Het zou best kunnen dat hij na z'n voorlaatste slachtoffer al was gestopt, maar daarna toch nog één moord pleegde.

Angelo Buono v.d. Hillside Stranglers stopte ook destijds terwijl z'n neef verder deed.

Die hal komt me bekend voor :thinking:

Ook niet met Bittaker daar?

The Grim Sleeper (2014) al gezien? (aantal slachtoffers onbekend)

Reportage van Vice over Anthony Sowell (11)

Thanks. Grim Sleeper wel van gehoord zelfs opgezocht op yt maar nooit gekeken. Ga ik doen nu. En lengte maakt mij niks uit, kijk rustig uren zoals Unmasking a Killer.
De figuren die het best zijn blijven hangen zijn, om een idee te geven qua evt. tips:
Dahmer/ Ridgway/ Kemper/ BTK/ Rifkin/ Gacy/ Ramirez/ Parker Ray/ Shawcross/ Long Island SK/ Hansen. Robert Hansen was ook wel een freak.
Holmes, Bundy, Zodiac, Berkowitz, Ed Gein en wat anderen waren vermakelijk. Aileen Wuornos meer omdat het een vrouw was, vind haar verder geen full SK. Zelfde geldt voor Kaczynski.

Deze een tijd terug gezien, freakshow tot en met.

Terug
Naar boven