AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

Zijn moeder zou ook één moord op haar geweten hebben. (dat komt zelfs niet aan bod in die docu voor zover ik me kan herinneren)

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Als iemand "Born to Raise Hell" op z'n arm tatoeëert dan weet je al dat het een wannabe is.

Na het zien van die documentaire kon ik me niet van de indruk ontdoen dat er wel meer zwarte seriemoordenaars door de mazen van het net moeten geglipt zijn.

Laatst bewerkt:
Geen onsoortig wiefke die meid van Popkov

Beast of Jersey

45qosfK.jpg

Vrolijke jongen

Gewoon iemand.
B9715557300Z.1_20180429192135_000%2BGNAB6PN9R.2-0.jpg

• Like
Waarderingen: Vonk
Misschien moeten we hier ook maar zo'n sex offender registry invoeren? :thinking:

Zo'n register als Amerika heeft kent in de praktijk voor- en nadelen. Pedofielen en pedosexuelen moeten juist niet worden geïsoleerd worden en raken van de omgeving. Dan neemt juist het risico toe dat ze impulsen niet willen beheersen en vervallen in oud gedrag. Er zijn positieve resultaten met mensen die voor dergelijk delictgedrag zijn veroordeeld en vervolgens in een min of meer gecontroleerde gemeenschap worden opgenomen. Meen ergens in of rond Denemarken.

Ja dat vereist nog al wat van de samenleving en een gemeenschap in het bijzonder. Mag je dat wel verwachten. Hoe menselijk is dat te vragen van mensen die een kind hebben of kennen welke aangerand is of ernstig misbruikt. Ook is een pedofiel met zijn of haar voorkeuren zoiets als een geaardheid, het potentiële risico dat een pedosexueel behelst is niet terug te brengen tot 0. Gelukkig slaan de meeste pedofielen niet door in pedosexueel gedrag, elke keer dat dat wel aan de hand is is er een te veel en verwoestend.

‘Pedofilie kun je managen’

Ik ben overigens geen voorstander van het terugplaatsen van pedofielen en pedosexuelen in een kindvriendelijke woonwijk. Onbegrijpelijk dat dit nu soms zo is, pal met uitzicht op een school. Maar verreweg de meeste pedofielen zijn niet bekend. Daar zou meer onderzoek naar gedaan moeten worden. In die zin zou het doorbreken van de taboesfeer voor meer kennis kunnen zorgen en wellicht daarmee minder getekende levens.

Laatst bewerkt:
Tortured & Murdered; Jason Dale Bolton

Jason Dale Bolton was only 16 years old when four assailants brutally tortured and murdered him in front of a group of witnesses that, because of the ‘bystander effect’ and diffusion of responsibility, neither helped nor testified against the men responsible.

Wat een verhaal weer. :gek:

Altijd medelijden gehad met Ricky:

Die dame is nu een geest inderdaad. :emo:

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven