XXL Nutrition

Sticky Misdaad Topic

Hoe krijg je nettere AD links?

Waarom een advocaat liquideren? :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Die Taghi zal toch niet al te moeilijk te vinden zijn in Dubai slash Marokko? :thinking:

Goede manier om het grote publiek tegen je te krijgen. Don Carlo stierf niet in z'n eigen bed door advocaten op te blazen. :)

Zal hem denk ik een worst zijn wat of grote publiek voor of tegen hem is. Hij heeft die broer van die gast ook omgelegd

Dat dit kan in Nederland. Das kannie waar sein!

In Brussel of Antwerpen moet je ook niet willen wonen. In laatstgenoemde gooien ze tegenwoordig met granaten.

Ik zit eigenlijk te wachten tot ze eens een politiewagen opblazen aldaar. :thinking:

Ik ging eens iemand ophalen in één of andere gare wijk van Antwerpen. 't Leek wel alsof ik in Noord Afrika was. Alleen de agenten waren blank.

:lol:

Je krijgt trouwen een ton als jouw tip naar Taghi leidt, vind ik best karig voor de most wanted crimineel van nederland

Je krijgt trouwen een ton als jouw tip naar Taghi leidt, vind ik best karig voor de most wanted crimineel van nederland

van die 100.000 zal je niet lang kunnen genieten en om de verhoudingen weer te geven ,voor topcriminelen zoals Taghi is 100.000

een fooi niet meer en niet minder

Krijg je dan ook de rest van je leven politiebewaking?

Binnen de kortste keren lig je dus naast die advocaat.

Terug
Naar boven