AndroidHealthClinic

Sticky Misdaad Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.702
Dus door die hele misdaadfamilie, toen hij reignde, is er nog nooit een advocaat gaan slapen met de vissen?
Lijkt me stug. :thinking:

Ze hebben toch eens een gozer vermoord omdat hij Thomas Dewey wou liquideren? Denk dat het "Dutch" Schultz was.

Van die oude Italiaanse garde was alleen Genovese compleet gestoord. Hij liet wel een criticus omleggen. Naar verluidt gooide hij ook een man van een dak om met diens vrouw te trouwen. :roflol:

• #1.706
Wordt alleen maar erger daar met dat gemeentebestuur in Amsterdam

Oud-profvoetballer Kelvin Maynard is woensdagavond bij een brandweerkazerne in Amsterdam geliquideerd, zo bevestigt de politie. De voormalig speler van onder meer FC Volendam en FC Emmen werd volgens De Telegraaf onder vuur genomen toen hij in zijn auto reed in Amsterdam Zuidoost. Maynard werd nog gereanimeerd, maar hij is aan zijn verwondingen overleden.

Is dat tegenwoordig ook al profvoetballerij? FC Volendam? :emo: Wat verdien je daar nu echt mee per jaar? 70K ofzo?

Tips voor de mensen in Amsterdam:

• #1.710
want amsterdam
is poep op de stoep
en haat in de straat
een knokploeg die krakers
een huis uit slaat
dansen bij janssen
kapsones in zuid
een steen door de ruit
:rocker2:

Zet God op de pot
stop de profeet maar in je reet
en dans voor het vrije woord
en als je dan wordt doodgeschoten
heb je van dit lied genoten
(behalve Theo)

:rocker2:

• #1.713
Ik ben een bekende Nederlander. Ik laat mij door niemand uitkafferen!
:mad:

• #1.714

Geen fris ventje. Missen we niks aan.

Ja,gewoon een crimineel ,gaan ze bij die voetbalclub net doen alsof de Daila Lama is overleden :roflol: die kerel heeft 400kg coke gestolen ,dat is net zo levensverlengend als Thagi aangeven

Ja,gewoon een crimineel ,gaan ze bij die voetbalclub net doen alsof de Daila Lama is overleden :roflol: die kerel heeft 400kg coke gestolen ,dat is net zo levensverlengend als Thagi aangeven
Kan ook niet zo goed tegen die enorme schijnheiligheid. Als je er oog voor hebt zie je het steeds vaker in de media. Losers die opgehemeld worden. Doorgaans door allerhande meningkjes van andere losers.

Niets dan lof over de doden toch? Er worden hele Netflix en Videoland series gemaakt over dit onderwerp. Maar de burger mag het niet meer kopen, want wij zorgen ervoor dat ze elkaar vermoorden :roflol:

Dit gaat al veel verder voorbij aan schijnheiligheid imo.

Terug
Naar boven