XXL Nutrition

Miserie met mijn training...

TheoG

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zie dat er veel vragen worden opgelost so here it goes.

Ik doe 4-5 oefeningen voor borst en rug.
Voor armen doe ik max. 4...

Nu ik gebruik de volgende schema voor grote spiergroep: 12-10-8-8
en voor kleine: 10-8-8

Rare eraan is...ik train al 3jaar lang en probeer tog 4-5 keer in de week te gaan trainen. Tot nu toe zie ik er praktisch zelfde uit. Ben wel bijgekomen, maar je ziet geen aflijning fzo. Sinds kort let ik hard op mijn voeding en gebruik ik shakes+creatine. Ik drink smorges shake en direct na d training. En creatine(monohydraat) drink ik ook direct na d training.

Wat ik mij afvraag doe ik iets verkeerd? En hoe komt het dat de pomp 30min er is en nadien verdwijnt en de volgende dag merk ik er niks meer van?

Graag zo volledig mogelijk te beantwoorden om mij zo verder op weg te kunnen helpen!

Alvast bedankt.

Meer variatie, verschillende repranges, intensiteit en genoeg eten. Als je na 3 jaar nog steeds op 76kg zit dan eet je sowieso te weinig

Als je je trainings- en voedingsschema uitschrijft kan je hier beter geholpen worden.

Pomp in de spieren komt door tijdelijke lokale verwijding van de bloedvaten, omdat een verhoogde aan- en afvoer van stoffen nodig is wanneer de spieren hard moeten werken. Wanneer de spieren meer in een toestand van rust verkeren is dat dus niet nodig en zal je geen pomp hebben.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Wel dit is mijn trainingsschema op dit moment

Dag 1 Borst+tricep

bench 12-10-8-8
fly's 12-12-10-10
incline dumbbells 12-10-8-8
incline fly's 12-12-10-10
cables 12-12-12
en dan zo'n machine waar j op zit en gwn j borst traint ken de naam niet ook gwn 10-10-10 voor de laatste pomp

dan me een bar train ik bicep 12-10-8-8
1 losse halter me 2 arme vastpakke 10-8-8
dan gwn dips zoveel ik kan 3x
dan me zo kabel train ik ook mijn tricep 10-8-8