MuscleMeat

Miserie met mijn training...

• Topic Starter Topic Starter
Welke schema zou ik dan gebruiken ? Hoeveel reps+sets
En zwaarder trainen dus meer gewicht pakken gwn?

En qua voeding: moet ik meer eten? Wat dan precies aangezien ik geen inspiratie meer heb

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zie dat er veel vragen worden opgelost so here it goes.

Ik doe 4-5 oefeningen voor borst en rug.
Voor armen doe ik max. 4...

Nu ik gebruik de volgende schema voor grote spiergroep: 12-10-8-8
en voor kleine: 10-8-8

Rare eraan is...ik train al 3jaar lang en probeer tog 4-5 keer in de week te gaan trainen. Tot nu toe zie ik er praktisch zelfde uit. Ben wel bijgekomen, maar je ziet geen aflijning fzo. Sinds kort let ik hard op mijn voeding en gebruik ik shakes+creatine. Ik drink smorges shake en direct na d training. En creatine(monohydraat) drink ik ook direct na d training.

Wat ik mij afvraag doe ik iets verkeerd? En hoe komt het dat de pomp 30min er is en nadien verdwijnt en de volgende dag merk ik er niks meer van?

Graag zo volledig mogelijk te beantwoorden om mij zo verder op weg te kunnen helpen!

Alvast bedankt.
Kan vanalles zijn;..

* Geen goede vorm bij de oefeningen, dus je gebruikt de spieren niet maar duwt het gewicht maar wat lomp aan (niks persoonlijk, deed dat ook 1 jaar lang)
* Geen juist voedingspatroon
* Teveel caloriën
* Teweinig assimilatie, je concentreert je lichaam niet op groei. Na de gym denk ik constant rust uw spieren, laat ze groeien, ontstress ze (nu op onderbewust niveau natuurlijk)
* Slechte slaap, teveel stress,...

Gewichtheffen, bodybuilding, sport, ... het is een levensstijl die devotie vraagt. :)

Het kan zijn dat je ook uw limiet hebt bereikt. Dan moet je al beginnen aan steroïden als je nog meer spiermassa wilt

Ok thanks dus zwaardr:meer gewicht?
N kzal sgoudrs ondr d knie neme

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:42 ----------

Steroide? Haha kweet niet. Maar als jullie zo mijn lichaam zien. Waar ligt het mis volgens jullie? Wat kan nog beter en
Hoe kan dat beter? Behalve sgoudrs, wnt dat eb al
Gehoord xp

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:43 ----------

En op wat Uncle Outlaw zei ivm myn spiere gebruiken..ik ga bv me losse halters eleml tot borst traag en ik duw dat sneller omhoog... Ik voel wel dat ik tricep voor gebruik:..is dat dan verkeerd?

Als je al 3 jaar 76 kg weegt dan ligt dat aan uw dieet, niet aan uw trainingschema.

Ok thanks dus zwaardr:meer gewicht?
N kzal sgoudrs ondr d knie neme

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:42 ----------

Steroide? Haha kweet niet. Maar als jullie zo mijn lichaam zien. Waar ligt het mis volgens jullie? Wat kan nog beter en
Hoe kan dat beter? Behalve sgoudrs, wnt dat eb al
Gehoord xp

---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:43 ----------

En op wat Uncle Outlaw zei ivm myn spiere gebruiken..ik ga bv me losse halters eleml tot borst traag en ik duw dat sneller omhoog... Ik voel wel dat ik tricep voor gebruik:..is dat dan verkeerd?

Maar ja het heeft ook geen nut om te trainen als je uw limiet hebt bereikt. Dan beter steroiden nemen

uw oefeningen, doe ze 3x8 met zo zwaar mogelijk gewicht. Zo zwaar mogelijk betekent hier dat je de oef nog net perfect kan uitvoeren!
En bereken op hoeveel uw onderhoud ligt.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met onderhoud?

probeer eens starting strength als je dat nog niet hebt gedaan.
Dat heeft zo ongeveer alles wat je nodig hebt.

Lees de voedingssectie eens na

en leer nederlands

Nu zie ik dat myn Nederlands idd op niks trok. Komt doordat ik te snel typ en myn gsm (ik bezoek deze site namelijk met mijn gsm) niet aankan. Daardoor vallen er wooorden weg en lijk het idd op niets haha. Ik heb voedingssectie nagekeken en vind terug datgene wat ik al doe..trouwes ik krijg al 130gr eiwit per dag binnen. Is toch genoeg voor spiergroei?

---------- Post toegevoegd Sat 23 Feb 2013 om 00:34 ----------

Wat houdt starting strength in?

als jij serieus 1700 kcal eet dan heb je iets dus echt niet goed gelezen

probeer je bewegingen eens meer geconcentreerd te doen en langzaam, en u reps zou ik meer op gevoel gaan trainen en niet echt op de cijfers letten.

Bedankt allemaal. Ik ga vandaag dat toepassen en ik laat jullie achteraf weten of het werkte. Ik ga voor borst 4 oefeningen doen en telkens 3reps. Ik ga zwaar gewicht pakken en traag uitvoeren

Ik heb het geprobeerd en dat viel wel goed mee. Nu vraag ik my af of er een geschikt schema bestaat in case men creatine gebruikt en weinig suikers eet...zoude jullie die dan aub willen delen?

Terug
Naar boven