TheoG
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan vanalles zijn;..Hey,
Ik ben nieuw op dit forum en ik zie dat er veel vragen worden opgelost so here it goes.
Ik doe 4-5 oefeningen voor borst en rug.
Voor armen doe ik max. 4...
Nu ik gebruik de volgende schema voor grote spiergroep: 12-10-8-8
en voor kleine: 10-8-8
Rare eraan is...ik train al 3jaar lang en probeer tog 4-5 keer in de week te gaan trainen. Tot nu toe zie ik er praktisch zelfde uit. Ben wel bijgekomen, maar je ziet geen aflijning fzo. Sinds kort let ik hard op mijn voeding en gebruik ik shakes+creatine. Ik drink smorges shake en direct na d training. En creatine(monohydraat) drink ik ook direct na d training.
Wat ik mij afvraag doe ik iets verkeerd? En hoe komt het dat de pomp 30min er is en nadien verdwijnt en de volgende dag merk ik er niks meer van?
Graag zo volledig mogelijk te beantwoorden om mij zo verder op weg te kunnen helpen!
Alvast bedankt.

Ok thanks dus zwaardr:meer gewicht?
N kzal sgoudrs ondr d knie neme
---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:42 ----------
Steroide? Haha kweet niet. Maar als jullie zo mijn lichaam zien. Waar ligt het mis volgens jullie? Wat kan nog beter en
Hoe kan dat beter? Behalve sgoudrs, wnt dat eb al
Gehoord xp
---------- Post toegevoegd Fri 22 Feb 2013 om 17:43 ----------
En op wat Uncle Outlaw zei ivm myn spiere gebruiken..ik ga bv me losse halters eleml tot borst traag en ik duw dat sneller omhoog... Ik voel wel dat ik tricep voor gebruik:..is dat dan verkeerd?