AndroidHealthClinic

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

99% van de mensen op straat heeft geen flauw idee wat ze doen tijdens een gevecht.
Met uitgaan sta ik wel eens te kijken, maar die hoeken (of wat het moet voorstellen) zie je echt 5 seconden van te voren aankomen, die worden er met alle kracht ingegooid waardoor ze sloom zijn en je nog meer tijd hebt om wat te doen.
Gooi 2 punches erin en hij is uit balans, kun je op naar de volgende.
Bij 1 v 1 gooi je die punches (evt meer) en op de grond tik je door totdat je denkt dat het genoeg is. (of je zoekt de uitdaging en laat degene opstaan natuurlijk)
En altijd naar achter lopen, denkt de aanvaller dat je bang bent(hij gaat niks verwachten), als hij in range is stap je in je jab/cross en hij gaat.
En daarbij, degene die echt serieus trainen zullen niet iemand total loss gaan rammen, tenzij jij begint.(muv Badrtje natuurlijk)

Is allemaal leuk en aardig, helaas gaat het in de realiteit niet zo

ze kiezen dan ook de zwakste personen uit, meestal zijn dit nederlandse jongens. Als ze dit bij een marokkaan of een turk deden kregen ze klappen terug en dat weten die antiliaantjes

Zit misschien een soort van waarheid achter, loop de gemiddelde gym/kickboksschool binnen, en 9 van de 10 keer is 90%+ buitenlands, lijkt wel of Nederlanders gewoonweg minder intensief sporten en gewoon voor de lol op voetbal gaan. Ik ben vaak zowat de enige Nederlander rond mijn leeftijd, als ik aan het trainen ben. Op mijn vorige kickboksschool precies hetzelfde. Minder sportief = vaak zwakker ja.

Al moet ik toegeven dat 2 vs 1 meer ''p*ssy'' is, dan een persoon die geen klappen terug geeft.

Zat filmpjes te vinden op youtube.
Degene die juist geen weet hebben lullen maar wat.

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Verlicht me met je 'realiteit'.

Hoeft niet geen behoefte aan, blijf jij maar lekker filmpjes kijken op youtube.

Kom maar terug als jij zelf in deze situaties hebt gestaan.

Lappen tekst over een vechtpartijtje :roflol:

elke vechtpartij is toch anders, hoe kun je nou bepalen of een vechtsporter van 3 of 4 mocro's kan winnen, ligt toch per situatie anders, timing is ook een groot iets.

Sjonge jonge jonge wat een E hero's hahahahahahahahahaha jullie zijn focking grappig !!

Lappen tekst over een vechtpartijtje :roflol:

elke vechtpartij is toch anders, hoe kun je nou bepalen of een vechtsporter van 3 of 4 mocro's kan winnen, ligt toch per situatie anders, timing is ook een groot iets.

Sjonge jonge jonge wat een E hero's hahahahahahahahahaha jullie zijn focking grappig !!

Ik ken een Krav maga leraar, die zelf had toegegeven dat 1 vs 3 (en vaak zelfs 1 vs 2) zowat onmogelijk is om van te winnen voor hem. Het is dus idd moeilijker dan je denkt.

Ik ken een Krav maga leraar, die zelf had toegegeven dat 1 vs 3 (en vaak zelfs 1 vs 2) zowat onmogelijk is om van te winnen voor hem. Het is dus idd moeilijker dan je denkt.

als ze alle 3 tegelijk op je af komen leg je het idd 99% van de gevallen af, één voor één win je wel als je weet waar je mee bezig bent, maar dan ga je echt grof vechten, dus knieschijven stuk trappen etc.

Out, zoveel debielen hier die er niets van snappen :roflol:

Gaat niet veranderen.

Nederlanders zijn over het algemeen een zwak volk.
Voor iedereen die tekortkomingen vertoont in welk opzicht dan ook wordt degene opgevangen door de overheid.
Nederlanders hoeven haast nergens voor te vechten omdat er voor alles een vangnetje bestaat. De vechtlust sterft dan gewoon uit.

Er zullen wel belangrijke factoren meespelen natuurlijk, maar denk dat dit wel een rol speelt.

Wij zijn veel te druk met Gordon's extreem discriminerende en racistische uitspraken.

En dan grijp je in als omstander, mep je die ( vul hier een willekeurige buitenlander in ) flink tegen de vlakte en word je daarna zelf de bak in gegooid. True story, is een maat van me gebeurt. Een gast die met uitgaan een meisje begon af te tuigen omdat ze 'm niet wilde, maatje sloeg 'm tegen de vlakte en kreeg zelf een taakstraf.

En dan grijp je in als omstander, mep je die ( vul hier een willekeurige buitenlander in ) flink tegen de vlakte en word je daarna zelf de bak in gegooid. True story, is een maat van me gebeurt. Een gast die met uitgaan een meisje begon af te tuigen omdat ze 'm niet wilde, maatje sloeg 'm tegen de vlakte en kreeg zelf een taakstraf.

Echt bs is dat he.. Is toch juist goed wat hij deed. Maar nee, hier moet eerst wat gebeurt zijn voordat er wat aan gedaan kan worden.

Net zo krom als inbrekers neer klappen, kan hij jou nog aanklagen ook. (en winnen!!)
Hoorde wel dat ze dat nu willen veranderen.

Echt bs is dat he.. Is toch juist goed wat hij deed. Maar nee, hier moet eerst wat gebeurt zijn voordat er wat aan gedaan kan worden.

Net zo krom als inbrekers neer klappen, kan hij jou nog aanklagen ook. (en winnen!!)
Hoorde wel dat ze dat nu willen veranderen.

Haha schijnt dat een vroegere buurjongen van me ( ik ken hem niet, was 2 of 3 toen ) een aantal jaar heeft vastgezeten omdat ie inderdaad een inbreker betrapte en aanpakte op iets te hardhandige wijze zeg maar. Belachelijk toch?

Gelukkig zelf nog nooit zoiets gezien, weet ook niet goed wat ik zou doen in zo'n geval ondanks dat ik geen kleine jongen ben en 3 jaar heb gebokst.

als ze alle 3 tegelijk op je af komen leg je het idd 99% van de gevallen af, één voor één win je wel als je weet waar je mee bezig bent, maar dan ga je echt grof vechten, dus knieschijven stuk trappen etc.

Dan is het alsnog 1 vs 1. Als een krav maga ''leraar'' al moeite heeft met 2 vs 1, dan is het voor een ongetraind persoon bijna onmogelijk, let op, ''als ze tegelijk op je afstormen''. Idd best opvallend dat het merendeel hier op het forum dit onderschat.

In een winkelcentrum met weet ik hoeveel mensen. Ik begrijp dat mensen bang zijn want misschien hebben ze ook een mes ofzo maar die daders hadden wel vastgehouden kunnen worden lijkt me.
Dit

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

En dit

is achterlijk om jezelf ertussen te gooien maar als zo'n aanvaller met zn rug naar mij toestaat denk ik dat ik het niet zou kunnen laten om in te grijpen.

Terug
Naar boven