XXL Nutrition

Mishandeling student (22) in winkelcentrum Zuidplein

En dan grijp je in als omstander, mep je die ( vul hier een willekeurige buitenlander in ) flink tegen de vlakte en word je daarna zelf de bak in gegooid. True story, is een maat van me gebeurt. Een gast die met uitgaan een meisje begon af te tuigen omdat ze 'm niet wilde, maatje sloeg 'm tegen de vlakte en kreeg zelf een taakstraf.

:roflol: k*t advocaat dan

is achterlijk om jezelf ertussen te gooien maar als zo'n aanvaller met zn rug naar mij toestaat denk ik dat ik het niet zou kunnen laten om in te grijpen.

Denk dat het wel zo is dat zodra er één iemand te hulp schiet andere mensen meteen zullen volgen

Alhoewel ik het hetook nog wel zie gebeuren dat er me niemand te hulp schiet en dat ik vervolgens zelf in het ziekenhuis beland, ben echt bad luck brian af en toe

Diegenen die bestraft zijn voor het ingrijpen in zulke situaties hebben dan toch wel overdreven in hun aanpak denk ik dan. Lijkt me sterk dat een rechter je gaat veroordelen voor het helpen van een persoon die in gevaar is...

---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 17:01 ----------

ja dit dus

is achterlijk om jezelf ertussen te gooien maar als zo'n aanvaller met zn rug naar mij toestaat denk ik dat ik het niet zou kunnen laten om in te grijpen.

Het klinkt rasistisch maar ik denk dat ik tussen dat soort gasten mijzelf er ook niet snel tussen meng, puur omdat dat soort gasten nou eenmaal vaker wapens dragen.

Heb het zelf wel vaker gedaan bij nederlandse gasten, maar dan niet achter de rug om.

Zit misschien een soort van waarheid achter, loop de gemiddelde gym/kickboksschool binnen, en 9 van de 10 keer is 90%+ buitenlands, lijkt wel of Nederlanders gewoonweg minder intensief sporten en gewoon voor de lol op voetbal gaan. Ik ben vaak zowat de enige Nederlander rond mijn leeftijd, als ik aan het trainen ben. Op mijn vorige kickboksschool precies hetzelfde. Minder sportief = vaak zwakker ja.

Denk dat ook ligt aan tijdgebrek, een doorsnee nl'er gaat gaan werken, of is met studies bezig.
Nu spreek ik niet over alle buitenlanders maar de meeste die ik hier zie rondlopen hebben geen werk of geen school dus hebben ze wel genoeg tijd om die die sporten uit te oefenen.

Dan is het alsnog 1 vs 1. Als een krav maga ''leraar'' al moeite heeft met 2 vs 1, dan is het voor een ongetraind persoon bijna onmogelijk, let op, ''als ze tegelijk op je afstormen''. Idd best opvallend dat het merendeel hier op het forum dit onderschat.

Die leraar is wel wat bescheiden of hij beseft dat hij niet getraind is om met meerdere aanvallers tegelijk af te handelen. Ook al stormen bijvoorbeeld 3 aanvallers op je af kan jijzelf je nog altijd bewegen in een positie waardoor zij niet alle drie tegelijk aan aanval kunnen uitvoeren.

Denk dat het wel zo is dat zodra er één iemand te hulp schiet andere mensen meteen zullen volgen

Pls vaak genoeg niet hoor, mensen vinden t prachtig om iemand kapot getrapt te zien worden, zeker wanneer ze dronken zijn.

Meeste die ik ken dragen gewoon pepperspray bij zich, bijzonder effectief middel om 2 vechtersbazen uit elkaar te krijgen. Dat t verboden is is gewoon een achterlijke regel bedacht is door iemand die 2 bewakers met pistolen bij zich heeft. Iedereen die kwaad in de zin heeft kan zo pepperspray in Duitsland halen.

---------- Post added at 17:05 ---------- Previous post was at 17:04 ----------

moet je ook bereid zijn m te gebruiken, en als je dat doet ben je in vele gevallen ****ed (wettelijk gezien dan)

Waarom zou je strafbaar zijn als je een brandblusser gebruikt om iemand af te koelen?

Pls vaak genoeg niet hoor, mensen vinden t prachtig om iemand kapot getrapt te zien worden, zeker wanneer ze dronken zijn.

Meeste die ik ken dragen gewoon pepperspray bij zich, bijzonder effectief middel om 2 vechtersbazen uit elkaar te krijgen. Dat t verboden is is gewoon een achterlijke regel bedacht is door iemand die 2 bewakers met pistolen bij zich heeft. Iedereen die kwaad in de zin heeft kan zo pepperspray in Duitsland halen.

Pepperspray vind ik nog niet eens zo'n gek idee, maar dan krijg je weer situaties van die k*t mong*len die het voor de "grap" gaan doen zoals ze nu dus iemand in elkaar slaan.

Waarom zou je strafbaar zijn als je een brandblusser gebruikt om iemand af te koelen?

pls, wij limburgers zijn een beschaafd volk !

ja, met een brandblusser spuiten werkt bedreigend:eyes:
we hebben het over de brandblusser als wapen te gebruiken en de bereidheid de persoon de kop ermee in te slaan (althans dat dacht ik toch)

edit: blijkbaar had ik het fout

Pepperspray vind ik nog niet eens zo'n gek idee, maar dan krijg je weer situaties van die k*t mong*len die het voor de "grap" gaan doen zoals ze nu dus iemand in elkaar slaan.

Of die tokkies die je eerst pepperen en je dan in elkaar motten..

Mensen die t voor de grap willen doen kopen t wel in Duitsland.

Daarnaast krijg ik liever pepperspray over me heen dan half dood getrapt te worden.

Pcies, gewoon een lading koud CO2 in z'n b**kes spuiten :roflol:

Diegenen die bestraft zijn voor het ingrijpen in zulke situaties hebben dan toch wel overdreven in hun aanpak denk ik dan. Lijkt me sterk dat een rechter je gaat veroordelen voor het helpen van een persoon die in gevaar is...

---------- Post added at 17:01 ---------- Previous post was at 17:01 ----------

ja dit dus

+1

Iemand helpen betekent niet de aanstichter helemaal lam slaan.

Terug
Naar boven