AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Het is weer vroeg dag vandaag na vrijdag een dagje thuiswerken en een gematigd weekend achter de rug.
Gisteren training 3 gedaan van m'n schema, en nu barst ik van de spierpijn in m'n kuiten! Het was dan ook de eerste keer in m'n leven dat ik kapot ging tijdens beentraining: eerst calfraises waarbij ik de sets en reps netaan vol kon houden (volgende keer dus verhogen), vervolgens squat (recumbent press) waarbij ik krampachtig rond heb gekeken naar een emmer om mijn ontbijt in te gooien (plantenbakken hebben van die korrels - gaat een vieze bende worden dacht ik al bij mezelf). Uiteindelijk wel binnen gehouden.
Ik heb het zwaar gehad (en voelde me achteraf heel erg lekker), dit is wat ik heb gedaan:

Side bent 20-20-20-20-20 10
Recumbent press 20-20-20-20-20 blok 5
Calf raise 20-20-20-20-20 blok 8
Schuin bankdrukken 20-15-15-15-15 20-20-17,5-17,5-17,5
Pulldown in nek 20-20-20-20-20 blok 3
Nekpress (EZ) 20-19-15-15-15 geen extra gewicht
Barbellcurl (EZ) 20-20-15-15-15 5-2,5-2,5-2,5-2,5
Triceps extension schijf 20-20-20-20-20 2,5

Gewicht is dikgedrukt, het zijn telkens vijf sets, helaas niet iedere keer zelfde hoeveelheid reps. Waar ik 5x20 heb gedaan worden volgende keer de gewichten verhoogd.
Ook voel ik m'n zij, rug, schouders (een beetje) etc - maar die kuiten...!!!
Persoonlijk overwinningspuntje: het kostte me gruwelijk veel knijpen, maar vanochtend in de badkamerspiegel zag ik toch eindelijk een bicep omhoog komen! :D

ook ff een abootje op je log
go for it dwarfie :thumb:

cute bikini. staat je trouwens ook leuk hoor. succes!

Het is weer vroeg dag vandaag na vrijdag een dagje thuiswerken en een gematigd weekend achter de rug.
Gisteren training 3 gedaan van m'n schema, en nu barst ik van de spierpijn in m'n kuiten! Het was dan ook de eerste keer in m'n leven dat ik kapot ging tijdens beentraining: eerst calfraises waarbij ik de sets en reps netaan vol kon houden (volgende keer dus verhogen), vervolgens squat (recumbent press) waarbij ik krampachtig rond heb gekeken naar een emmer om mijn ontbijt in te gooien (plantenbakken hebben van die korrels - gaat een vieze bende worden dacht ik al bij mezelf). Uiteindelijk wel binnen gehouden.
Ik heb het zwaar gehad (en voelde me achteraf heel erg lekker), dit is wat ik heb gedaan:

Side bent 20-20-20-20-20 10
Recumbent press 20-20-20-20-20 blok 5
Calf raise 20-20-20-20-20 blok 8
Schuin bankdrukken 20-15-15-15-15 20-20-17,5-17,5-17,5
Pulldown in nek 20-20-20-20-20 blok 3
Nekpress (EZ) 20-19-15-15-15 geen extra gewicht
Barbellcurl (EZ) 20-20-15-15-15 5-2,5-2,5-2,5-2,5
Triceps extension schijf 20-20-20-20-20 2,5

Gewicht is dikgedrukt, het zijn telkens vijf sets, helaas niet iedere keer zelfde hoeveelheid reps. Waar ik 5x20 heb gedaan worden volgende keer de gewichten verhoogd.
Ook voel ik m'n zij, rug, schouders (een beetje) etc - maar die kuiten...!!!
Persoonlijk overwinningspuntje: het kostte me gruwelijk veel knijpen, maar vanochtend in de badkamerspiegel zag ik toch eindelijk een bicep omhoog komen! :D
:D

triceps beetje rustig aan vanwege de vorige keer of ?

triceps beetje rustig aan vanwege de vorige keer of ?
De foto die ik gemaakt heb laat daarentegen alleen een hoop bovenarm zien :mad: (geen omhoogkomende spier).

Ik was helemaal kapot, deed triceps nadat ik de EZ bar met moeite uit m'n nek kreeg. Triceps ging me te makkelijk af...:o

niet te lief voor jezelf zijn !

Heel veel succes!

Ik wens je veel succes! Komt vast goed!

Absoluut niet!
Waarom denk je dat ik naar een emmer op zoek was, en nu bijna niet meer kan lopen...???
Morgenochtend weer om 7.00u training 1!

Hallo! Echt heel erg tof van je whey!! Ik zal nog eventjes kijken hoelaat en waar we dan kunnen afspreken, want die dag moet ik gewoon werken en in de avond vertrek ik naar Utrecht.. Maar je aanbod neem ik graag aan!! :heart:chocolate:heart:

Grappige startfoto met zo'n enorm bord. Ben erg benieuwd naar je progressie. Suc6

Hallo! Echt heel erg tof van je whey!! Ik zal nog eventjes kijken hoelaat en waar we dan kunnen afspreken, want die dag moet ik gewoon werken en in de avond vertrek ik naar Utrecht.. Maar je aanbod neem ik graag aan!! :heart:chocolate:heart:

heeeeey wordt hier whey uitgedeeld :D

heeeeey wordt hier whey uitgedeeld :D

Doorverkocht - lijkt er op... ;)
SJ2 zocht whey - ik heb een nauwelijks gebruikte pot met chocoladesmaak (vind ik niet zo lekker).
SJ2 zit zo'n 20 km. van m'n huidige opdracht vandaan - ik heb een leasebak. Maken we dus geen probleem van ;)

Doorverkocht - lijkt er op... ;)
SJ2 zocht whey - ik heb een nauwelijks gebruikte pot met chocoladesmaak (vind ik niet zo lekker).
SJ2 zit zo'n 20 km. van m'n huidige opdracht vandaan - ik heb een leasebak. Maken we dus geen probleem van ;)

shit...had ff aan mij gedacht :D ben vergeten te bestellen. Zit bijna zonder :D

Grappige startfoto met zo'n enorm bord. Ben erg benieuwd naar je progressie. Suc6

Het was de handigste manier om de eis van een blaadje met je naam en een zon, en het niet willen laten zien van m'n hoofd te combineren. Ook al fotografeer ik graag: Photoshoppen en dergelijke ben ik niet gek op...

ik ben trouwens ook gruwelijk benieuwd naar m'n progressie... ;)
Blijkbaar ben ik niet zo dik als ik zelf denk, zo aan de reacties te horen... Nou m'n spieren wat beter zien en dan ben ik nog wat gelukkiger!

shit...had ff aan mij gedacht :D ben vergeten te bestellen. Zit bijna zonder :D

Zat er nog aan te denken, maar vond het zo goedkoop overkomen door aan te bieden. SJ2 vroeg er om in haar log, dus heb ik haar een PM gestuurd... Volgende keer dus wat duidelijker vragen: wij vrouwen pakken niet alle hints op!

Zat er nog aan te denken, maar vond het zo goedkoop overkomen door aan te bieden. SJ2 vroeg er om in haar log, dus heb ik haar een PM gestuurd... Volgende keer dus wat duidelijker vragen: wij vrouwen pakken niet alle hints op!

net mannen dus :)

Ik ben vrij dus heb de tijd om eitjes te koken enzo :D volgende keer ff pm'en;)

net mannen dus :)

Ik ben vrij dus heb de tijd om eitjes te koken enzo :D volgende keer ff pm'en;)

Interesse in een bodempje NightProtein? :p
Vanille die voor geen meter oplost. Ook heb ik nog Lean Dessert (choco-cocos) 1/3 pot die ik niet geweldig vind.
Wellicht een nauwelijks gebruikte pot dextrojuice? (vet% wilde niet naar beneden toen ik die begon te gebruiken...)
Crea mono wacht ik nog even met aanbieden - ik denk dat ik een non-responder ben, maar wil dat nog een keer testen wanneer ik uit de cut ben.

PM me maar, want handelen via dit log is niet helemaal toegestaan denk ik ;)

Ik had het al eens in je vorige log gezegd, maar ik vind dat het nog wel een keer gezegd mag worden :)
Echt al een supergoede vooruitgang sinds je vorige foto's zeg!
Heel veel succes!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven