AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Curlpower!

Doe je wel een beetje voorzichtig met je rug?
Een blessure word je nooit vrolijk van. :)
Ik ben meteen gestopt toen dat gebeurde, en heb alleen nog gedaan wat ik kon - afgemaakt met een half uurtje rustig lopen.
Het voelt als spierpijn, dus daar gok ik dan maar op...

Als vergaan van de spierpijn in m'n kuiten lekker gaan is - dan wel ;)
Verder zei m'n rug *plop* vanochtend tijdens het squatten, nu heb ik daar ook last van.

Verder gaat alles prima - volgens mij zie ik écht spierballen tijdens het aanspannen van m'n biceps! :D
Haha spierpijn is gewoon lekker, plop tijdens het squatten niet, En die spierballen worden alleen maar groter;)

Vraag (wie het antwoord denkt te weten mag antwoorden):

Ik word de laatste paar dagen ruim een uur eerder wakker vanwege de honger! Laatste maaltijd 's avonds is 40 gram NightProtein en 35 gram Lean Dessert (voor de smaak, anders is de NP niet te doen) - ik denk niet dat het verstandig is veel carbs te eten vlak voor het slapen (anders at ik graag nog een bak havermout!)

Wat kan ik 's avonds eten zodat ik niet wakker word van de honger, maar van de wekker?

komt denk door die lipo.....je zou nog een hand nootjes kunnen pakken;) of jezelf gewoon(laten)vermoeien door goede pot cardio

Nootjes = veel kcal (zoveel mag ik er niet hebben...) - en aan 2 handjes heb ik niet genoeg...
Dat er nog een nadeel aan die Lipo zit - niet gedacht... onderdrukt namelijk behoorlijk het hongergevoel...

die lipo verhoogt toch ook je metabolisme? dat zou kunnen verklaren waarom je honger krijgt natuurlijk. In je slaap vind herstel plaatst + je verhoogde verbranding = honger.

Geen andere oplossing dan nootjes???

Np nu met een beetje water, zodat het een soort vla blijft...
Het is niet echt relaxed om nu al om 4.45u wakker te worden ipv 6.00u :(
En dan ook nog eens om die tijd door je poten te zakken door de spierpijn...

Hoi Dwarven,
Weet niet of je magere kwark s'avonds weg kunt krijgen? Werk altijd s'avonds een bak magere kwark weg met een 3/4 scoop Whey isolaat, goed voor de smaak. Hou het dan in ieder geval vol tot de ochtend en mijn eerste Whey.

Hoi Dwarven,
Weet niet of je magere kwark s'avonds weg kunt krijgen? Werk altijd s'avonds een bak magere kwark weg met een 3/4 scoop Whey isolaat, goed voor de smaak. Hou het dan in ieder geval vol tot de ochtend en mijn eerste Whey.

Ik eet momenteel als laatste maaltijd ook 250g kwark met 150 bessen. Heerlijk en ik heb echt een vol gevoel tot 's ochtends. Misschien eens het proberen waard?

Ben je eigenlijk tevreden van die Lipo-6? Krijg je er een opgejaagd gevoel van? Ik wil naar het einde van de 8 weken toe ook een vetverbrander nemen, maar weet niet goed dewelke ik zou kiezen ???

Dwarf hoe sta je er voor?
Wanneer ga je de jungle in?

Wat kan ik 's avonds eten zodat ik niet wakker word van de honger, maar van de wekker?

dat is ook vaak een gewoonte, probeer die te doorbreken door gewoon niet te eten...
Ik word elke nacht tussen 2 en 4 uur wakker van de honger, en ga dan ook wat eten (of shake drinken).

's Avonds m'n laatste maaltijd heb ik echt wel nodig hoor! Liever extra cardio inplannen dan na m'n avondeten niks meer te eten (en probeer dan zo min mogeljik carbs te eten).

Lipo-6x is voor mij ideaal: geen opgejaagd gevoel, overdag weinig honger (moet oppassen om op tijd te eten). Dat was wel anders met de Stackers4 die ik eens geprobeerd heb...

Kwark vind ik ook een optie, heb ik eerst gedaan en ben toen gaan minderen met zuivel, misschien toch weer terug naar de kwark...

De 27e is mijn laatste dag in Nederland, eind juni kom ik weer terug. De volgende update van mijn startpost zal ik eens neerzetten wat ik ga doen en waar...
Nu eerst naar de uitvaart van oma (sorry, wilde even wat positiefs lezen van jullie alvorens daar naartoe te gaan!).

Veel sterkte vandaag Dwarf!

Suc6 lady!

sterkte meid !

Sterkte vandaag!

Trekt je spierpijn een beetje weg?
Kwark is inderdaad een goede, werkt voor mij ook.

Werkt dat lipo 6?
Ik eet trouwens ook magere kwark 's-avonds en slaap daar lekker op
Pas op met kabouter plop (ploperdeploperdeplop) in je rug

Terug
Naar boven