AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het al eens in je vorige log gezegd, maar ik vind dat het nog wel een keer gezegd mag worden :)
Echt al een supergoede vooruitgang sinds je vorige foto's zeg!
Heel veel succes!

Thnx!
Ik zit klaar om zometeen naar de sportschool te gaan, al denk ik dat ik m'n kuiten oversla: ik stapte vanochtend uit bed en lazerde meteen ondersteboven. Bij poging twee bleef ik eindelijk op m'n benen staan - eenmaal lopend gaat het wel en (gelukkig) bij squat helemaal geen last (toch even uitgeprobeerd).

Ik had beter niet kunnen gaan trainen...
Wel lekker getraind in sommige opzichten, jammer alleen dat bij squat de eerste rep met 40 kg ik *plop* voel in m'n rug (te harde muziek op om het daadwerkelijk te kunnen horen) - ik wist niet hoe snel ik die stang terug in de Smith moest leggen. Ik hoop dat wat ik nu voel dat dat gewoon spierpijn is in m'n onderrug...
Spierpijn in m'n kuiten in nog steeds gruwelijk - na het fiasco in de Smith wilde ik tóch even calf raises doen, blok 10: 1 rep was al teveel voor m'n rug... Crunches ook laten hangen...

Training van vandaag:
Bankdrukken 5-5-5 30
Deadlift 5-5-5 EZ+40
Militairy Press 5-5-5 DB: 10
Squat 5-5-5 20 per kant - fail bij 1e rep na opwarming!
Chin Up 4-3-2 blok 4
Dips 5-5-5 BW+10

Dat kan nog leuk worden: ik wil donderdagavond weer gaan trainen (hopen dat het lukt) - vrijdag komt een vriend van me met een Wii om mee te spelen... :D
M'n deadlift voelde daarentegen écht eens lekker - volgens mij gaat de techniek goed (spiegel) - ook al DL ik met een EX-bar (zie pic):
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat het leuk is: ik vul m'n startpost aan met nog wat meer info over mezelf!

ik wil ook zo graag eens met je Wii'en :sad:

Ben je in de buurt dan?

euhm jij hebt dus last van je onderrug na het squaten....en geen last van je MP waar je bij een zwaar gewicht (voor jou dan ;)) ook spanning op krijgt. Persoonlijk denk ik dat je beter met een losse barbell kan gaan squaten maar ik zal zeker niet de eerste zijn die dit zegt.
Waar ik wel eens last van had tijdens het squaten in een smith was een pijnlijke upper back. Dit kwam omdat ik tijdens het uitstoten niet helemaal terug ging in de begin positie, mss is dat hier ook wel het geval.

Toch niet in de buurt van Nürnberg?! Want daar was ik het laatste weekend van april ;)

euhm jij hebt dus last van je onderrug na het squaten....en geen last van je MP waar je bij een zwaar gewicht (voor jou dan ;)) ook spanning op krijgt. Persoonlijk denk ik dat je beter met een losse barbell kan gaan squaten maar ik zal zeker niet de eerste zijn die dit zegt.
Waar ik wel eens last van had tijdens het squaten in een smith was een pijnlijke upper back. Dit kwam omdat ik tijdens het uitstoten niet helemaal terug ging in de begin positie, mss is dat hier ook wel het geval.
MP doe ik zittend, dus eigenlijk is het geen MP... *oeps*
Die deed ik vóór m'n squat.
Eerste setje squat (opwarmen) deed ik met 30 kg, geen probleem...

Damn! :mad:
Gelukkig heb ik méér last van m'n kuiten... :rolleyes:

post dan ook alles in de volgorde waar je in hebt getraind :cool:

maak een filmpje en analyseer je techniek!

maak een filmpje en analyseer je techniek!
Bij deze krijg je officieel de groeten van me.

Of wil jij soms komen filmen?
Bij die commerciële ***-sportschool ga ik het niet voor elkaar krijgen om te filmen - in de smith kan ik mezelf niet eens zien in een spiegel...

Succes !

Ga je lekker?

Als vergaan van de spierpijn in m'n kuiten lekker gaan is - dan wel ;)
Verder zei m'n rug *plop* vanochtend tijdens het squatten, nu heb ik daar ook last van.

Verder gaat alles prima - volgens mij zie ik écht spierballen tijdens het aanspannen van m'n biceps! :D

Als vergaan van de spierpijn in m'n kuiten lekker gaan is - dan wel ;)
Verder zei m'n rug *plop* vanochtend tijdens het squatten, nu heb ik daar ook last van.

Verder gaat alles prima - volgens mij zie ik écht spierballen tijdens het aanspannen van m'n biceps! :D

Curlpower!

Doe je wel een beetje voorzichtig met je rug?
Een blessure word je nooit vrolijk van. :)

Terug
Naar boven