MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
K vind wel degelijk dat je vooruit bent gegaan! Met meer tijd bereik je meer, maar dan wil je ook weer meer! Ik vind dat je hardstikke trots mag zijn!

Dankjewel!
Ik wil heel veel en weet dat het in een dergelijke korte tijd ook niet kan (zeker niet met 4 weken vakantie tussendoor), dus ik ga gewoon nog veel harder door!

Vind het nog steeds wel grappig dat we ongeveer hetzelfde vetpercentage hadden en lengte ,maar ik zo'n 10 kg meer woog:eek:.

Volgens mij zie ik daar spierballen! Sterker nog, ik weet het wel zeker. ;)
Goed gedaan meid :thumb: en inderdaad een mooi printje. :D

Niet zo piepen Dwarf, je hebt een lekker lichaam, wil je nog meer dan moet je nog meer knalluh!!:whip:

Niet zo piepen Dwarf, je hebt een lekker lichaam, wil je nog meer dan moet je nog meer knalluh!!:whip:

Daar heb ik jou en je zweep niet bij nodig ;)
Zondagochtend volgende training - de heren beginnen in te zien dat het serieus is bij deze Dwerg! :D (Heb vandaag bij een bescheiden reus staan spotten...)

Niet zo pessimistisch DW :), er zat ook wel een vakantie van 4 weken tussen waarin wij meiden gewoon door zijn blijven knallen.
Luister naar die trainer van je want volgend jaar sta je helemaal versteld van jezelf! :cheer:

Niet zo pessimistisch DW :), er zat ook wel een vakantie van 4 weken tussen waarin wij meiden gewoon door zijn blijven knallen.
Luister naar die trainer van je want volgend jaar sta je helemaal versteld van jezelf! :cheer:

Thnx!
Ik ga gewoon lekker door, en keep you posted ;)

Mooie foto DW! Luister maar naar Jerns! Volgens mij heb je progressie gemaakt, vet verloren, strakker en een spierbal die niet kan wachten om er uit te ploppen :p

Ben super benieuwd naar het gehele plaatje, maar volgens mij heeft je rug enrom meer definitie gekregen!

Ben super benieuwd naar het gehele plaatje, maar volgens mij heeft je rug enrom meer definitie gekregen!
Ik heb nou al wéken de intentie om m'n vriend foto's te laten maken van m'n rug (want zelf is dat niet te doen...) en nou heb ik er nog steeds geen foto van!

Gisteren trouwens gezellig spelletjes wezen spelen bij oud-huisgenoten van me, het is dan 2,5 jaar geleden dat ik (samen met vriendlief) ben verhuisd uit dat oergezellige studentenhuis (17 kamers!), het lijkt een eeuwigheid geleden!
Man, wat heb ik gelachen (en zitten vreten!) - en ook wat foto's van Mongolië laten zien...
Gelukkig heb ik ge-bob-t, want anders zou ik ook nog teveel hebben gezopen... :rolleyes:

Voor herhaling vatbaar! :D

Wel degelijk goede progressie gemaakt hoor!:D

Wel degelijk goede progressie gemaakt hoor!:D

Vind ik ook
super, staat ook goed bij je !!!

Thnx mensen!
Over een half uurtje ga ik weer richting sportschool - enige 'probleem': het staat te gieten... Maar ja: ik heb mezelf beloofd met de fiets te gaan, dus dan ga ik ook met de fiets (even kijken voor een vuilniszak om m'n sporttas, want die is niet waterdicht!).

Ander vraagje: ik heb de laatste paar dagen niet alleen spierpijn, maar ook een soort onderhuidse kriebel (lijken m'n spieren wel te wezen) - waardoor krabben niet helpt... Iemand enig idee wat dit kan zijn? Afgezien van een proefzakje Crack heb ik geen andere supps / etenswaren gebruikt (en de crack deed helemaal niks).

laatste keer dat ik checkte ging je van water nog niet dood....

laatste keer dat ik checkte ging je van water nog niet dood....

...daarom ben ik ook aan de voorbereidingen bezig om dat water te trotseren ;)
Heb geen zin in zeiknatte sportkleding wanneer ik over een uur eindelijk in de sportschool ben...

Jij toevallig antwoord op m'n vraag?

zou zo maar kunnen dat je nog last ondervindt van de beta-alanine die vrijwel in elke pre-wo zit.... Dat veroorzaak de tinteling/jeuk onderhuids.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:18 ----------

Ongeveer 10-30 minuten na inname merk je een tintelend gevoel dat is normaal bij gebruik van Beta-alanine.

quote van de productbeschrijving van het hele product. Tis dus ook een product wat je langer laat doorgaan:)

zou zo maar kunnen dat je nog last ondervindt van de beta-alanine die vrijwel in elke pre-wo zit.... Dat veroorzaak de tinteling/jeuk onderhuids.

Kan dat alleen bij je armen / schouders? Benen hebben nergens last van bijv...
Laatste keer dat ik crack heb gehad was vrijdagochtend (en toen had ik geen tintelingen - 's avonds pas).

Raar!

Terug
Naar boven