AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2009 : DwarvenWarrior

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sneakpreview!
Eindfoto's is toch met m'n tijgerprintbikini genomen - ik vond deze niet helemaal geweldig zitten...

Das niet eerlijk nou kan ik niet zien of jij wel lacht:D
Netjes hoor ziet er top uit dwarf!!;)

Natuurlijk lacht ze, zie je dat niet dan?
10qkshi.jpg

Mooie foto hoor, ook zonder gezicht..

:) Mooie foto meid! :)
Ik vind je top wel leuk staan maar je tijgerprintje wil ik ook nu alvast wel even bekijken
hoor ;)

Mooie foto hoor...spannend..Klinkt een beetje saai, maar ik ben ook benieuwd naar de rest;)

Voor iedereen die nieuwsgierig is: in de beginpost staat m'n foto!
Ik sta iets anders gedraaid - heb wel hakschoenen aan en ik vind de progressie maar mwah...

Hee niet alles nu al laten zien
Het moet inslaan als een bom dus verassen die hap
Ziet er trouwens goed uit hoor (ben je zelf tevreden?)

Hee niet alles nu al laten zien
Het moet inslaan als een bom dus verassen die hap
Ziet er trouwens goed uit hoor (ben je zelf tevreden?)

Helaas - te laat voor die bom...

Nee, ben nog lang niet tevreden, helaas duurt die contest niet 8 maanden, maar 8 weken ;)

Niemand is tevreden (je wil altijd beter)
Je wil nu eenmaal goed voor de dag komen en dan heb je iets in je hoofd dat je na streeft. Tja dat is niet altijd haalbaar (heb ik ook) maar jij hebt wel een goede progressie gemaakt. En laten zien dat je karakter hebt om mee te doen is ook bewonderingswaardig.

Ik vind ook dat je het heel netjes hebt gedaan..Je hebt een ontzettende wil dus ik ben er van overtuigd dat jij je doel wel gaat halen!

:D

Mijn trainer gaf net aan dat ik volgend jaar rond deze tijd op ongeveer 58 kg kan staan met een pak spieren erop (stuk droger dus!) - daar gaat alleen de rugdefinitie op m'n verjaardag...

Vanochtend wezen trainen, en ben nog steeds moe... en hongerig - moet eens kijken wat ik ga eten... 2 schepjes Crack! en een espresso voor de training deden nog steeds niks.. ik wist al dat ik een non-responder was op caffeïne, blijkbaar ben ik dat ook voor wo-boosters...
Vandaag schouders helemaal 'op' getraind (neckpress, DB press, verschillende kabeloefeningen, 'zagen' (hoe heet die eigenlijk?), frontpress op apparaat, frontraises en side raises) en daarna mocht ik verder met m'n biceps. Welke illusie ik ook geschept heb met m'n monsterbiceps: er is niet veel terecht van gekomen want ik was he-le-maal op, leeg & hongerig.
Voor de verandering een proefsachet whey (chocoladesmaak, veelbelovend!) opengetrokken en mijn verwachting kwam uit: smaakte naar niks bijzonders. Ofwel: ik blijf bij het huismerk van m'n dealer ;)
Zondag weer volgende training - ondanks dat ik iedere keer kapot ga heb ik er wel veel zin in! :D

K vind wel degelijk dat je vooruit bent gegaan! Met meer tijd bereik je meer, maar dan wil je ook weer meer! Ik vind dat je hardstikke trots mag zijn!

Terug
Naar boven