Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vriendlief heeft er nou ook écht zin in: in mag binnenkort in bad liggen!
(het blijft natuurlijk een wetenschapper, die gozer van me...)

BPM weet ik niet, snelheid wel constant (zo goed als constant). Af en toe meezingen met de radio was geen enkel probleem (of je moet vals zingen een probleem vindenconstante bpm ? knap hoor als je aan het lezen bent.
)...Aardig aangeboden, maar ik sla toch overJoh laat mij maar even meten met mijn vingers
Ik knijp 4x met mijn vingers in je bil en dan schat ik het %
Net zo goed als iedere andere dietiste
en veel leuker......................................... voor mij![]()

Ik ga straks lekker met vrienden pannenkoeken bakken, en daarna een gruwelijk foute film kijken
Als ik me nou netjes aan m'n eetschema houd dan heb ik straks 2 pannenkoeken met bacon en een beetje stroop (klein beetje), een ijskoffie en cola-light - jammie!

Zo, dat klinkt heerlijk! Grappig hoe creatief je wordt met eten... laatst ook pannenkoeken gegeten... volkoren, 2 eierenen en 2 extra eiwit in de mix, en toen opgegeten met kwart, cranberries en noten. Effe anders, maar wel heel lekker![]()

Foto morgenavond nemen... Dat wordt push-ups doen terwijl vriendlief de lampen goed zet (heb wel een beetje pomp nodig natuurlijk!)

Punt is dat ik zelf de progressie die ik had niet meer zie![]()
Zo! Wat een spierpijn!
Goede spierpijn slaat een dag over roep ik nog wel eens, en in dit geval is het ook werkelijk zo... M'n billen en kuiten staan in brand, dat kan leuk worden met foto's maken vanavond...
Ik begin een beetje zenuwachtig te worden, zeker omdat vriendlief geen flauw idee heeft hoe de foto's te maken![]()

Ik denk als je strakkies je foto's ziet dat je het wel ziet..Als ik naar mezelf kijk vind ik het ook allemaal wel meevallen ,maar als ik dan de mensen om meheen hoor..zie ze duidelijk veel verschil..
OoOh lekker he die spierpijn..Op de wc zitten is dan ook geen pretje he
Zijn gezonde zenuwen zeg ik altijd tegen de mensen waar ik een fotoshoot mee heb..Nu we zelf moeten weten we wat zij dan een keer voelen..Hier zijn ook behoorlijke zenuwen..hahaha
Komt goed..Veel plezier en succes strakkies!

Dankjewel!
Doet me even goed...
Ik ben zelf ook gewend áchter de camera te staan - wanneer ik foto's van mezelf maak dan gebruik ik meestal de afstandbediening... wordt de eerste keer dat iemand me gaat fotograferen in de studio![]()
succes!!!!!!

)Nog twee uurtjes - het wordt tijd om spullen te verzamelen (op de één of andere manier komt er van werken niks terecht vandaag... thuiswerken, dus halen we wel weer in)
.... dit is nu ff belangrijk
.....
succes meid!Thnx!
Wat een hel zeg; foto's laten maken...
Zoals al eerder gezegd ben ik meer van het 'achter de camera staan' (moest ook constant helpen met de flitsset) - ik heb er 1 kunnen kiezen die minder vreselijk is dan de rest (maar ik vind mijn lijf dan ook absoluut niet 'af' - zometeen eens bewerken, hopelijk kan ik ze straks al opsturen (ben ik er vanaf ook)...
Heel hartelijk dank alvast voor alle support!
.Gewoon lekker door gaan en tevreden zijn met wat je nu al hebt bereikt (of althans:dat geeft mij een beter gevoel dan mezelf afkraken).