remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
hoezo doe jij niet mee ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste Dames,
Hierbij nog 1 nieuwtje!
Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!
Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!
Helemaal gratis!!!![]()
![]()

lijkt me een leuke uitdaging, maar heeft t zin om deel te nemen als je pas sinds een paar dagen in de sportschool zit? kan me voorstellen dat hier dames te vinden zijn die al jaren trainen, en die haal ik natuurlijk never nooit niet in....
groetjes nesh

Natuurlijk!
Ik hoor alleen maar verhalen dat het makkelijker is om onder de 20% te komen dan onder de 15% - en met dat eerste ben ik al royaal tevreden! Daarbij ben ik niet bang voor een pak spieren aan mijn lijf...![]()
Mail, maar we kunnen misschien ook een dag organiseren.
Doe je ook mee? Geef je de supps aan je man.![]()
lijkt me een leuke uitdaging, maar heeft t zin om deel te nemen als je pas sinds een paar dagen in de sportschool zit? kan me voorstellen dat hier dames te vinden zijn die al jaren trainen, en die haal ik natuurlijk never nooit niet in....
groetjes nesh

misschien is het een idee om iemand anders de foto van je te laten nemen?
Enige probleem is mijn vakantie: ik ga 27 mei en kom 27 juni pas terug...
Tussendoor foto's uploaden is niet mogelijk, ik zit o.a. in de woestijn.
Geweldig initiatief!
Tijd om maar eens op dieet te gaan.![]()
!! Veel succes!Zelf zie ik deze contest als stok achter de deur om eindelijk eens echt op m'n voeding te gaan letten.
Ik doe het dus meer voor mezelf als voor de contest, al zijn de te winnen prijzen wel erg mooi!
Denk er even over na, maar het zou leuk zijn als je meedoet!![]()
Zelf zie ik deze contest als stok achter de deur om eindelijk eens echt op m'n voeding te gaan letten.
Ik doe het dus meer voor mezelf als voor de contest, al zijn de te winnen prijzen wel erg mooi!
Denk er even over na, maar het zou leuk zijn als je meedoet!![]()

Ik heb precies hetzelfde en we gaan er gewoon voor dames!![]()