- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hadden een minimuum vastgesteld, omdat er anders weinig uitdaging is. Een maximum is er niet.
das alvast goed nieuws

Bikerbabe was al duidelijk dat ze niet mee wou doen.
Ik ben wel benieuwd naar Coco, maar daarom beginnen we pas de 11e. Zodat de dames wat bedenk tijd hebben en stiekem misschien al 2 weken voorsprong pakken.![]()

Das iets wat wij niet kunnen controleren natuurlijk en dat hoeft ook niet uit te maken.![]()
OOOOO.... schilt weer 2wk he!

eigenlijk niet eerlijk, maar ja was toch al bezig ! alleen nu goed me voeding doen!!![]()

eigenlijk niet eerlijk, maar ja was toch al bezig ! alleen nu goed me voeding doen!!![]()
Okee ik weet goed gemaakt. Alle deelneemsters zullen voor 2 weken opgesloten worden in mijn kelder... Zo kan je zeker weten dat ze niet trainen.![]()

Kan een (lekkere) vent zicht niet opwerpen als personal trainer? Heb ik wat meer aan

Kan een (lekkere) vent zicht niet opwerpen als personal trainer? Heb ik wat meer aan![]()

Kan een (lekkere) vent zicht niet opwerpen als personal trainer? Heb ik wat meer aan![]()