AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

Dward, ik miste je al vandaar :)
En ik had ook wel verwacht dat je mee zou doen :)
Ik verwacht ook nog wel dat sanne mee doet.

@ herma waarom doe jij niet mee?
@ Special K je mag je gezicht bewerken, wegknippen whatever :)

Omdat ik in de 21week van mijn zwangerschap zit. Ik boek weer andere progressie. Droog trainen en een wasbortje zit er echt niet in;) Jullie zitten echt niet te wachten op mij in bikini met een babybuik, dat zal ik jullie besparen:D

Omdat ik in de 21week van mijn zwangerschap zit. Ik boek weer andere progressie. Droog trainen en een wasbortje zit er echt niet in;) Jullie zitten echt niet te wachten op mij in bikini met een babybuik, dat zal ik jullie besparen:D

Kan heel sexy zijn;). hoe gaat het met je?

Persoonlijk kan ik er niets sexy's aan vinden, maar goed dat vind ik. Gelukkig gaat het heel goed en hopelijk blijft dat zo.
Ga zeker weten jullie log's volgen. Ben benieuwd naar de vooruitgangen van iedereen

Persoonlijk kan ik er niets sexy's aan vinden, maar goed dat vind ik. Gelukkig gaat het heel goed en hopelijk blijft dat zo.
Ga zeker weten jullie log's volgen. Ben benieuwd naar de vooruitgangen van iedereen

Maar ja, het is toch ene wonder:).... Hoop oko dat het zo goed blijft!!!
Hoe ver ben je nu??

Ja leuk!!:D

Ben nu in de 21 week, en een wonder vindt ik het zeker.
Jij en de rest veel succes

• Topic Starter Topic Starter
En dat is nummer 9. Succes Linke Greetje. :)

Zozo gaat goed zo te horen, dadelijk zijn er nog meer deelnemers dan bij de eerdere mannencontests :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Elke dbb member heeft een P.M ontvangen. Maar als je haar kent , stuur haar maar door naar dit topic. :)

Beste Dames,

Hierbij nog 1 nieuwtje!

Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!

Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!

Helemaal gratis!!! :thumbs: :thumbs:

Dit hoor ik graag

ik open binnenkort een log en kijk al uit naar de extra tips

Terug
Naar boven