remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Ben nu in de 21 week, en een wonder vindt ik het zeker.
Jij en de rest veel succes
succes ermee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben nu in de 21 week, en een wonder vindt ik het zeker.
Jij en de rest veel succes

Hallo,
Ik zit er over te denken om mee te doen. Ben eigenlijk al een tijdje niet meer in de sportschool geweest, maar ben wel een klimmer, wat je lichaam ook een beetje in shape houdt. Toevallig zat ik te denken om vanaf 1 mei ook weer de sportschool in te duiken, dus misschien is dit dan wel een extra stimulans om het ook echt vol te houden
Als ik echt mee wil doen, moet ik dat dan hier aangeven ofzo? En wordt er dan een logje voor me geopend, of moet ik dat zelf doen?
Groetjes Romina
)Zelfs iemand die totaal niet aan sport doet kan mee doen. Het draait om de meeste progressie!
Maar kunnen ze eigenlijk controleren wnn de begin-foto is getrokken? (kwil ni valsspelen, maar uit preventie dat er mss iemand vals speelt)

Zelfs iemand die totaal niet aan sport doet kan mee doen. Het draait om de meeste progressie!
Maar kunnen ze eigenlijk controleren wnn de begin-foto is getrokken? (kwil ni valsspelen, maar uit preventie dat er mss iemand vals speelt)

ik denk dat niemand hiermee vals gaat spelen eigenlijk
wat is het nut ervan ?
Neej denk ut ook nie.... dan heb je je zelf er toch mee?
Zou ik geen goed gevoel bij hebben

Neej denk ut ook nie.... dan heb je je zelf er toch mee?
Zou ik geen goed gevoel bij hebben
...Gelukkig ontbreekt het je niet aan zelfvertrouwen

Zolang die ecto thuis blijft zitten en niet mee gaat trainen... Ik heb het ook serieus over trainen hoor, niks meer en niks minder... (of was er nog een persoonlijke hulp voor m'n voedingsschema die zich wil opwerpen?)
Rooke kennende denk ik idd dat je daar je handen aan vol hebt!

Ha! Pwned by the chicks!Zozo gaat goed zo te horen, dadelijk zijn er nog meer deelnemers dan bij de eerdere mannencontests![]()
Dat zou vet zijn! Gooi ik een foto neer van 2 jaar geleden, toen woog ik nog bijna 80 kg! (bijna 20 kg erafZelfs iemand die totaal niet aan sport doet kan mee doen. Het draait om de meeste progressie!
)Zou een laffe streek zijn - doen we dus niet!Nee idd dat is waar! Ik vertrouw op jullie, maar je weet nooit dat er binnenkort eentje tussen zit...
Ik heb op dit moment niet eens een foto van mezelf haha. En ik zou het ook nog wel soort van kunnen bewijzen, heb namelijk begin april een nieuwe tattoo laten zetten op m'n arm, dus een foto met dat plakplaatje erop, kan nooit eerder genomen zijn haha.
Maar zit nog steeds te denken dus of ik mee zal doen ... hoe zit dat nou met dat logje? Moet ik dat zelf aanmaken en wat moet er allemaal precies in komen? En tot wanneer heb ik bedenktijd?
Groetjes Romina
Ik heb op dit moment niet eens een foto van mezelf haha. En ik zou het ook nog wel soort van kunnen bewijzen, heb namelijk begin april een nieuwe tattoo laten zetten op m'n arm, dus een foto met dat plakplaatje erop, kan nooit eerder genomen zijn haha.
Maar zit nog steeds te denken dus of ik mee zal doen ... hoe zit dat nou met dat logje? Moet ik dat zelf aanmaken en wat moet er allemaal precies in komen? En tot wanneer heb ik bedenktijd?
Groetjes Romina

Ik denk dat we elke deelneemster een foto laten opsturen met een klein briefje waarop hun naam en de een bepaald tekst staat, ofzo. We zullen zeker streng controleren, dus fakers maken geen kans. Men heeft geleerd na Bolle22.![]()
(want ja: ik doe toch wel mee in de hoop te winnen).

FF een dagje werken en je bent meteen een uur aan het lezen om bij te blijfen, good luck ladies!!!![]()
Karma voor je kerel!!!!Mijn man is ook al door het dolle mensen, hij zegt dat hij gewoon met me mee gaat doen!
Lief he?!![]()