MuscleMeat

Sticky Miss Beachproof 2009

Hallo,
Ik zit er over te denken om mee te doen. Ben eigenlijk al een tijdje niet meer in de sportschool geweest, maar ben wel een klimmer, wat je lichaam ook een beetje in shape houdt. Toevallig zat ik te denken om vanaf 1 mei ook weer de sportschool in te duiken, dus misschien is dit dan wel een extra stimulans om het ook echt vol te houden ;)
Als ik echt mee wil doen, moet ik dat dan hier aangeven ofzo? En wordt er dan een logje voor me geopend, of moet ik dat zelf doen?
Groetjes Romina

Hallo,
Ik zit er over te denken om mee te doen. Ben eigenlijk al een tijdje niet meer in de sportschool geweest, maar ben wel een klimmer, wat je lichaam ook een beetje in shape houdt. Toevallig zat ik te denken om vanaf 1 mei ook weer de sportschool in te duiken, dus misschien is dit dan wel een extra stimulans om het ook echt vol te houden ;)
Als ik echt mee wil doen, moet ik dat dan hier aangeven ofzo? En wordt er dan een logje voor me geopend, of moet ik dat zelf doen?
Groetjes Romina

Zelfs iemand die totaal niet aan sport doet kan mee doen. Het draait om de meeste progressie!
Maar kunnen ze eigenlijk controleren wnn de begin-foto is getrokken? (kwil ni valsspelen, maar uit preventie dat er mss iemand vals speelt:))

Zelfs iemand die totaal niet aan sport doet kan mee doen. Het draait om de meeste progressie!
Maar kunnen ze eigenlijk controleren wnn de begin-foto is getrokken? (kwil ni valsspelen, maar uit preventie dat er mss iemand vals speelt:))

hihi.... dat is een goeie;)

Leuk.

Succes!

Gelukkig ontbreekt het je niet aan zelfvertrouwen ;)

Zolang die ecto thuis blijft zitten en niet mee gaat trainen... Ik heb het ook serieus over trainen hoor, niks meer en niks minder... (of was er nog een persoonlijke hulp voor m'n voedingsschema die zich wil opwerpen?)

Helaas, heb mijn handen al vol aan Rooke. :D
Rooke kennende denk ik idd dat je daar je handen aan vol hebt! :P
(en zo goed ken ik 'm niet...)

Zozo gaat goed zo te horen, dadelijk zijn er nog meer deelnemers dan bij de eerdere mannencontests :eek:
Ha! Pwned by the chicks!

Dat zou vet zijn! Gooi ik een foto neer van 2 jaar geleden, toen woog ik nog bijna 80 kg! (bijna 20 kg eraf :D)

Nee idd dat is waar! Ik vertrouw op jullie, maar je weet nooit dat er binnenkort eentje tussen zit :)...
Zou een laffe streek zijn - doen we dus niet!

Ik heb op dit moment niet eens een foto van mezelf haha. En ik zou het ook nog wel soort van kunnen bewijzen, heb namelijk begin april een nieuwe tattoo laten zetten op m'n arm, dus een foto met dat plakplaatje erop, kan nooit eerder genomen zijn haha.
Maar zit nog steeds te denken dus of ik mee zal doen ... hoe zit dat nou met dat logje? Moet ik dat zelf aanmaken en wat moet er allemaal precies in komen? En tot wanneer heb ik bedenktijd?
Groetjes Romina

Ik heb op dit moment niet eens een foto van mezelf haha. En ik zou het ook nog wel soort van kunnen bewijzen, heb namelijk begin april een nieuwe tattoo laten zetten op m'n arm, dus een foto met dat plakplaatje erop, kan nooit eerder genomen zijn haha.
Maar zit nog steeds te denken dus of ik mee zal doen ... hoe zit dat nou met dat logje? Moet ik dat zelf aanmaken en wat moet er allemaal precies in komen? En tot wanneer heb ik bedenktijd?
Groetjes Romina

Lees de beginpost, daar staat het allemaal in.

Groetjes Romina

Dat logje moet je inderdaad zelf maken, zie startpost.
11 mei beginnen we!

Enne: je krijgt hier constant de groeten van iedereen - afzonderlijk vermelden hoeft niet;)

• Topic Starter Topic Starter
En we hebben nummer 10: Miss Sanne89 !!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat we elke deelneemster een foto laten opsturen met een klein briefje waarop hun naam en de een bepaald tekst staat, ofzo. We zullen zeker streng controleren, dus fakers maken geen kans. Men heeft geleerd na Bolle22. :D

Ik denk dat we elke deelneemster een foto laten opsturen met een klein briefje waarop hun naam en de een bepaald tekst staat, ofzo. We zullen zeker streng controleren, dus fakers maken geen kans. Men heeft geleerd na Bolle22. :D

Ik vind het allemaal prima... hopelijk is jullie Whey net zo lekker als die van XXL ;) (want ja: ik doe toch wel mee in de hoop te winnen).
Grappig trouwens dat de prijzen bestaan uit spul om nog droger te worden ;)
Geen reep chocolade erbij? :p

FF een dagje werken en je bent meteen een uur aan het lezen om bij te blijfen, good luck ladies!!!:D

Mijn man is ook al door het dolle mensen, hij zegt dat hij gewoon met me mee gaat doen!
Lief he?! :)

Terug
Naar boven