AndroidHealthClinic

Sticky Miss Beachproof 2009

Het is mijn eerste keer dat ik aan zo iets mee doe! Spannend!!

• Topic Starter Topic Starter
En dat is 11. :D Succes!

Oke, zet me er maar bij, ik doe mee :)

Al 12 kandidaten !!

Ik ben trouwens ook nog een hyves begonnen. Dus als je leuke mensen in je lijst hebt. :)

[Link niet meer beschikbaar]

Vrouwen.. :D

Ik bedacht me net dat ik de Body&Fit shop wel 's gezien heb in Zwolle, d'r langs gelopen na 't winkelen... vroeg me altijd af wat dat was :D

Beste Dames,

Hierbij nog 1 nieuwtje!

Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!

Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!

Helemaal gratis!!! :thumbs: :thumbs:

Nou als jullie nog zitten te wachten op een magere witte lat dan wil ik wel voor de lol meedoen.. nooit echt serieus met een schema gesport.. kan dan zeker wel hulp gebruik.. eens zien welk resultaat dit me geeft hehe...
Count me in.. of moet ik nog PM-en? En je wilt nu al foto's voor, achter en totaal ofzo?? :o

Laatst bewerkt:
Nou als jullie nog zitten te wachten op een magere witte lat dan wil ik wel voor de lol meedoen.. nooit echt serieus met een schema gesport.. kan dan zeker wel hulp gebruik.. eens zien wel resultaat dit me geeft hehe...
Count me in.. of moet ik nog PM-en? En je wilt nu al foto's voor, achter en totaal ofzo?? :o

Foto's mag je helelmaal zelf weten. Alle deelneemsters krijgen nog een update p.m enkele dagen voor de wedstrijd. De foto's moeten alleen fullbody zijn.

Ik zet je erbij, succes! :D

Haloo,
Hoe zit dat met begeleiding? Lijkt me leuke uitdaging, ook voor mezelf!

Haloo,
Hoe zit dat met begeleiding? Lijkt me leuke uitdaging, ook voor mezelf!

Wat is je niet duidelijk aan de begeleiding? Misschien kan ik het dan beter uitleggen. :)

Ik zit zelf te denken dat elke deelneemster 1x per week ( dus 8 in totaal ) consults. Meer is niet nodig, want dan maak je jezelf gek met het aantal veranderingen per week. :)

Dit alles zal via de e-mail gaan. :)

Terug
Naar boven