- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Dus ik kan je erbij zetten?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, in ruil voor goede tips is dat een deal! Bedankt.Ik wil regelmatig progressie pics in m'n mailbox krijgen he Loca!! Veel succes!

Fijn dat het goed gaat Herma!Persoonlijk kan ik er niets sexy's aan vinden, maar goed dat vind ik. Gelukkig gaat het heel goed en hopelijk blijft dat zo.
Ga zeker weten jullie log's volgen. Ben benieuwd naar de vooruitgangen van iedereen

Als je wint krijg je van mij een gigantische milka reep..Ik vind het allemaal prima... hopelijk is jullie Whey net zo lekker als die van XXL(want ja: ik doe toch wel mee in de hoop te winnen).
Grappig trouwens dat de prijzen bestaan uit spul om nog droger te worden
Geen reep chocolade erbij?![]()

Ja heel lief!Mijn man is ook al door het dolle mensen, hij zegt dat hij gewoon met me mee gaat doen!
Lief he?!![]()

Thanks bro

Dat is de juiste instelling!Goed idee! We winnen uiteindelijk toch al door onze eigen progressie!
Leuk Sophie! Veel succesNou als jullie nog zitten te wachten op een magere witte lat dan wil ik wel voor de lol meedoen.. nooit echt serieus met een schema gesport.. kan dan zeker wel hulp gebruik.. eens zien wel resultaat dit me geeft hehe...
Count me in.. of moet ik nog PM-en? En je wilt nu al foto's voor, achter en totaal ofzo??![]()

Zoo en dat zijn er 14.
Ik moet zeggen dat ik aardig wat negatieve reacties had gekregen. Vrouwen zouden zich hier niet voor paaien. Nou, het gaat stormloop!
Massive girlpower hier op Dbb.![]()

Hey leuk hoor zo´n wedstrijd. Al wel een tijdje lid maar nog nooit gepost.....
Ik schrijf mij bij deze ook in![]()

Ik wil ook zo'n vent...!!!
Jij hebt al zo'n vent, hij is toch ook een ecto?
Zo'n bikini-contest is populair![]()

Beste Dames,
Hierbij nog 1 nieuwtje!
Elke deelneemster van de Miss Beachproof 2009 zal namens Body en Fitshop ( als er behoefte naar is ) gratis begeleiding krijgen. Dit geldt voor advies in voeding,training,poseren en supplementen!
Er staat een consultantteam klaar, welke elke deelneemster naar een nieuw niveau zal brengen!
Helemaal gratis!!!![]()
![]()

Hij is er blij mee hoor Ton!
Goed hè, dat stimuleert helemaal!![]()

Heel leuk idee!
Ik zal er over nadenken om ook mee te doen alleen heb ik 2 vraagjes.
Is het erg dat ik 2 weken op vakantie ben?
Maakt het uit dat ik een fullbody foto in de spiegel maak, want ik durf geen foto te laten maken door een bekende.

Ik heb een goed inzicht en kan goede tips geven, hebben we nu ook een deal?Haha, in ruil voor goede tips is dat een deal! Bedankt.![]()