- Waardering
- 10.364
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een goed inzicht en kan goede tips geven, hebben we nu ook een deal?![]()

progressiepicsAls ik weer nieuwe partypics heb geef ik je wel een seintje![]()
we zitten wel op een fitness/bodybuilding forum he 
Topic gestart door Ryu= Vrouwen magneet...
It's a fact..![]()
Niet te geloven zeg, deze contest heeft al meer deelneemsters dan dat de mannencontest ooit had rond dit tijdstip in de wedstrijd
En het topic telt meer pagina's dan de mannen contest topics rond hetzelfde tijdstip.

Bedankt! Ik heb er echt zin in.

Ik denk dat we elke deelneemster een foto laten opsturen met een klein briefje waarop hun naam en de een bepaald tekst staat, ofzo. We zullen zeker streng controleren, dus fakers maken geen kans. Men heeft geleerd na Bolle22.![]()
poste die een foto van een ander? wat stom!
Ik ging voor mezelf sowieso in juli een fotoshoot doen en dan hoorde ik over deze wedstrijd. Twee vliegen in één klap (als ik win natuurlijk...
). Ik vind het echt echt een super leuk initiatief! En inderdaad: iedereen wint er al bij met de progressie die je zal boeken. En nu heb ik nog een extra push in de gym
Succes aan iedereen!Heel goed!ok gezien het stormloopt heb ik besloten ook mee te doen, kga t vooral voor mezelf doen als extra motivatie. Ik zal niet veel tijd hebben in de zomer dus mn log zou ik ook niet echt goed bij kunnen houden, maar ik ga mn best doen.
ok gezien het stormloopt heb ik besloten ook mee te doen, kga t vooral voor mezelf doen als extra motivatie. Ik zal niet veel tijd hebben in de zomer dus mn log zou ik ook niet echt goed bij kunnen houden, maar ik ga mn best doen.

Heel goed!
Zie het gewoon als extra stok achter de deur om je (ondanks de drukte van je werk) netjes aan je voedingsschema te houden en te doen wat je kan qua training: alles om beachproof te zijn!