XXL Nutrition

Sticky Miss Beachproof 2009

Wordt steeds spannender zo :D

Niet te geloven zeg, deze contest heeft al meer deelneemsters dan dat de mannencontest ooit had rond dit tijdstip in de wedstrijd :D

En het topic telt meer pagina's dan de mannen contest topics rond hetzelfde tijdstip.

• Topic Starter Topic Starter
Topic gestart door Ryu= Vrouwen magneet...

It's a fact.. :D

t*ring ik ga ff atletiektraining doen en moet gelijk 3/4 blz lezen :P
succes dames die zich in die tijd hebben ingeschreven :D

Niet te geloven zeg, deze contest heeft al meer deelneemsters dan dat de mannencontest ooit had rond dit tijdstip in de wedstrijd :D

En het topic telt meer pagina's dan de mannen contest topics rond hetzelfde tijdstip.

komt natuurlijk omdat wij mannen het leuk vinden om die vrouwen te zien trainen :D

Je ziet wel dat steeds dezelfde mannen hier reageren haha
Stout hoor !! :D

dat wordt heel wat leesvoer in de log sectie van de vrouwen :p

Ik denk dat we elke deelneemster een foto laten opsturen met een klein briefje waarop hun naam en de een bepaald tekst staat, ofzo. We zullen zeker streng controleren, dus fakers maken geen kans. Men heeft geleerd na Bolle22. :D

Bolle22? Hahaha dat verhaal ken ik niet:D poste die een foto van een ander? wat stom!

Wat een stormloop zeg! Ik vind het echt schitterend :) Ik ging voor mezelf sowieso in juli een fotoshoot doen en dan hoorde ik over deze wedstrijd. Twee vliegen in één klap (als ik win natuurlijk... :rolleyes:). Ik vind het echt echt een super leuk initiatief! En inderdaad: iedereen wint er al bij met de progressie die je zal boeken. En nu heb ik nog een extra push in de gym :D Succes aan iedereen!

nu eens echt beginnen

Dit is een leuk initiatief. Het zal mij een boost geven om eens echt te beginnen. Ik wens iedereen succes met de competitie.

ok gezien het stormloopt heb ik besloten ook mee te doen, kga t vooral voor mezelf doen als extra motivatie. Ik zal niet veel tijd hebben in de zomer dus mn log zou ik ook niet echt goed bij kunnen houden, maar ik ga mn best doen.

ok gezien het stormloopt heb ik besloten ook mee te doen, kga t vooral voor mezelf doen als extra motivatie. Ik zal niet veel tijd hebben in de zomer dus mn log zou ik ook niet echt goed bij kunnen houden, maar ik ga mn best doen.
Heel goed!
Zie het gewoon als extra stok achter de deur om je (ondanks de drukte van je werk) netjes aan je voedingsschema te houden en te doen wat je kan qua training: alles om beachproof te zijn!

jeeeeeeee:rocker2::rocker2::rocknana::rocknana::rocker2::cheer::cheer::cheer:
Goed zo!!!:):thumb:

Heel goed!
Zie het gewoon als extra stok achter de deur om je (ondanks de drukte van je werk) netjes aan je voedingsschema te houden en te doen wat je kan qua training: alles om beachproof te zijn!

ja ik zal mn best doen, maar trainen zal wel niet meer zoveel kunnen als nu. Ik ga in ieder geval proberen enig zins strikt aan mn eten te houden maar ja, wordt ook lastig als je 6 dagen achter elkaar moet werken :(
Maar goed, ik ga er met volle moed aan beginnen.

Als nuchtere Hollander zeg ik dan maar: meedoen kost je niks, en wie weet levert het nog wat op ;)

Er doen al 16 vrouwen mee!!

Terug
Naar boven